Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Vi er familie på 5. Huset vi har nå er 170kvm ca, men det er en gammel tomannsbolig og er kjempe upraktisk og har mange småfeil. Vi er på husjakt, og fikk tilbud om et helt nytt hus til samme str men mye mer praktisk. Mannen mener at hvis vi først skal kjøpe nytt må det være større, jeg mener at vi trenger nødvendigvis igrunnen ikke mye større men et mer praktisk hus. Noen som har erfaring de vil dele? Anonymous poster hash: 4ec71...8fb
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Er huset fullt av praktiske løsninger, og uten kriker og kroker, så trenger det ikke å være stort. Anonymous poster hash: fc379...5db
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Når jeg er på visninger, så ser jeg på antall lagringsplasser (boder) og om soverom er store nok at ungene kan også leke der ikke bare sove. For vår del er det ikke aktuelt uten 2 stuer (så ei kjellestue eller loftstue er nødvendig). Vi bor i en tomannsbolig med 3 et og dermed trapp i huset. Om vinteren er det kaldt på grunn av den åpne trappa. Og jeg er helt utslitt om jeg må springe opp-ned flere ganger i løpet av kort tid. Så aller helst vil jeg ha alt på et plan + kjellerstue og boder. Sett dokke ned og skriv opp hva dokke vil av det nye huset. Anonymous poster hash: 70c93...b72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå