Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fordeler dere permisjonen, og skal dere være hjemme noe ekstra?

Jeg går ut i permisjon i oktober, og blir hjemme et år ekstra, til august 2016. Barnet er da ca 1 år og 10 mnd. Fin alder å begynne i bhg synes jeg :)

Mannen tar to mnd permisjon sammen med meg etter min ordinære permisjon er over og barnet er ca. 1 år. Da blir det nok en lang ferie til varmere strøk :skya: 

Barn nr. tre, og siste i rekka for vår del, så synes det er en fin måte å avslutte på :nigo:

Har alltid jobbet 100% tidligere, men nå som jeg blir trebarnsmor, kommer jeg til å gå over til 60%, med to dager hjemme med barna hver uke.

Hva er deres planer? :babysmokk::babyjente::babygutt:

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går ut i permisjon 02.juni, skal ha hele "fellesperioden". Utsetter også permisjonen min med 4 ukers ferie, så skal egentlig tilbake i jobb 02.mars 2015. Da tar samboer permisjon i 14 uker.

Vi blir da litt for tidlig ferdig i forhold til bhg opptak, så vi er litt usikkre på hvordan vi skal gjøre det. Om pengene strekker til, forlenger jeg min permisjon med 1-2 mnd, før samboer går ut i perm, også blir det noen felles ferieuker i juli/august 2015.

Du er jo superheldig som kan ta et helt år ekstra permisjon :) men her er det desverre ikke nok penger til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...