Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Hjelp! Kan vinterdyna inni voksi classic vaskes i maskin dersom den er skitten? Har hatt et avføringsuhell som har gått gjennom alle klærne, gjennom trekket på posen og det er en stor flekk på dyna... Kan dette reddes? Anonymous poster hash: b1cc8...53e
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Ja jeg har vasket alle slags dyner og poser vi har hatt og det har gått fint. Har ei jente med refluks og da ble det myyye vasking. En del må tørkes i tørketrommel med vaskeballer. sjekk vaskelappen, dette går nok bra!
sikrima Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Hei:) Dynen ville jeg først flekkvasket i litt lunkent vann med litt(!) såpe, så kan den gå på kaldvask i maskinen evt Max 30 grader,med en kopp salmiakk. Det blir faktisk mildere enn rens som er anbefalt. Har drevet med salg av voksiposer, og har hatt de til alle mine barn. Luft dyna en litt etter at den er tørket.
081013 Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Jeg fikk beskjed om at innerposen måtte renses. Jeg gjorde det m min. Har sett andre her inne som har vasket sen i maskin med dårlig resultat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå