Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Hver eneste kveld? :-) Har baby på 5 mnd som jeg fullammer så det blir til at jeg blir værende hjemme.. Merker godt nå som det nærmer seg sommer og sol at jeg lengter etter å komme meg ut samtidig som jeg ikke vil eller kan forlate lille babyen min. Men gud så godt og drømme seg bort etter syden, vin, venninnekvelder osv... Anonymous poster hash: 810cf...432
☆☆☆ Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Har baby på 5 mnd eg også, og er heime kvar kveld.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Ingen baby enda, og sitter hjemme hver kveld og glor som du sier! Utenom en tur med bikkjen :-) Anonymous poster hash: d5354...255
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Baby på 5 mnd her også, sitter hjemme hver kveld. Er sliten når kvelden kommer siden jeg har to andre barn også. Synes det er herlig å bare slappe av når de er i seng, så enten gjør jeg det eller så har jeg meg en løpetur. Anonymous poster hash: f636e...1b4
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Ingen baby enda, og sitter hjemme hver kveld og glor som du sier! Utenom en tur med bikkjen :-)Anonymous poster hash: d5354...255 Når du sier det så ble jeg stort sett sittende hjemme før jeg ble mamme jeg også ;-) Anonymous poster hash: 810cf...432
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Har baby på 5 mnd eg også, og er heime kvar kveld. Savner du å gå ut å finne på noe? Anonymous poster hash: 810cf...432
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #7 Skrevet 26. april 2014 Ingen baby enda, og sitter hjemme hver kveld og glor som du sier! Utenom en tur med bikkjen :-)Anonymous poster hash: d5354...255 Når du sier det så ble jeg stort sett sittende hjemme før jeg ble mamme jeg også ;-)Anonymous poster hash: 810cf...432 Syntes det er helt heeeeeerlig jeg! Å stresse ut om kvelden gjorde jeg i min tidlig ungdom! Nå er det det deilig og slappe av på sofaen etter jobb:-) Anonymous poster hash: d5354...255
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #8 Skrevet 26. april 2014 Baby på 5 mnd her også, sitter hjemme hver kveld. Er sliten når kvelden kommer siden jeg har to andre barn også. Synes det er herlig å bare slappe av når de er i seng, så enten gjør jeg det eller så har jeg meg en løpetur. Anonymous poster hash: f636e...1b4 Løpetid hørtes fornuftig ut, det skjer ikke her :-p Men det er jo sant som du sier at det er utrolig deilig å bare få seg en time og to med avslapping når kvelden kommer. Min lille har nettopp begynt å legge seg 20.00, før det var det kaving fra 21 til 22 da han endelig sovna. Og da var jeg så skutt at det var rett til sengs med meg også :-p Anonymous poster hash: 810cf...432
☆☆☆ Skrevet 26. april 2014 #9 Skrevet 26. april 2014 Har baby på 5 mnd eg også, og er heime kvar kveld.Savner du å gå ut å finne på noe? Anonymous poster hash: 810cf...432 Saknar vel mest å kunne gå ut. Vart strengt tatt ikkje mykje av det før babyen kom heller. Før eldste kom var eg gjerne på trening på kveldstid, men dei fleste eg kjenner er småbarnsmødre som også sit heime, så eit rikt sosialt liv på kveldane var det ikkje snakk om.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #10 Skrevet 26. april 2014 Jada, har sitte hjemme i sofaen hver eneste kveld siden eldstemann meldte sin ankomst for fire år siden. Synes det er deilig å ha en unnskyldning til å ikke dra ut på kveldene. Det eneste jeg noen ganger savner er å drikke(på fest), bli skikkelig dritings, synge og drikke til langt på morgenen. men vet jo at det kun er gøy fordi man er full, og ble alltid helt forferdelig dårlig. Savner det litt allikevel Anonymous poster hash: 3ab4e...da8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå