Gå til innhold

hva gir dere konfirmantene? (jente)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i konfirmasjon snart og vet ikke helt hva jeg skal gi. Vil liksom ikke gi penger heller. Har dere noen tips? Vil bruke mellom 500-800 kr

Anonymous poster hash: c1907...dca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veit ikke hva som er vanlig å gi til konfirmanter i dag. Lurer på det samme sjøl.

Hvis de har en eller annen spesiell hobby eller fritidsinteresse, kunne det jo gå an å gi noe utstyr til dette, men ikke veit jeg.

Veit om ei som driver med skiskyting blant annet som fikk ny børse (skrives det sånn?) til konfirmasjonen. Den kostet litt da.

Skrevet

Jeg ga en koffert i fjor. Litt symbolsk, livets reise, men mest praktisk. Hadde sjekket på forhånd om hun hadde fra før da. Hun satte pris på det, og fikk bruk for den allerede månden etter.

Skrevet

Jeg gir penger, med mindre jeg kjenner konfirmanten meget godt. Ellers har jeg gitt smykker, utstyr til hobby(er) konfirmanten har, tilbehør til bunad hvis hun har fått det, sovepose, tursekk, skikkelig kniv (jeg er ingen tilhenger av at kniver skal være forbeholdt gutter). Men som sagt, det er hvis jeg kjenner henne så godt at jeg vet at jeg klarer å finne noe hun blir glad for.

Skrevet

De fleste konfirmanter ønsker seg penger.

Ser ikke vitsen med å absolutt skulle gi gave når de ikke ønsker seg noe konkret!?

Men for å svare på det du spør om broren min fikk billetter til R.E.M konsert til sin konf. Da gikk han sammen me de som kjøpte billettene og haddde en kjempe fin opplevelse med dem og minner for livet.

Anonymous poster hash: 6c0c2...256

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...