Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Er dette noe alle opplever? Det har vel vært slik i 1-2 måneder allerede. Hun er blid og fornøyd i ett øyeblikk, og så plutselig er hun kjempegrinete og hyler og fekter med armer og ben. Så kan hun være glad igjen..veldig slitsomt! Anonymous poster hash: 8a6b2...256
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Jepp, sånn er min lille gutt også Alltid vært veldig dramatisk, og med humørsvingninger Veldig utforskende og sterk vilje også Anonymous poster hash: d6f94...9f7
*Lissi* Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Er ikke tenner da? I den alderen har mine vert grinete p.g.a. tenner. Eller at de vil opp og frem Hormonene kommer vel litt senere.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Jepp, sånn er min lille gutt også Alltid vært veldig dramatisk, og med humørsvingninger Veldig utforskende og sterk vilje også Anonymous poster hash: d6f94...9f7 Godt å høre at det ikke bare er hos oss. Føler alle andre babyer er så "perfekte" :-p Anonymous poster hash: 2c8bc...d4f
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Er ikke tenner da? I den alderen har mine vert grinete p.g.a. tenner. Eller at de vil opp og frem Hormonene kommer vel litt senere. Det kan godt hende det har noe med tenner å gjøre men jeg tror ikke det er bare det.. Anonymous poster hash: 2c8bc...d4f
samlex Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Hehe, min på to skifter like fort! Skjer mye i verden til disse små😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå