Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 I senga mens mannen sover? Eller han gjort det mens du sov? Ble du evt ferska og hva ble reaksjonen/hvordan reagerte du? Anonymous poster hash: 538ac...cd7
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Det skjer ganske ofte egentlig. Jg har lyst på sex 3-4 dager i uken. Han har lyst på en gang i måneden.. Legge meg ofte kåt og får ikke sove fordi jeg er lei meg for at han aldri har lyst. Senest i går.. Vi hadde vært ute på middag, han var trøtt jeg hadde nytt undertøy han ikke engang så.. Han sovnet, jeg hadde en runde med vibratoren. Jeg kom og nøt det. Han våknet ikke. Har kommet mange gange med han sovende ved siden av.. Anonymous poster hash: a052d...76f
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Hender jeg gjør det, han har aldri våknet. Tviler på at han gjør det samme. Av den enkle grunn at vi legger oss samtidig, og han sovner alltid først... Anonymous poster hash: bc780...212
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Ja det har jeg gjort.. Kun oppdaget en gang, og da syntes han det var spennende og frekt Anonymous poster hash: 55d12...1cf
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Det hender ja. Jeg har våknet noen ganger av at jeg kjenner senga rugger litt, han liker å leke litt med seg selv når han har morningwood jeg er som regel halvveis i drømmeland fortsatt og lar han holde på da. Plager meg ikke på noen som helst måte. Jeg vet og at han ofte tar seg en runk nå og da, uten at jeg veit det. Som på do og i dusjen. Jeg onanerer ikke så ofte, får det jeg trenger og vel så det av han. Men hvis jeg f.eks ikke får sove en natt, så finner jeg vibratoren eller bruker fingrene. Alltid mye lettere å få sove etter en orgasme. Anonymous poster hash: 4005b...97e
RosaParasoll Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Det hender ja. Jeg har våknet noen ganger av at jeg kjenner senga rugger litt, han liker å leke litt med seg selv når han har morningwood jeg er som regel halvveis i drømmeland fortsatt og lar han holde på da. Plager meg ikke på noen som helst måte. Jeg vet og at han ofte tar seg en runk nå og da, uten at jeg veit det. Som på do og i dusjen. Jeg onanerer ikke så ofte, får det jeg trenger og vel så det av han. Men hvis jeg f.eks ikke får sove en natt, så finner jeg vibratoren eller bruker fingrene. Alltid mye lettere å få sove etter en orgasme. Anonymous poster hash: 4005b...97e De gangene jeg har blitt ferska så har det alltid endt opp med hankypanky det plager han fint lite at jeg gjør set, men hvis han våkner av det, så blir han kåt og da klare han ikke holde fingrene unna
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #7 Skrevet 26. april 2014 Jeg gjør det ofte. Som en over sier, sovner kjappere etter en orgasme:-) har aldri blitt ferska i den forstand. Men han 'vekte' meg en gang for jeg lå og ristet.... trodde jeg hadde mareritt. . Anonymous poster hash: 52849...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå