Gå til innhold

Hva skal jeg si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden fikk jeg ei ny venninne. kjemien passet bare perfekt mellom oss, og vi har vært mye sammen og hatt det moro. Etter at jeg fikk barn har kontakten blitt mye dårligere. Det er forsåvidt også litt naturlig, siden jeg er blitt travligere og dessuten tror jeg det er litt sårt for henne at jeg har barn men at hun foreløpig ikke har utsikter til det. Jeg vet hun ønsker seg sterkt barn, men hun har hverken kjæreste, økonomi eller helse til det ennå.

Det har gått sakte men sikkert nedover med kontakten. Jeg hadde en fødselsdepresjon med førstemann, derfor skylder jeg litt på meg selv også for at jeg ikke tok så mye kontakt på den tiden. Samtidig er jeg også litt skuffet fordi jeg vet at hun selv har hatt depresjoner tidligere, og at hun derfor burde tatt mer iniativ.

Uansett, jeg fødte et barn til for 5 mnd siden. Jeg fikk en gratulasjonsmelding på sms, men siden har jeg ikke hørt noe fra henne :( jeg synes det er trist at hun ikke engang har vært innom for å se ungen min (vi bor i samme by).

Nå er det godt så lang tid at jeg ikke vet hva jeg skal si. Har lyst å ringe eller sende en mlelding men hva skal jeg skrive?

Hun var faktisk den beste venninnen min i er par år :(

Anonymous poster hash: 146eb...9ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg sendt en melding hvor jeg rett og slett skrev at jeg tenkte på henne og savnet henne, og spurt om hun hadde lyst til å møtes en dag.

Anonymous poster hash: bacfc...b4a
Skrevet

Inviter henne på en vin/jente-kveld. Skriv at du savner kontakten dere hadde og at du gjerne vill snakke litt om hva du tenker om det og hva hun føler om situsjonen. Kall det et møte for opprensking. :) kan være hun sitter å venter på at du tar kontakt og føler at hun ikke passer inn i livet ditt lengre, men at hun ikke helt vet hvor hun skal starte :) Lykke til og håper du får et positivt svar og venninnen din tilbake =D

Skrevet

Takk for gode råd. -HI -

Anonymous poster hash: 146eb...9ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...