Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Først legger hun ut et bilde hvor hun former hendene til et hjerte og holder de over magen mens hun skriver "5 uker". Når folk spør henne, skriver hun at det er 5 uker til sønnen har bursdag.. jaja.. En senere anledning skriver hun "vi har en hemmelighet <3".... Nå er et lagt ut bilder på bloggen hvor hun har på seg et forkle. Magen ser ut til å ha blitt litt større (kan jo hende hun bare er matglad for tiden) men hun holder også hånden under magen. Riktig nok i en liten lomme der fremme. Tror dere hun er gravid eller? Litt rart siden hun tidligere har sagt at hun ikke kan få flere barn, men kan jo hende de har vert heldige Anonymous poster hash: 279ef...a9e
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Hadde ikke sønnen hatt bursdag for en stund siden? Anonymous poster hash: 40cde...123
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Først legger hun ut et bilde hvor hun former hendene til et hjerte og holder de over magen mens hun skriver "5 uker". Når folk spør henne, skriver hun at det er 5 uker til sønnen har bursdag.. jaja.. En senere anledning skriver hun "vi har en hemmelighet <3".... Nå er et lagt ut bilder på bloggen hvor hun har på seg et forkle. Magen ser ut til å ha blitt litt større (kan jo hende hun bare er matglad for tiden) men hun holder også hånden under magen. Riktig nok i en liten lomme der fremme. Tror dere hun er gravid eller? Litt rart siden hun tidligere har sagt at hun ikke kan få flere barn, men kan jo hende de har vert heldige Anonymous poster hash: 279ef...a9e Hun gjorde det samme når det var 5 uker til datteren sin bursdag . Eller da formet hun snoren på buksen som ett hjerte over magen . Anonymous poster hash: 2015c...24f
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Hun avkreftet for ikke så lenge siden at hun ikke var gravid! Men tror hun bevist gjør seg til, slik at leserne skal tro det! Anonymous poster hash: ec0c8...5d6
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Hun avkreftet for ikke så lenge siden at hun ikke var gravid! Men tror hun bevist gjør seg til, slik at leserne skal tro det! Anonymous poster hash: ec0c8...5d6 Må jo være bevisst, veldig mange av leserne som lurer på dette Anonymous poster hash: 279ef...a9e
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Først legger hun ut et bilde hvor hun former hendene til et hjerte og holder de over magen mens hun skriver "5 uker". Når folk spør henne, skriver hun at det er 5 uker til sønnen har bursdag.. jaja.. En senere anledning skriver hun "vi har en hemmelighet <3".... Nå er et lagt ut bilder på bloggen hvor hun har på seg et forkle. Magen ser ut til å ha blitt litt større (kan jo hende hun bare er matglad for tiden) men hun holder også hånden under magen. Riktig nok i en liten lomme der fremme. Tror dere hun er gravid eller? Litt rart siden hun tidligere har sagt at hun ikke kan få flere barn, men kan jo hende de har vert heldige Anonymous poster hash: 279ef...a9e Hun gjorde det samme når det var 5 uker til datteren sin bursdag . Eller da formet hun snoren på buksen som ett hjerte over magen . Anonymous poster hash: 2015c...24f Aha, tror jeg blander snorene med hender Er nok dette bildet jeg så. Anonymous poster hash: 279ef...a9e
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 Bevisst gjort for å lure. Mer nysgjerrighet, flere lesere. og er hun ikke nettopp blitt singel? Hvem skulle hun nå hatt barn med? Anonymous poster hash: 24baa...248
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #8 Skrevet 25. april 2014 Bevisst gjort for å lure. Mer nysgjerrighet, flere lesere. og er hun ikke nettopp blitt singel? Hvem skulle hun nå hatt barn med? Anonymous poster hash: 24baa...248 hun har ny type og samboer. Hans Christian. Anonymous poster hash: 931c0...4c9
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Tipper at hun gjør det for å få flere lesere = mer penger i kassa. Hun gjør leserene sine nyskjerrige og dermed oppstår det tusen spørsmål og en haug med rykter. Å så kan hun komme med et innlegg hvor hun kan skrive hvor sjokkert hun er over visse personer som graver og myser i hennes liv, noe vi selvsagt ikke har da hun verner om sin seg og sine.... Anonymous poster hash: b31d0...bea
sug lut Skrevet 25. april 2014 #10 Skrevet 25. april 2014 Ja. Eller nei. Eller kanskje. Eller bare zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #11 Skrevet 25. april 2014 *Gir luten shock for å riste liv i henne* Hun ser jo diger ut på morgenkåpebildene da.. Anonymous poster hash: 1b77e...112
sug lut Skrevet 25. april 2014 #12 Skrevet 25. april 2014 *Gir luten shock for å riste liv i henne* Hun ser jo diger ut på morgenkåpebildene da.. Anonymous poster hash: 1b77e...112 *gjenoppstår* Jeg ER diger, både med og uten morgenkåpe. Men jeg håper det ikke er meg du snakker om.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #13 Skrevet 25. april 2014 What? Er han gutten som ser ut som en konfirmant kjæresten hennes? Jeg har visste ramla av litt skjønner jeg. Tar meg litt mere vin jeg. Schnakkes. Anonymous poster hash: 7246c...73c
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #14 Skrevet 26. april 2014 Tror ikke hun er det. Det ser man tydelig på de bildene på andre siden i bloggen, hvor hun tok flere bilder i butikken av seg selv, på et av bildene ser man den flate magen også. Så meg lurer hun IKKE. Anonymous poster hash: d4a9e...f4c
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #15 Skrevet 26. april 2014 Tror ikke hun er det. Det ser man tydelig på de bildene på andre siden i bloggen, hvor hun tok flere bilder i butikken av seg selv, på et av bildene ser man den flate magen også. Så meg lurer hun IKKE. Anonymous poster hash: d4a9e...f4c Hun lurte deg til et trykk på siden;) Anonymous poster hash: 1b92b...524
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #16 Skrevet 26. april 2014 Hvis ikke så går hun nok inn for å lure leserne til å tro det. Ser at noen hadde spurt henne i det innlegget der hun står med forkle om hun er gravid, og da svarer hun at hun bare er glad i mat. Anonymous poster hash: b3309...204
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #17 Skrevet 26. april 2014 Fattet seriøst ikke hvordan det er mulig å bli så opphengt i andre sine liv. Dere må ha veldig lite å finne på! Anonymous poster hash: 6d7c1...c34
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #18 Skrevet 26. april 2014 Tror ikke hun er det. Det ser man tydelig på de bildene på andre siden i bloggen, hvor hun tok flere bilder i butikken av seg selv, på et av bildene ser man den flate magen også. Så meg lurer hun IKKE. Anonymous poster hash: d4a9e...f4c Hun lurte deg til et trykk på siden;) Anonymous poster hash: 1b92b...524 Hehehe, jeg følger hennes blogg jevnlig, så mange trykkfelt hun av meg Anonymous poster hash: d4a9e...f4c
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #19 Skrevet 26. april 2014 *Gir luten shock for å riste liv i henne* Hun ser jo diger ut på morgenkåpebildene da.. Anonymous poster hash: 1b77e...112 *gjenoppstår* Jeg ER diger, både med og uten morgenkåpe. Men jeg håper det ikke er meg du snakker om. *Pfew*!!!! Neida, med mindre du faktisk ER denne Kvarsvik, noe jeg vedder rævva mi på at du ikke er Anonymous poster hash: 1b77e...112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå