Gå til innhold

Hva er ekleste deres barn har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På juletrefest sprang min datter på 3 år og hennes venninne inn på guttedoen og "vasket" hendene i tisserennen! Jeg og den andre moren ble akkurat for sene. Ble en meget grundig håndvask med forklaring i etterkant. Ble mye æsjing og grøssing på oss mødre på tur inn i festsalen igjen! Men jentene var like blide og en erfaring rikere;)

Andre lignende historier? Kjenner barn som har spist wc-duck Bl.a.

Anonymous poster hash: 11ba2...ae2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det ekleste....gikk litt fort så jeg;)

Skrevet

Tror det må være den gangen treåringen tok en kopp, fylte den med vann fra doskåla og drakk begjærlig....

Skrevet

Tissa i en brusflaske! Fikk svar på hvorfor brusen var så rar i fargen når jeg spurte 😂😂😂 Ville ikke gå fra det spennende på tv! Glad jeg ikke drakk av den gitt!

Anonymous poster hash: aafcb...7ea

Skrevet

Ikle at det er så ekkelt gjort, men det var skikkelig ekkelt etterpå.. Datteren min holdt brunsnegler i barnehagen. Skimte etter den var nesten umulig å få vekk fra hendene.. Måtte bruke potetbørste og zalo..

Anonymous poster hash: c0e6b...a81

Skrevet

Det mest nylige og ekleste 3 åringen min har gjort skjedde idag.

Han satt og klødde seg i rumpa under trusen og fikk beskjed om å slutte. Men så plutselig hoppet han bort til meg og grep tak i ansiktet mitt med begge hendene for å gi meg en suss.

Mmmmmm rumpefingre i ansiktet er digg....

Skrevet

Poden som klødde iherdig i gommene og fant et velegna "egg" til formålet.....? :P Nå legges det høyt etter bruk! (Jada, selvfølgelig vaskes det etter bruk, men denne gangen hadde vi ikke rukket så langt).

Anonymous poster hash: 22cdc...8a7

Skrevet

Han "vasket" gulvet på et toalett i et festlokale med en dobørste hvor koppen den sto i var full av vann... Ekkelt, han fikk selvsagt litt av det vannet på klærne sine.

Anonymous poster hash: 0b872...450

Skrevet

Det må være i dag. Jeg holdt på med middagen og var ganske travel, tre gryter å passe på. Så kommer 2åringen inn på kjøkkenet med en for jæ.... Diarébleie i hånden og sier "Besja"!

Skrevet

Poden som klødde iherdig i gommene og fant et velegna "egg" til formålet.....? :P Nå legges det høyt etter bruk! (Jada, selvfølgelig vaskes det etter bruk, men denne gangen hadde vi ikke rukket så langt).

Hæ?

Anonymous poster hash: e071f...748

Skrevet

Poden som klødde iherdig i gommene og fant et velegna "egg" til formålet.....? :P Nå legges det høyt etter bruk! (Jada, selvfølgelig vaskes det etter bruk, men denne gangen hadde vi ikke rukket så langt).Anonymous poster hash: 22cdc...8a7

Hæ?Anonymous poster hash: e071f...748

Google kondomeriet+egg ;)

Skrevet (endret)

Tja, vi har opp til flere, litt usikker på hvilke episoder som er verst....

Andremann badet i et toalett da vi var på ferie i Thailand en morgen, våknet av de merkelige lydene. Ble langt bad den morgenen der....

Mannen min våknet en morgen og oppdaget at andremann hadde stått opp og operert i stillhet. Sofaen var smørt inn med en fin og illeluktende mix av fiskemat (sånn for gullfisk) og lypsyl. Og han hadde gjort grundig i bleia.

For noen uker siden luktet badet vårt som et ukrainsk offentlig guttedass, etter at andremann hadde vært på do, og minsten hadde funnet doen uten at noe var spylt ned. Vasket badet grundig fem hele ganger inkludert koking av samtlig tøy som hadde vært der, vasking av karmer, møbler, vegger og selvsagt gulv og do....

Tredjemann oppdaget at han kunne ta av bleia selv i senga tidlig en morgen for et år siden. Og den bleia hadde mye rart av innhold. Hele senga måtte vaskes, ikke bare sengetøy, men sprinkler, vegg og selvsagt hele gutten...

