Gå til innhold

hvis jeg kutter ut dette.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

brødmat ( all slags) frukt, sukker, godteri, 

kun holder meg til grønnsaker og kjøtt. Som kylling osv. 

kan jeg gå ned relativt raskt da? 

trener i tillegg

Anonymous poster hash: e24c5...fbe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg gikk ned 2 kg på en uke da jeg kuttet ut alt du nevner, unntatt frukt da.

Anonymous poster hash: a5a2f...534
Skrevet

da er det håp for meg også da :D :D :D 

har du noen ideer til frokost osv? sliter litt nemlig!  begynte igår, dette er andre dagen og det er ikke så lett men jeg SKAL klare det

Skrevet

Vel, jeg spiste rugsprø med makrell i tomat, men hvis du skal kutte ut knekkebrød også så går vel ikke det?

Skrevet

Vel, jeg spiste rugsprø med makrell i tomat, men hvis du skal kutte ut knekkebrød også så går vel ikke det?

kanskje jeg kan ty til ett knekkebrød med kalkun på eller no.. Men skal liksom gjøre det litt drastisk. for å se om det hjelper

Skrevet

Det ska gå fint det! Har gått ned 5 kg på litt over 1 mnd ved å kutte ut det du nevner, unntatt frukt. Spiser masse knekkebrød, type grovt.

Anonymous poster hash: 77ff7...ab6

Skrevet

Det ska gå fint det! Har gått ned 5 kg på litt over 1 mnd ved å kutte ut det du nevner, unntatt frukt. Spiser masse knekkebrød, type grovt.

det høres jo flott ut!vil ned 8 kg ca :D :D 

Skrevet

Har du trent mye i tillegg da eller?

Skrevet

Jeg spiser husman. Hvilken type knekkebrød spiser du?

Anonymous poster hash: f4f26...a22

Skrevet

Ja det kan du. 
Selv holder jeg meg til grønnsaker (alle typer som ikke har stivelse i seg, har feks byttet ut potet med søtpotet), kjøtt, fugl, fisk, egg, frukt og nøtter, naturlig søtning (som feks vanilje, ren honning/sirup). Har kokosolje i all maten jeg lager og spiser (hjelper på forbrenningen). 

Feks i dag har jeg hatt

Frokost: Bananbrød med eple og kanel + ett stort glass selvpresset grønnkål, sitron og rødbete juice
Lunsj: Smoothie med spinat, avocado, banan, jordbær, bringebær og en ss kokosolje
Middag: Helstekt stange fugl med bakte grønnsaker og blomkålstuing med bacon i
Mellommål: Litt nøtter og ett stort glass av juicerestene 
Før jobb: Baconfritatta med avocado og en banan
På jobb: Har laget klar en gigantisk grønn smoothie med kokosolje - skikkelig kicksmoothie

Når jeg kommer hjem orker jeg aldri spise noe fordi smoothien alltid metter så godt (er hjemme 0500) så jeg spiser ikke igjen før det er frokost. :-) 

Dette funker for meg ihvertfall, blir så mye mer variert fra dag til dag, og er blitt flinkere til å bli mer kreativ på kjøkkenet. I tillegg når andre tullevarer kuttes ut så er det = jevnere blodsukker, jevnere energinivå som er på topp, mindre sykdommer (er så og si aldri syk lengre), sover bedre, renere hud, er blitt kvitt depresjonen, mer aktiv osv osv. Gikk ned 15 kg på rett under tre mnd, og nærmere 30 kg på under et halvt år til sammen. Har også holdt meg stabil når kroppen gikk ned alt som var 'overflødig'.

Finn det som passer deg best. :-)

Anonymous poster hash: 4ce96...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...