Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Vasker dere de i vaskemaskin først? Har lagt ut et par, billig for de som ikke har mulighet til å kjøpe nytt. Anonymous poster hash: 3c843...256
n74 Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Lurer jeg også på. Har ikke tenkt å selge, men gi bort til Fretex. Vaske i vaskemaskin uten vaskemiddel?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Synes det er en uting å selge sko. Ikke bra for barn å bruke "arvesko". Kan risikere ryggplager senere i livet. Anonymous poster hash: 3a4a5...3c9
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Synes det er en uting å selge sko. Ikke bra for barn å bruke "arvesko". Kan risikere ryggplager senere i livet. Anonymous poster hash: 3a4a5...3c9 Har du en link til den påstanden? Jeg ser så ofte folk som kategorisk påstår at å arve sko er en sikker vei til et liv med evige helseplager, men har aldri sett en seriøs forskningsartikkel som støtter det. Anonymous poster hash: e648e...ade
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Du kan ikke si at det er en uting å SELGE brukte sko. Kanskje å kjøpe det til barna sine ja, men det får bli kjøperen sitt ansvar. Dessverre er det ikke alle foreldre som har råd til å kjøpe flere nye par sko til barna sine hvert år, dermed vil jeg gi de mulighet til å kjøpe gode, lite brukte sko til en meget billig penge. Samtidig får jeg lært datteren min gjenbruk og pengene går til bye sko/klær til henne. Hi Synes det er en uting å selge sko. Ikke bra for barn å bruke "arvesko". Kan risikere ryggplager senere i livet. Anonymous poster hash: 3a4a5...3c9 Anonymous poster hash: 3c843...256
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Forskjell på om det er godt brukte sko som er formet etter foten og vekten av barnet eller om de er lite brukt som f.eks pensko og gummistøvler kan være. Det hender også at vi har kjøpt/fått feil str og ikke får byttet eller at barnet vokser/været forandres slik at skoene knapt blir brukt og fint kan arves/selges videre.
Superdolly Skrevet 26. april 2014 #7 Skrevet 26. april 2014 Jeg ville ha vasket dem i vaskemaskin, MED vaskemiddel. Sånn at de er helt rene. Sleng inn et par gamle håndklær eller noe for å dempe dunkinga.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #8 Skrevet 26. april 2014 Hvilke sko er det som vaskes i maskin? Er det joggesko og lignende er de vel godt brukt? Gore tec ol bør en ikke vaske i maskin. Hadde aldri kjøpt eller tatt imot brukte sko, men jeg har solgt pensko som knapt har vært prøvd. Ei venninne av meg kjøper ikke brukt men hun tar imot brukte sko gratis da. Så vet ikke om brukte sko kanskje er mest skadelig om de koster noe;-)) Anonymous poster hash: f5db8...e1e
Elskerhøsten2014 Skrevet 26. april 2014 #9 Skrevet 26. april 2014 Kjøper alltid nye, er ikke bra med bruke sko til barn
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #10 Skrevet 26. april 2014 Kjøper alltid nye, er ikke bra med bruke sko til barn Jeg spør igjen, hvorfor er det så galt? Jeg har aldri sett ordentlig informasjon om hva som gjør det så skadelig. (Jeg tenker selvsagt på pent brukte sko som ikke er utslitt) Anonymous poster hash: e648e...ade
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #11 Skrevet 26. april 2014 Mine barn kan ikke arve sko etter hverandre pga. at de sliter sko på forskjellig måte. Prøv selv å byttelåne sko en uke med venninner eller svigermor. Anonymous poster hash: 5d40a...d90
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #12 Skrevet 26. april 2014 Kjenner flere fysioterapeuter og leger som har fortalt meg dette. En ting er kanskje pensko som er brukt noen få ganger. Ingen av mine barn arver sko av hverandre selv om de er fint brukt. Anonymous poster hash: 3a4a5...3c9
PRobert Skrevet 26. april 2014 #13 Skrevet 26. april 2014 Jeg hater å bruke andres sko, de er formet til helt andre føtter enn mine.. Pensko er noe annet, de brukes knapt.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #14 Skrevet 26. april 2014 Kjenner flere fysioterapeuter og leger som har fortalt meg dette. En ting er kanskje pensko som er brukt noen få ganger. Ingen av mine barn arver sko av hverandre selv om de er fint brukt. Anonymous poster hash: 3a4a5...3c9 'Jeg har hørt' og 'noen har sagt'... Er det noe du har for vane å rette deg etter? Hvorfor leser man aldri advarsler om å bruke brukte sko, på samme måte som det advares mot å kjøpe brukt bilsete eller brukte madrasser f.eks? Det er INGEN av dere som påstår at det er så skadelig som har skikkelige kilder å vise til. Jeg har ingen i nær familie å hverken arve fra eller til, men jeg legger da pent brukte sko i sekken som går til innsamling til andre land. Anonymous poster hash: e648e...ade
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #15 Skrevet 26. april 2014 http://ipad.dagbladet.no/2013/04/30/tema/klikk/smabarn/foreldre/26936365/ Anonymous poster hash: 2e25e...74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå