Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Jeg ble litt sjokka når jeg var inne på 1. trimester forumet og så at mange der inne brukte doppleren som en "hobby" fordi det er gøy og koselig! Om det så bare hadde vært en prosent sjanse for at mitt ufødte barn kunne bli skadet fordi jeg ville ha det "koselig" så hadde jeg da aldri gjort det! Trodde de aller fleste hadde fått med seg at sikkerheten rundt bruk av doppler ikke er avklart og at flere og flere forskningsrapporter viser at det kan være skadelig. Har lagt ut noen linker i den tråden og her er en av de. Er det bare jeg som har fått med meg dette? Eller bryr dere dere bare ikke om at det er en mulighet for at babyene deres kan bli skadet? http://chriskresser.com/natural-childbirth-iib-ultrasound-not-as-safe-as-commonly-thought Anonymous poster hash: 9de7c...e88
Novemberdama Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Har fått det med meg for lenge siden og ville aldri brukt det. Hvem tar sjansen på å skade babyen sin bare for morro skyld? Men men..... folk røyker jo til og med når de er gravide, så det er jo ikke alle som er så nøye.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Dopplere hva er det? Anonymous poster hash: 5fccc...3bd
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Gelt enig med deg. Og det er nok fordi folk ikke får det med seg eller så synker det ikke inn. Anonymous poster hash: 76db5...9ed
monson Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Hø? Det er jo bare en mikrofon? som forsterker lyden. Hva er det som er skadelig med det? Og nei. Ikke alle har fått med seg at det evnt er skadelig...
Novemberdama Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Dopplere hva er det? Anonymous poster hash: 5fccc...3bd Slik dings du kan høre hjertelyden til babyen på. Leste et sted at de gir mer stråling (eller noe slikt) enn ultralyd.
monson Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 Leste artikkelen din nå.og der er det ultralyd de snakker om å ikke dopler...
Kakespade Skrevet 25. april 2014 #8 Skrevet 25. april 2014 Husker jeg engang fikk skikkelig kjeft av en mann i en elektrisbutikk (?), altså elkjøp osv. Fordi jeg puttet telefonen min i jakkelomma ved magen. Pga strålinger fra telefonen, og unødvendig stråling som treffer babyen da. Hadde aldri tenkt tanken på det før.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Hø? Det er jo bare en mikrofon? som forsterker lyden. Hva er det som er skadelig med det? Og nei. Ikke alle har fått med seg at det evnt er skadelig... Da burde du google doppler! Anonymous poster hash: 9de7c...e88
monson Skrevet 25. april 2014 #10 Skrevet 25. april 2014 Dopplere hva er det? Anonymous poster hash: 5fccc...3bd Slik dings du kan høre hjertelyden til babyen på. Leste et sted at de gir mer stråling (eller noe slikt) enn ultralyd.Hvor leste du det?
monson Skrevet 25. april 2014 #11 Skrevet 25. april 2014 Hø? Det er jo bare en mikrofon? som forsterker lyden. Hva er det som er skadelig med det? Og nei. Ikke alle har fått med seg at det evnt er skadelig... Da burde du google doppler! Anonymous poster hash: 9de7c...e88 den jeg har er det mikrofon.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #12 Skrevet 25. april 2014 Leste artikkelen din nå.og der er det ultralyd de snakker om å ikke dopler... Les mer enn overskriften og se linkene i 1. Trimester Anonymous poster hash: 9de7c...e88
monson Skrevet 25. april 2014 #13 Skrevet 25. april 2014 Ultralydsopler. Er ikke det jeg har. Og de snakker om stråling fra ultralyd og ultralyddopler.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #14 Skrevet 25. april 2014 Hø? Det er jo bare en mikrofon? som forsterker lyden. Hva er det som er skadelig med det? Og nei. Ikke alle har fått med seg at det evnt er skadelig... Da burde du google doppler! Anonymous poster hash: 9de7c...e88 den jeg har er det mikrofon. http://helsenet.info/6/2011/12/farene-for-en-fosterets-Doppler.html Her er riktig link, og en doppler er ikke bare en mikrofon! Står hva det er her. Anonymous poster hash: 9de7c...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå