amandine Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Det ble helt musikkstille i stua, og da jeg sjekket nettavisene før køya ser jeg at russebussen The Last Trip har brent og russen kom seg ikke på treff. Ironisk nok. Episk slutt på kvelden. Og så de stakkarene som hadde lagt ned så mye tid og penger. Fnis;-)
sug lut Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Da får de i alle fall en ekstratime i samfunnsfag - nyttigheten av forsikring, og at å legge store penger i en russebuss er så dumt at de likegodt kunne brent pengene direkte.
seigdamererbest Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 De måtte jo regne med noe sånt i og med at de kalte bussen " the last trip".....
Light of my life Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Merker jeg har en stor trang til å flytte til Alaska når barna mine nærmer seg russealder.
sug lut Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Merker jeg har en stor trang til å flytte til Alaska når barna mine nærmer seg russealder. Du kan være heldig og få særinger som ikke gidder være med fordi de synes det er like barnslig som det vi voksne synes. Jeg har sluppet unna så langt.
Gjest Fru Banderas Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Merker jeg har en stor trang til å flytte til Alaska når barna mine nærmer seg russealder. Du kan være heldig og få særinger som ikke gidder være med fordi de synes det er like barnslig som det vi voksne synes. Jeg har sluppet unna så langt. Eller heldig som har barn som meg: jeg og mine fem beste venninner hadde en Volkswagen Transporter, festet bra men ikke helt ellevillt, hadde det egentlig bare veldig gøy. Kostet oss nesten ingen ting heller.
amandine Skrevet 26. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2014 Kjenner jeg veksler mellom å synes litt synd på dem og på å le rått. Synes russefeiring i den formen er så avskyelig, rett og slett. Ble helt kvalm her en dag da ett eller annet klessetryne fra Nordstrand ble intervjuet på tv og snakket om historiske linjer og viktigheten av å være synlig på en satsebuss. Faen heller, jeg hadde personlig kjølhalt min sønn om det hadde vært min sønn. Heldigvis er det ikke like ille alle steder i landet, ikke engang i de store byene. Vi hadde busser i 89 også, i oldtiden, og vi hadde full rulle. Men vi hadde ikke kvalmende budsjetter på langt nær. Vi gikk faktisk i pluss fordi vi var så gode på å hanke inn reklame;-)
frk Nilsen Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Må innrømme at jeg humret godt da jeg så "the last trip" på TV2-nyhetene i går
Iiiiik Skrevet 28. april 2014 #9 Skrevet 28. april 2014 Det er klart det er synd på dem. Det er allikevel enda mer synd at det ikke settes noen kraftige bremser på hele greia. Når bussene hyrer inn artister og lager egne russebussanger i studio og betaler mange 10 000'er for dem, da vokser kvalmen i munnen på meg...
Gjest Fru Banderas Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 Det er klart det er synd på dem. Det er allikevel enda mer synd at det ikke settes noen kraftige bremser på hele greia. Når bussene hyrer inn artister og lager egne russebussanger i studio og betaler mange 10 000'er for dem, da vokser kvalmen i munnen på meg... Ja, men da er det synd på dem av helt andre grunner enn at bussen svikter. Tenk; disse folka er faktisk per definisjon voksne - hvertfall de fleste av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå