Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Gutten min på 2 år har plutselig fått mange veldig synlige røde blodårene i ansiktet. Jeg har spurt med kuldekrem på vinter og solkrem nå. Er dette vanlig og blir huden tykkere med årene? Evt. hva kan jeg gjøre??? Anonymous poster hash: b84fb...2bf
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Det høres ut som han har fått kuldeskader faktisk. Det ikke alle vet er at kuldekremer kan noenganger virke mot sin hensikt! Får den ikke tørket helt inn før barnet går ut i kulden, så vil den våte kremen kjøle huden ytterligere ned. Min sønn fikk slike synlige blodårer ifjor vinter, men nå idag er de borte igjen. Hadde jeg vært deg så hadde jeg droppet kuldekrem om vinteren og heller smurt med fuktighetskrem når han/hun kommer inn igjen. Anonymous poster hash: dc86f...f77
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Mitt barn har barneeksem og har blitt anbefalt av hudpleier å ikke bruke kuldekrem. Som hun sa : " Det er fy fy..". Det jeg ble anbefalt var å smøre med aderma sine fuktighetskremer (en fet for vinter og en lettere for sommeren) hver morgen og kveld. Det skal holde i massevism, og mine unger har aldri fått frostskader av den grunn. Sier tydelig i fra i bhg at ungene mine ikke skal ha kuldekrem, tar heller med meg en hellue evt bruker en buff for voksne som hals for å dekke mest mulig av huden rundt ansiktet og hals. Bare et tips Anonymous poster hash: 518df...1e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå