Gjest Moonstruck Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Vi har tre barn. Nå har min mor de to største på overnatting, så det er bare jeg, mannen og bebisen (2mnd) hjemme. Jaaaa!.... Kjærestetid, tenker jeg! Mmmmmh...PC-fotballspill tenker tydeligvis han..😳 Har nå brukt ca 1 og 1/2 t på bading, stelling, amming og legging bare for å finne mannen oppslukt i fotball-manager-verden. Hva tenker, gjør og sier dere...? Give me strength. Får bare lyst å gi faen😕
bIomstre Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Vel, vi har vel begge funnet ut at det er lurt å lufte sine forventninger i forkant! Har opplevd lignende tilfelle der mannen har tenkt *jiippii, pulings* mens jeg har tenkt *endelig søvn* blir litt klæsj av sånt ja... Men med litt forventningavklaringer går alt så meget bedre altså
☆☆☆ Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 (endret) Kjenner til den. Han føler det er manko på aleinetid, eg er i underskot på voksenkontakt. Og eg blir lei meg om han setter seg ned på kontoret når ungane endelig er i seng, men vil ikkje kommandere han inn i sofaen. Tenker det er klengete. Eg blir sur, han føler seg urettferdig behandla som ikkje fekk det minste vink om at tilstedeværelse i stova er påkrevd. Eg blir lei meg fordi eg synes han skal vere der av eige ønske. Når han først kjem inn i stova sit eg med dib på mobilen, og legg den ikkje frå meg (fordi eg er sur). Mannen blir sur. Ikkje på noko tidspunkt denne kvelden er det aktuelt å dele tankar og forventingar. Det har blitt ein og anna slik kveld, diverre. Og eg er dritflau over å innrømme at vi kan prestere slik oppførsel, skal liksom forestille voksne begge to.. Endret 25. april 2014 av ★
Anne-B. Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Jeg pleier å riste litt på puppa, så ordner det seg, nei vent, det var for 10 år siden. Nå vet jeg ikke hva jeg gjør, jeg er bare glad for å få litt fred på kvelden. Det skal bli så godt godt gooodt når oppgaven er levert. Da skal jeg riste løs! Tjohei!
Ugl@ ruger... Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Kjenner meg igjen her... Klar tale pleier å funke, men av og til ønsker man at partner " leser" en også, men disse mannfolka er desverre litt dårlig på å ta våre hint... Feks er det jævlig festlig å streve og styre med hårfjerning både her og der med både diger gravidmage i veien, bekkenløsning og opplegg for så å komme inn på soverommet å finne en snorkende mann. Særlig når man etter mye om og men endelig er ferdig med å fikse seg for litt intimitet en kveld....men du kan ta dwg faen på at når det er vill urskog og lysta er borte, da er han våken!!
Anne-B. Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 Skru ned forventningene og bli positivt overrasket. Det pleier å hjelpe på. Og la urskog være urskog.
Ugl@ ruger... Skrevet 28. april 2014 #7 Skrevet 28. april 2014 Haha...har lært meg det for lengs egentlig og er stort sett flink og direkte der. Men jeg har et og annet øyeblikk. ;-) Fungerer best å ikke danse rundt grautfatet, men skjære igjennom å være direkte: Jeg er kåt kjære, er du lur så slår du av tv' n og blir med opp å puler...funker fjell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå