Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann driver et firma med en kompanjong ,

Greia er at min mann har ansvaret for alt på kontoret og regnskap (gjør en bra jobb og firmaet går bra) kompanjongen er ut og jobbe er med flere i firmaet.

Greia er at når noen prater på kontoret eller min mann har medarbeidersamtaler så veit denne kompanjongnen alt dagen etterpå.

Så min mann tror han har en mikrofon på kontoret men han kan jo ikke spørre rett ut forde at da svarer han selvfølgelig nei.

Hvordan kan han finne ut av dette ? Og viljen rettigheter har min mann ang hvis dette stemner?

Anonymous poster hash: 3556a...0fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spør hvorfor han vet alt ? ærlighet varer lengst.

Skrevet

Greia er at han er veldig sleip , snakker ditt om min mann bak hans rygg til de andre ansatte ( dette har min mann hørt fra andre også overhørt dette selv) denne kompanjongnen er ute etter min manns jobb sakt det selv enda de var enig når de kjøpte firmaet sammen at min mann skulle gjøre det siden han hadde utdanning innen regnskap osv.

hi

Skrevet

Let gjennom hele kontoret. Jeg hadde blitt paranoid om jeg hadde hatt en slik mistanke om mitt kontor.

Anonymous poster hash: 2fc15...23c

Skrevet

Det er litt det min mann blir, og jeg skjønner han godt forde jeg kjenner kompanjongnen men det er også et stort verksted og de mikrofonene er jo så små , hvordan kan man finne de og er det noe utstyr som kan fange dette opp?

Skrevet

De er så små nå at det kan være overalt. inni en penn etc.

Prøv å søk på anti spy på ebay.

Anonymous poster hash: eccb9...ad4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...