Gå til innhold

Erfaring med vg vektklubb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer det, men koster litt...

Anonymous poster hash: ce85c...dcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off, et stadig mas om å legge inn absolutt alt du får i deg, og eller gjør...holdt på i ett år, men hjalp ikke meg noe.....

Anonymous poster hash: 0eba3...8ba
Skrevet

Takk for svar!! :)

Anonymous poster hash: ce85c...dcd

Skrevet

Jeg har bedre erfaring med lifesum appen, og støtte fra andre her inne, og det er gratis.

Jeg har gått ned 35 kg.

Anonymous poster hash: 9f99d...cf0

Skrevet

Hjalp meg kjempemasse.

Gikk ned 11 kg på 6 måneder.

Det er ikke et slit å legge inn hva du spiser hver dag, det går seg til etter hvert og tilslutt lærer du deg hva de forskjellige matvarene inneholder av kalorier osv..

Du får også opp gode oppskrifter some r tilpasset ditt kalorinivå, og masse gode tips og motivasjonsreportasjer.

Ikke minst er det veldig kjekt å se at vektkurven din går nedover og at cmkurvene på kroppen din også går nedover. DET er motiverende det!

Men du må være motivert til å bruke noen uker på å legge inn matvarer og finne utav hvordan dette funker for deg.

Jeg var veldig skeptisk til dette med å måtte registrere alt jeg spiste,men det var overraskende lite stress. Og jeg fikk meg mang en overraskelse på HVOR mye kalorier enkelte av mine favorittmatvarer inneholdt.

Vel anvendte penger for å endre livsstil- jeg anbefaler det varmt. :)

Skrevet

Er lifesum enkel å bruke?

Ja lifesum er veldig enkel i bruk, for mange matvarer lagt inn, og det er enkelt å skanne de varene en bruker.

Anonymous poster hash: 9f99d...cf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...