Gå til innhold

Til dere som varsler politikontroller på facebook og andre steder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jeg bor finnes det (unskyld uttrykket, men...) idioter bak rattet. De leker seg i trafikken hvorpå de får sleng på bilen og havner over i andres kjørefelt. De kjører forbi andre bilister og slenger seg inn forran i millimter avstand. 

De råkjører over parkeringsplasser og sneier andre gående der. 

Også er det en av bygdefolkene her da som varsler politikontroller på facebook. 

Og idiotene kjører som engler..... helt til politiet har dratt...

Så min oppfordring til dere som varsler om  politikontroller er dette: forestill dere at dere er ute å kjører. Gjerne med barnet deres i baksetet. Og plutselig, i en sving, får du fronten av en annen bil foran deg. Vedkomne som kjører ser du at flier og koser seg mens han nærmer seg deg Du vet ikke om det vil smelle, så du hiver deg ut i grøfta i et forsøk på å iallefall redde deg selv og ditt barn. Så får vedkomne i den andre bilen sin bil over i sitt eget kjørefelt og ler av deg som "trodde han ville kræsje". Du sitter der med hjertet i halsen mens han andre kjører avsted. Dette er ikke første og siste gangen dette skjer. 

Er dette en person du vil fritt skal kunne kjøre rundt, eller vil du at politiet skal ta han?

Anonymous poster hash: 82166...5e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slått deg at det er idiotene som også varsler?

Anonymous poster hash: 0291b...007

Gjest Julia1984
Skrevet

Skikkelig harry uansett å varsle om politikontroller på Facebook eller andre steder!

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg er helt enig!

Blir like irritert hver gang jeg ser en advarsel på Facebook...

Skrevet

Enig, hadde en som skrøt på fb om at hun var glad fartsmåleren til politiet ikke fungerte da hun ble tatt, for da hadde hun ikke sluppet unna med en advarsel.. Hun hadde nettopp fått førerkortet og.. Idiot..

Skrevet

Helt enig. Men samtidig blir jo fordelen med at folk kjører roligere om de vet at det er trafikk kontroll. Selv om det burde være en selvfølge med at man altid gjorde det.

Anonymous poster hash: 0d17f...812
Skrevet

Politiet selv varsler jo ofte om kontrollene sine, nettopp for at det skal virke prevantivt, folk kjører pent når de vet politiet er på veien....

Men likevel enig med deg da, skal politiet ha en uanmeldt kontroll så bør den forbi uanmeldt.

Anonymous poster hash: bbe64...e0d
Skrevet

Politiet selv bryr seg ikke om at folk varsler. Det har god effekt uansett.

Skrevet

Har du kilde på dette? Hadde vært interessant lesing.

Skrevet

Politiet har gått ut i media nylig, og bedt folk om å IKKE varsle. Noe som sier seg selv for alle oppegående mennesker. Skremmende hvor mange idioter det er bak ratt, som dreper mange uskyldige hvert år. 

Anonymous poster hash: 980b4...fb9
Skrevet

Jeg har også sett politi som sier de syntes varslingen er bra, også har vi politi som sier varslingen ikke er bra. Men personlig så vet jeg at jeg mer enn gjerne skulle ha hatt "verdensmesterne" bak lås og slå FØR de dundrer inn i meg med guttungen baki.....

Anonymous poster hash: 82166...5e0
Skrevet

Har du kilde på dette? Hadde vært interessant lesing.

Leste dette et sted. Men husker ikke hvor. Og har også sett et intervju på tv mener jeg å huske. Men er nok litt delte meninger om dette innen politiet tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...