Gå til innhold

Første helg som gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og syntes det er stas å kunne kose seg med en alkoholfri øl til maten, uten dårlig samvittighet :-)

Anonymous poster hash: 00efb...c36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med "uten dårlig samvittighet"?

Merkelig tråd.

Anonymous poster hash: bd0e8...a30

Skrevet

Hvorfor skulle du ha dårlig samvittighet for å drikke alkoholfri øl?

Gratulerer forresten.

Anonymous poster hash: e6d18...181

Skrevet

Hadde HI drukket en vanlig øl, så hadde jo hun hatt dårlig samvittighet fordi hun er gravid,daaaaaaa :-p

Skrevet

Hadde HI drukket en vanlig øl, så hadde jo hun hatt dårlig samvittighet fordi hun er gravid,daaaaaaa :-p

Ja, og det burde hun. Hva er du ute etter HI? Positiv feedback på at du ikke drikker i svangerskapet?

Skrevet

Hvorfor skulle du ha dårlig samvittighet for å drikke alkoholfri øl?

Gratulerer forresten. Anonymous poster hash: e6d18...181

Det kom litt feil fram, ser den i ettertid, jaja :-)

Har selvsagt ikke dårlig samvittighet av og drikke alkoholfritt øl, men kjekt at man kan nyte en øl som gravid ;-)

Skrevet

Hadde HI drukket en vanlig øl, så hadde jo hun hatt dårlig samvittighet fordi hun er gravid,daaaaaaa :-pAnonymous poster hash: 00efb...c36

Ja, og det burde hun. Hva er du ute etter HI? Positiv feedback på at du ikke drikker i svangerskapet?Anonymous poster hash: bd0e8...a30

Troll!

Skrevet

Hadde HI drukket en vanlig øl, så hadde jo hun hatt dårlig samvittighet fordi hun er gravid,daaaaaaa :-pAnonymous poster hash: 00efb...c36

Ja, og det burde hun. Hva er du ute etter HI? Positiv feedback på at du ikke drikker i svangerskapet?Anonymous poster hash: bd0e8...a30
Troll!

Haha. Ny her du skjønner jeg;-) Hvorfor skulle jeg være et troll?;-)

Skrevet

Troll! Anonymous poster hash: 00efb...c36

Haha. Ny her du skjønner jeg;-) Hvorfor skulle jeg være et troll?;-)Anonymous poster hash: bd0e8...a30

Blæh :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...