Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Har du opplevd den? Anonymous poster hash: 771ea...eec
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Mannen sa opp jobben og startet for seg selv. Nå er han straks 44 år og firmaet er på vei oppover, han har brukt mye energi, tid, penger, blod, svette og tårer siste 2-3 årene, men nå begynner det å betale seg Jeg blir 40 i år og slanker meg. Har bestemt meg for at nå som jeg har gått gjennom 30-årene som lubben og misfornøyd med meg selv skal jeg gå gjennom 40-årene som slank og flott, med hodet høyt hevet, stolt og glad. Jeg skal kose meg masse med ting jeg synes er gøy og bruke litt tid og penger på ting som gir meg energi og ikke bare slite meg ut for andre på ting som tapper meg for energi Anonymous poster hash: a24aa...050
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Har ikke merket noe på mannen og han er snart 44 år. Jeg ble nettopp 40 år og har samme planer som hun over. Har trent og lagt om kostholdet i 1 år nå og har strammet opp og tatt av 17 kg så langt Anonymous poster hash: 318e6...42a
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Krise??? Det var en skikkelig opptur spør du meg! Har aldri hatt det så bra med meg selv jeg Anonymous poster hash: 267ba...c6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå