Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 ... Min sønn på 10 har så lyst til å melde seg på hio hop kurs. Tror faktisk han har potensiale Anonymous poster hash: 0976a...85a
sug lut Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 All aktivitet er bra, og dans er fantastisk. Klart han skal danse!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Jg skal melde han på Og det ikke koster skjorta Ofte ser man for seg at en viss type idrett/aktivitet fører til en vist samfunn/kultur. De som driver med hest f.eks, holder seg som regel i stallen og er generelt "sunne". Det har i allefall ejg inntrykk av... Tenker dere at hip hop fører til noe spesielt? Anonymous poster hash: 0976a...85a
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Min datter på 13 år, danser hip hop på ganske høyt nivå. Og de er en utrolig flott gjeng, et utrolig bra samhold. De eldre støtter de yngre. Men dette er gruppen med de beste da. Ellers er det lite sosialt. Sønnen min gikk 1 år, men sluttet fordi han ikke hadde noen venner der, og syntes det var kjedelig. Men all fysisk aktivitet er jo positivt. Anonymous poster hash: e456f...1a0
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Jeg tenker at de er flinke til å danse (har bra rytme) og er godt trente. Er dødskult å se på de som virkelig kan danse Anonymous poster hash: ef70e...c79
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 Min sønn har gått på tae kwon doo og turn tidligere, men det ble for mye venting mellom øvelsene, så det gikk ikke så bra. Han har adhd, og er en rastløs, liten kropp Han hører konstant på musikk og liker å danse foran oss, og på "disco"kveldene på skolen danser han ofte sammen med et par kompiser. Han ser også på youtube for å lære seg noen "triks" Men på dansetrening står man vel alle sammen foran et speil og danser? Da blir det ikke så mye venting... Hi Anonymous poster hash: 0976a...85a
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #8 Skrevet 26. april 2014 På dansetrening er det ikke mye venting nei, der danser de alle sammen foran speil. Noen ganger deler de gruppen i 2, men det er gjerne bare 10 min av timen. Hvor de da bytter på hvem som danser. Anonymous poster hash: e456f...1a0
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #9 Skrevet 26. april 2014 Min datter på 13 år, danser hip hop på ganske høyt nivå. Og de er en utrolig flott gjeng, et utrolig bra samhold. De eldre støtter de yngre. Men dette er gruppen med de beste da. Ellers er det lite sosialt. Sønnen min gikk 1 år, men sluttet fordi han ikke hadde noen venner der, og syntes det var kjedelig. Men all fysisk aktivitet er jo positivt. Anonymous poster hash: e456f...1a0 Selvfølgelig er datteren din med i den BESTE gruppen. Hhh, er hun like hovmodig som deg om det ? Anonymous poster hash: 211ca...da9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå