Gå til innhold

Andre som bare sitter hjemme og glor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver eneste kveld? :-)

Har baby på 5 mnd som jeg fullammer så det blir til at jeg blir værende hjemme..

Merker godt nå som det nærmer seg sommer og sol at jeg lengter etter å komme meg ut samtidig som jeg ikke vil eller kan forlate lille babyen min.

Men gud så godt og drømme seg bort etter syden, vin, venninnekvelder osv...

Anonymous poster hash: 810cf...432

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har baby på 5 mnd eg også, og er heime kvar kveld.

Skrevet

Ingen baby enda, og sitter hjemme hver kveld og glor som du sier! Utenom en tur med bikkjen :-)

Anonymous poster hash: d5354...255

Skrevet

Baby på 5 mnd her også, sitter hjemme hver kveld. Er sliten når kvelden kommer siden jeg har to andre barn også. Synes det er herlig å bare slappe av når de er i seng, så enten gjør jeg det eller så har jeg meg en løpetur. :)

Anonymous poster hash: f636e...1b4
Skrevet

Ingen baby enda, og sitter hjemme hver kveld og glor som du sier! Utenom en tur med bikkjen :-)Anonymous poster hash: d5354...255

Når du sier det så ble jeg stort sett sittende hjemme før jeg ble mamme jeg også ;-)

Skrevet

Savner du å gå ut å finne på noe?

Skrevet

Ingen baby enda, og sitter hjemme hver kveld og glor som du sier! Utenom en tur med bikkjen :-)Anonymous poster hash: d5354...255

Når du sier det så ble jeg stort sett sittende hjemme før jeg ble mamme jeg også ;-)Anonymous poster hash: 810cf...432

Syntes det er helt heeeeeerlig jeg! Å stresse ut om kvelden gjorde jeg i min tidlig ungdom! Nå er det det deilig og slappe av på sofaen etter jobb:-)

Anonymous poster hash: d5354...255

Skrevet

Baby på 5 mnd her også, sitter hjemme hver kveld. Er sliten når kvelden kommer siden jeg har to andre barn også. Synes det er herlig å bare slappe av når de er i seng, så enten gjør jeg det eller så har jeg meg en løpetur. :)Anonymous poster hash: f636e...1b4

Løpetid hørtes fornuftig ut, det skjer ikke her :-p Men det er jo sant som du sier at det er utrolig deilig å bare få seg en time og to med avslapping når kvelden kommer. Min lille har nettopp begynt å legge seg 20.00, før det var det kaving fra 21 til 22 da han endelig sovna. Og da var jeg så skutt at det var rett til sengs med meg også :-p

Skrevet

Savner du å gå ut å finne på noe?

Saknar vel mest å kunne gå ut. Vart strengt tatt ikkje mykje av det før babyen kom heller. Før eldste kom var eg gjerne på trening på kveldstid, men dei fleste eg kjenner er småbarnsmødre som også sit heime, så eit rikt sosialt liv på kveldane var det ikkje snakk om.
Skrevet

Jada, har sitte hjemme i sofaen hver eneste kveld siden eldstemann meldte sin ankomst for fire år siden. Synes det er deilig å ha en unnskyldning til å ikke dra ut på kveldene. Det eneste jeg noen ganger savner er å drikke(på fest), bli skikkelig dritings, synge og drikke til langt på morgenen. men vet jo at det kun er gøy fordi man er full, og ble alltid helt forferdelig dårlig. Savner det litt allikevel ;)

Anonymous poster hash: 3ab4e...da8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...