For et år siden da andremann fortsatt gikk på potta fikk vi høre noe av det verste man kan høre av sine barn... han ropte: " mammaaaaa!! Birk tar bæsjen min!!!" Da løp jeg temmelig fort for å si det sånn, også denne episoden innebar mye vasking....

Har også funnet samtlige akvarieplanter i sofaen en gang. våt affære..

Det er stort sett gutta som dominerer med ekle episoder i heimen her, datteren når ikke helt opp på pallen på slike episoder  - heldigvis - de er ille nok de episodene som er...

Endret av MrsMilla
Skrevet

Han spytter inni huset!!

Å spytter på speil/vindu,å er utrolig ekkelt! :S

Er streng med han men likevel forsetter han.

også leker han med dokosten visst vi snur oss i noen sekunder å det er veldig ekkelt!

Skrevet

Hun hadde kledd av seg bleien selv og syntes bæsjen så ut som sjokolade.... Tvangspussing etterpå og ingen mussing med det første.

Skrevet

La ei død mus i jakkelommen som ho mor fant når hun skulle vaske den. :-o

Anonymous poster hash: 073e2...c2b

Skrevet

En idiot av en hundeeier etterlot seg bikkjedrit ved innkjørselen vår som tulla på tre fant da jeg kikket en annen vei (Blindvei ved et skogholt så ikke farlig) Hun syns det så ut som sjokolade.

Æsj...

Anonymous poster hash: 9b9a6...c10
Skrevet

Ble vekket av minsten som strøk meg i ansiktet mens han sa: Mamma, jeg må vaske hendene for jeg har tissa på de...

Da hadde jeg jo allerede nusset på hendene hans i god tro:)

Anonymous poster hash: 7c133...ec7

Skrevet

La ei død mus i jakkelommen som ho mor fant når hun skulle vaske den. :-o

Anonymous poster hash: 073e2...c2b

Åherregud!!!! Fantastisk :D Hadde besvimt umiddelbart!

(Og litt glad jeg ikke er MrsMilla, kjenner jeg!)

Anonymous poster hash: bd5d8...97f

Skrevet

Eldstemann satt å spiste på et " kaffedyr/ skrukketroll" da han var halvannet år...usj!

Glemmer heller aldri mellomste som sto å hoppa og lo i en dam av tiss på stuagulvet i en alder av 2 år. Og at minsta beit tåneglene sine! Ekle unger vi har...hehe...

Skrevet

Kom ned frå haugen på tomta vår (offentlig toalett som hundeeigarane i området trur den er - de som klagar på kattar kan ta dykk eit stev, katteeigaren står i det minste ikkje og ser på dyret sitt der det står og forsøplar) med ein hundedrit i handa.

Skrevet

Åh blæh. Treåringen hadde klødd seg i rumpa mens han brukte ipaden. Han klagde etter lang tid på at han hadde bæsj i rumpa. Og da var d bæsj på hender, ipad og litt på gulvet.. Får angst av sånt! Jobber i bhg og der var det en 3 åring som hadde smurt hele toalettet, gulvet og veggen inn med bæsj. Sååå glad det ikke var jeg som oppdaga det først. Hater bæsj!

Skrevet

Minstemann satt og spise hundebesj da han var 1 år!!! Faens hundeeiere!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: bdc34...788
Skrevet

På juletrefest sprang min datter på 3 år og hennes venninne inn på guttedoen og "vasket" hendene i tisserennen! Jeg og den andre moren ble akkurat for sene. Ble en meget grundig håndvask med forklaring i etterkant. Ble mye æsjing og grøssing på oss mødre på tur inn i festsalen igjen! Men jentene var like blide og en erfaring rikere;)

Tisserennen?? Virkelig?? Ingenting som heter det!

Anonymous poster hash: 610f7...639

Skrevet

Tisserennen?? Virkelig?? Ingenting som heter det!

Anonymous poster hash: 610f7...639

Du har heilt rett - det heiter pisserenna..
Skrevet

Vi har også hatt en hundebæsj-ulykke.

Minste var ute med rumpebrettet sitt, føk ned akebakken og landet med ansiktet først i hundebæsj. Som om ikke det var ekkelt nok så sprang hun løpende til meg for kos og klem, og fortalte ikke hva hun hadde i ansiktet før hun hadde klint det utover tøyet mitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...