Sunnisol Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Hvordan fordeler dere permisjonen, og skal dere være hjemme noe ekstra? Jeg går ut i permisjon i oktober, og blir hjemme et år ekstra, til august 2016. Barnet er da ca 1 år og 10 mnd. Fin alder å begynne i bhg synes jeg Mannen tar to mnd permisjon sammen med meg etter min ordinære permisjon er over og barnet er ca. 1 år. Da blir det nok en lang ferie til varmere strøk Barn nr. tre, og siste i rekka for vår del, så synes det er en fin måte å avslutte på Har alltid jobbet 100% tidligere, men nå som jeg blir trebarnsmor, kommer jeg til å gå over til 60%, med to dager hjemme med barna hver uke. Hva er deres planer?
Marend Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Jeg går ut i permisjon 02.juni, skal ha hele "fellesperioden". Utsetter også permisjonen min med 4 ukers ferie, så skal egentlig tilbake i jobb 02.mars 2015. Da tar samboer permisjon i 14 uker. Vi blir da litt for tidlig ferdig i forhold til bhg opptak, så vi er litt usikkre på hvordan vi skal gjøre det. Om pengene strekker til, forlenger jeg min permisjon med 1-2 mnd, før samboer går ut i perm, også blir det noen felles ferieuker i juli/august 2015. Du er jo superheldig som kan ta et helt år ekstra permisjon men her er det desverre ikke nok penger til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå