Gå til innhold

Ånei, tom for bakepapir!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

What to do?? Har hørt at man kan smøre med smør, men er boller så blir ikkje det litt krasj? Eller? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan godt steike bollar på smør. Eller formfett.

Endret av ★
Skrevet

Går fint

 

Anonymous poster hash: a2a33...93c

Skrevet

Du må kjøpe silikonunderlag. De er geniale, og det er bare til å vaske dem, og putte de ned i skuffen til neste gang du trenger dem :) Ligger ved siden av bakepapiret i butikken ;) 

Skrevet

Du må kjøpe silikonunderlag. De er geniale, og det er bare til å vaske dem, og putte de ned i skuffen til neste gang du trenger dem :) Ligger ved siden av bakepapiret i butikken ;)

Åh, seriøst? Da skal eg gjer det:) Genialt!

 

Blir forresten så glad kvar gong eg ser at du skrive, begynne å le berre av å tenke på Jess :)

Skrevet

 

Du må kjøpe silikonunderlag. De er geniale, og det er bare til å vaske dem, og putte de ned i skuffen til neste gang du trenger dem :) Ligger ved siden av bakepapiret i butikken ;)

Åh, seriøst? Da skal eg gjer det:) Genialt!

 

Blir forresten så glad kvar gong eg ser at du skrive, begynne å le berre av å tenke på Jess :)

 

Jeg ble kjempeglad når jeg fant dem. Har alt for ofte stått på kjøkkenet, med deigen til heving, og kun funnet pappesken :P 

 

Åå, så kjekt å høre. Er kjekt å gjøre andre glad :D 

... Gir litt av æren til Jess også, fordi hun er rå! 

Skrevet

 

 

Du må kjøpe silikonunderlag. De er geniale, og det er bare til å vaske dem, og putte de ned i skuffen til neste gang du trenger dem :) Ligger ved siden av bakepapiret i butikken ;)

Åh, seriøst? Da skal eg gjer det:) Genialt!

 

Blir forresten så glad kvar gong eg ser at du skrive, begynne å le berre av å tenke på Jess :)

 

Jeg ble kjempeglad når jeg fant dem. Har alt for ofte stått på kjøkkenet, med deigen til heving, og kun funnet pappesken :P 

 

Åå, så kjekt å høre. Er kjekt å gjøre andre glad :D 

... Gir litt av æren til Jess også, fordi hun er rå! 

 

Hehe, ser den :D

 

Ja, ho er så herlig!! Elske den episoden der jess får besøk av søstera og Cece ikkje klare å skjule ka ho syns om at ho er der :P ler høgt KVAR gang!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...