Gå til innhold

Har dere vært på fest der andre har "hatt seg" i...

Anbefalte innlegg

Skrevet

samme rom? Event. gjort det selv.

Mannen var på nachspiel i helga og da hadde to stk hatt seg i stua...

De var samboere med hverandre og har barn i barnehage alder...

Anonymous poster hash: 20621...74f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne av meg gjorde det når jeg sov. Man sover seg ikke igjennom hele kan du si :(

Anonymous poster hash: 10c95...12d

Skrevet

Var på fest når jeg var 18, der var det noen som hadde trekant på et av rommene.

Anonymous poster hash: 4c918...2e9
Skrevet

Ikke i voksen alder

Anonymous poster hash: 4c918...2e9
Skrevet

Ja, i min frie gale ungdom...

Savner den tiden litt i grunn...

Anonymous poster hash: 902e7...489

Skrevet

Ikke som voksen, men som ung skjedde det på nachspiel. Jeg har aldri gjort noe slikt

Anonymous poster hash: 42a40...550
Skrevet

Jepp. Ipoden var god å ha da:p

Anonymous poster hash: ddd8d...05c

Skrevet

Ja i min grønne ungdom. :D Hvor vi alle brukte rom var tilgjengelige.

Skrevet

Jeg vet at det skjedde inne på soverom mens vi var på hytteturer med venner, men ikke i samme rom som andre folk så vidt jeg vet.

Anonymous poster hash: c8f6d...424
Skrevet

Ikke etter at jeg ble 27 eller deromkring, men før var det vel noe som skjedde. Jobbet forøvrig i bar i min ungdom og da var det noe vi så titt og ofte i åpent farvann.

Anonymous poster hash: cb260...ae5

Skrevet

Ja, en gang jeg overnattet i et stort felleshus langt ute i buschen i en landsby i Tanzania. Etter en løvejaktfest med hjemmebrygget "øl", dansing rundt bålet og historiefortelling til langt på natt gikk det ganske heftig for seg noen steder rundt meg, men det var litt vansklig å skille lydene da det også var en del geiter i rommet som lagde nattlyder som var ukjente for meg. Meget spessiell opplevelse.

Anonymous poster hash: 35ea1...346

Skrevet

Ja har hatt meg i en pitteliten kjellerstue som ung og full med 6 andre i det samme rommet. Satt oppå fyren med pledd rundt oss. Faktisk sånn jomfruhinna gikk... Trist i know.

Anonymous poster hash: 7ef92...a7a

Skrevet

ja som ung. Mange ganger. :fnise:  Har kun gjort det selv en gang. Da lå det noen å sov I en annen seng i samme rom mens jeg hadde sex med en kamerat. Vet ikke om de fikk det med seg.

Anonymous poster hash: de47b...1f1
Skrevet

Ja, jeg selv har gjort det i et vaskerom da jeg var 15 og kjæresten var 17. Etter den tid er folk blitt voksnere enn som så....

Anonymous poster hash: 111c9...35f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...