Gå til innhold

Baby fire mnd og tenner


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har klødd mye i tannkjøttet i det siste, og siklet en del. Det viste seg å være tenner, en har allerede kommet gjennom tannkjøttet. Han har grått utrolig mye, vært utrøstelig til tider. Kan jeg gi ham paracet? Mye våken i natt og gråt. Og sover ikke særlig på dagtid heller. Tydelig plaget...

 

Anonymous poster hash: 43372...ebf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det er kontroversielt, men dentinox fungerte veldig bra på jenta vår. Man skal selvsagt ikke bruke det mye, men sånn til nød er det utmerket. Ellers kan man jo gi paracet i stikkpilleform beregnet på babyer, men bare hvis h*n plages veldig. Huffamei, ikke gøy når de små har det vondt.

 

Anonymous poster hash: 1087b...9c3

Skrevet

Min lille fikk nettopp to tenner og er litt over 4 mnd. Gav paracet før leggetid siden hun var tydelig plaget. Det skader da ikke! Vi tar jo paracet når vi har tannverk osv selv, trenger ikke pine de små. Vi har også gitt litt dentinox på dagtid, men putt biteringen i fryseren, det hjelper også :)



Anonymous poster hash: 26502...565
Skrevet

Datteren min fikk 2 tenner nede når hun var 4 mnd :) Hun slet i ca 3 uker før de brøt frem  og vi brukte en litt dentinox. Ellers fikk hun gnage en del på fingrene mine(de var vasket ;) ). Du kan jo også ha en bitering i fryseren, for det demper kløing visstnok.... min hatet å ha kalde ting i munnen så funket ikke her . 

 

Så var det bare å ta tiden til hjelp gitt ;)

Skrevet

Min sønn var 3 og halvt mnd når han fikk de første,merket aldri noe,så brått 2 tenner der,men vet at det er noe for det på apoteket som skal være bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...