Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Var inne på konsultasjon med lege i kveld pga smerter ved nyrene, i magen osv.. Viste seg å være enda en urinveisinnfeksjon. De foretok da en ultralyd av nyrene, og av magen / babyen. på grunn av komplikasjoner i svangerskapet med mange uvi og strep b vekst i urin osv så har jeg hatt ganske mange ultralyder. . Babyen har vist seg å være stor og i dag igjen fikk jeg beskjed om at babyen er stor. Jeg er i uke 28, (28+2) og den lille veier allerede 1660 gram.. Jeg får ikke svar på hvorfor babyen er stor.. (har ikke svangerskapsdiabetes, fint blodsukker,spiser ikke mye sukker/brus/fruktsukker osv..) Når og hvordan foretar de evt vektestimering (fødselsvekt) til babyen? Begynner jo bli litt redd for at barnet kommer til å være veeeldig stort ved fødsel.. Litt klønete skrevet, men håper noen har erfaringer med dette Anonymous poster hash: aaeed...4be
mammantil 2 Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 De tar det blir nok fulgt opp med flere ul får å sjekke fremovere hvordan Bebis vokser. Viser det seg at den blir veldig stor kan det godt være de velger å sette deg i gang før termin. Men du blir nok fulgt opp godt fremover og når det nærmer seg vil de nok ta ul å sjekke at bekkenet er stort nok til du kan føde vanlig hvis det er stor bebi, eller om det blir ks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå