Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Skal i konfirmasjon snart og vet ikke helt hva jeg skal gi. Vil liksom ikke gi penger heller. Har dere noen tips? Vil bruke mellom 500-800 kr Anonymous poster hash: c1907...dca
Frøken Ubesluttsom Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Jeg veit ikke hva som er vanlig å gi til konfirmanter i dag. Lurer på det samme sjøl. Hvis de har en eller annen spesiell hobby eller fritidsinteresse, kunne det jo gå an å gi noe utstyr til dette, men ikke veit jeg. Veit om ei som driver med skiskyting blant annet som fikk ny børse (skrives det sånn?) til konfirmasjonen. Den kostet litt da.
geitemarken Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Jeg ga en koffert i fjor. Litt symbolsk, livets reise, men mest praktisk. Hadde sjekket på forhånd om hun hadde fra før da. Hun satte pris på det, og fikk bruk for den allerede månden etter.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Hva med et skikkelig smykkeskrin, et sånt som kan følge deg resten av livet? https://www.google.no/search?q=smykkeskrin&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Ib5aU46qGqStywPQ6ICoBg&ved=0CEEQsAQ&biw=1366&bih=643#q=stort+smykkeskrin&tbm=isch&imgdii=_ Anonymous poster hash: 73502...28e
Superdolly Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Jeg gir penger, med mindre jeg kjenner konfirmanten meget godt. Ellers har jeg gitt smykker, utstyr til hobby(er) konfirmanten har, tilbehør til bunad hvis hun har fått det, sovepose, tursekk, skikkelig kniv (jeg er ingen tilhenger av at kniver skal være forbeholdt gutter). Men som sagt, det er hvis jeg kjenner henne så godt at jeg vet at jeg klarer å finne noe hun blir glad for.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 De fleste konfirmanter ønsker seg penger. Ser ikke vitsen med å absolutt skulle gi gave når de ikke ønsker seg noe konkret!? Men for å svare på det du spør om broren min fikk billetter til R.E.M konsert til sin konf. Da gikk han sammen me de som kjøpte billettene og haddde en kjempe fin opplevelse med dem og minner for livet. Anonymous poster hash: 6c0c2...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå