_Bifrost_ Skrevet 12. juni 2014 #701 Del Skrevet 12. juni 2014 Varmt!! Det ER så varmt! Her i vestfold er det 27 i skyggen nå. Og jeg greier heller ikke holde meg innendørs, får vondt i sjela når jeg er inne og det er sol ute. Og så blir jeg svimmel av å gjøre ting også. Alt for mye blod i hodet. Christ! Så da sitter jeg her og peser, og spyler meg jevnlig med hageslangen. Og orker ikke kjøre ned til sjøen i dag (heldig som har sjøen i overkommelig nærhet da, 15 min kjøring. Det er også et vann rett ved huset vårt, men siden dette er et jordbruksområde er det mett med alger og genmodifiserte gjedder som eter andunger - de GJØR det, jeg har sett det - og det som verre er. De ville nok ikke nølt med å ta en jafs av meg, det tør jeg vedde på.) Til helga skal jeg til Tønsberg og kjøpe meg et plaskebasseng på Biltema! Da skal sjøkua få avkjølt seg tenker jeg!! Ha en fin dag alle sammen, uansett om det er sol der dere er eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 12. juni 2014 #702 Del Skrevet 12. juni 2014 Varmt!! Det ER så varmt! Her i vestfold er det 27 i skyggen nå. Og jeg greier heller ikke holde meg innendørs, får vondt i sjela når jeg er inne og det er sol ute. Og så blir jeg svimmel av å gjøre ting også. Alt for mye blod i hodet. Christ! Så da sitter jeg her og peser, og spyler meg jevnlig med hageslangen. Og orker ikke kjøre ned til sjøen i dag (heldig som har sjøen i overkommelig nærhet da, 15 min kjøring. Det er også et vann rett ved huset vårt, men siden dette er et jordbruksområde er det mett med alger og genmodifiserte gjedder som eter andunger - de GJØR det, jeg har sett det - og det som verre er. De ville nok ikke nølt med å ta en jafs av meg, det tør jeg vedde på.) Til helga skal jeg til Tønsberg og kjøpe meg et plaskebasseng på Biltema! Da skal sjøkua få avkjølt seg tenker jeg!! Ha en fin dag alle sammen, uansett om det er sol der dere er eller ei Haha! Gjedder som spiser andunger! Nå har jeg hørt om det og! Er veldig varmt i Oslo også. Var helt tortur å drasse med seg macen opp på blindern idag. Føltes ut som om den veide ett tonn (og som om jeg veide ett tonn også..) SVETT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 12. juni 2014 #703 Del Skrevet 12. juni 2014 Da begynner man endelig å funke litt igjen... Både i går og dagen før så klarte jeg å få i meg hele tre måltider, noe som har vært tre ganger så mye som det ble pr. dag i helgen. Hele helgen gikk stort sett bort i soving. Ikke rart man blir sliten når man ikke får i seg mat, men da jeg ble sliten og andpusten av å spise ble jeg rimelig frustrert. Måtte sove etterpå... ER det mulig liksom?! Men ser ut som det går riktig vei nå, endelig! Har vært mye gråt og tenners gnissel, hadde aldri trodd at jeg skulle føle at jeg var dårlig til å være gravid?! Det er jo verdens mest naturlige sak, men kjente meg rimelig talentløs når jeg ikke klarte å få meg selv til å gjøre noe så enkelt som å spise. Alle vet jo at det er en ganske basic ting å gjøre, _spesielt_ når man ruger... _Bifrost_, godt å se at det er flere enn meg som sammenligner seg med ei sjøku! Kan tenke meg at plaskebasseng er tingen, østlandet er jo som regel ganske så varmt om sommeren... Skal i bryllup i Fredrikstad i helgen, og så at det var meldt rimelig greit med varmegrader... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Bifrost_ Skrevet 12. juni 2014 #704 Del Skrevet 12. juni 2014 Da begynner man endelig å funke litt igjen... Både i går og dagen før så klarte jeg å få i meg hele tre måltider, noe som har vært tre ganger så mye som det ble pr. dag i helgen. Hele helgen gikk stort sett bort i soving. Ikke rart man blir sliten når man ikke får i seg mat, men da jeg ble sliten og andpusten av å spise ble jeg rimelig frustrert. Måtte sove etterpå... ER det mulig liksom?! Men ser ut som det går riktig vei nå, endelig! Har vært mye gråt og tenners gnissel, hadde aldri trodd at jeg skulle føle at jeg var dårlig til å være gravid?! Det er jo verdens mest naturlige sak, men kjente meg rimelig talentløs når jeg ikke klarte å få meg selv til å gjøre noe så enkelt som å spise. Alle vet jo at det er en ganske basic ting å gjøre, _spesielt_ når man ruger... _Bifrost_, godt å se at det er flere enn meg som sammenligner seg med ei sjøku! Kan tenke meg at plaskebasseng er tingen, østlandet er jo som regel ganske så varmt om sommeren... Skal i bryllup i Fredrikstad i helgen, og så at det var meldt rimelig greit med varmegrader... Så godt at du begynner å greie å spise så smått igjen - selv om du blir sliten etterpå, og at det begynner å dreie seg i riktig retning Livet blir litt lettere når man orker å få i seg mat et par ganger om dagen Bryllup.. så koselig Har du funnet kjole? (Dumt spørsmål siden det er nå til helgen - klart du har funnet kjole! Hehe) Ang det å føle at man er dårlig til å være gravid.. den følelsen er ikke noe særlig. Kom nettopp fra legen, og sitter med samme følelse selv egentlig. Har vært 50 % sykmeldt den siste mnd, og nå i dag ble det økt til 100 % en mnd framover. Jeg skjønner jo hvorfor - jeg har lang reisevei til jobb (2 timer i bilen når det er kø om mårran, og det er det alltid - damnit E-18!), og har fått bekkenløsning, så det å sitte i bil er rett og slett et helvete. I tillegg har en gammel ryggskade begynt å gjøre seg gjeldene. Brakk korsryggen da jeg var 18, men har greid å holde det i sjakk med trening og ikke kjent noe særlig til det egentlig - før nå. NÅ vettu, kommer det tilbake, for nå har jeg ikke greid å trene sånn som jeg burde, ikke siden jeg ble gravid faktisk. Og det er så leit.. for jeg føler at jeg ikke virker. Og som du sier, at kroppen min ikke fikser det mest naturlige i verden, nemlig å være gravid.. I tillegg får jeg kynnere bare jeg setter på en klesvask! Blæ Alt dette er jo ting som går seg til igjen når jeg greier å få fart på kroppen på nytt, annet enn kun små gåturer som er det det begrenser seg til nå. MEN det går over!! Er bare kjedelig å gå rundt og føle seg som en ubrukelig vaskeklut, hehe. I tillegg er jeg veldig glad i jobben min, og synes det er trist å ikke kunne være der. Velvel.. jeg får skaffe meg det plaskebassenget mitt, og prøve å nyte sommeren som invalid sjøku (Samboeren synes jeg ser helt fantastisk ut da, elsker magen og resten av meg. Og sier det ofte. Det er litt fint!) (Oida, nå greide jeg å lage et klagesvar, det var ikke meningen! Tror bare alle tankene jeg fikk i hodet nå rett etter legebesøk med ny sykmelding bare slang seg ut av hjernen min ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 12. juni 2014 #705 Del Skrevet 12. juni 2014 Bilfrost: Må bare kommentere at jeg LO godt av "Bryllup.. så koselig Har du funnet kjole? (Dumt spørsmål siden det er nå til helgen - klart du har funnet kjole! Hehe)" ... Skal i bryllup på Lørdag, og har verken kjøpt inn gave eller kjole... Elendig på å planlegge? joda....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 12. juni 2014 #706 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg skal i bryllup i september i Barcelona. Jg er forlover. Vet IKKE hva jeg skal gjøre med kjole :/ vurderer sterkt bosssekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 12. juni 2014 #707 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg skal i bryllup i september i Barcelona. Jg er forlover. Vet IKKE hva jeg skal gjøre med kjole :/ vurderer sterkt bosssekk hmm. Kanskje jeg skal gå for noe lignende. Kanskje en potetsekk av noe slag? Føler meg jo stygg i alt for tiden, så det hadde vært en god ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 12. juni 2014 #708 Del Skrevet 12. juni 2014 Da begynner man endelig å funke litt igjen... Både i går og dagen før så klarte jeg å få i meg hele tre måltider, noe som har vært tre ganger så mye som det ble pr. dag i helgen. Hele helgen gikk stort sett bort i soving. Ikke rart man blir sliten når man ikke får i seg mat, men da jeg ble sliten og andpusten av å spise ble jeg rimelig frustrert. Måtte sove etterpå... ER det mulig liksom?! Men ser ut som det går riktig vei nå, endelig! Har vært mye gråt og tenners gnissel, hadde aldri trodd at jeg skulle føle at jeg var dårlig til å være gravid?! Det er jo verdens mest naturlige sak, men kjente meg rimelig talentløs når jeg ikke klarte å få meg selv til å gjøre noe så enkelt som å spise. Alle vet jo at det er en ganske basic ting å gjøre, _spesielt_ når man ruger... _Bifrost_, godt å se at det er flere enn meg som sammenligner seg med ei sjøku! Kan tenke meg at plaskebasseng er tingen, østlandet er jo som regel ganske så varmt om sommeren... Skal i bryllup i Fredrikstad i helgen, og så at det var meldt rimelig greit med varmegrader... Så godt at du begynner å greie å spise så smått igjen - selv om du blir sliten etterpå, og at det begynner å dreie seg i riktig retning Livet blir litt lettere når man orker å få i seg mat et par ganger om dagen Bryllup.. så koselig Har du funnet kjole? (Dumt spørsmål siden det er nå til helgen - klart du har funnet kjole! Hehe) Ang det å føle at man er dårlig til å være gravid.. den følelsen er ikke noe særlig. Kom nettopp fra legen, og sitter med samme følelse selv egentlig. Har vært 50 % sykmeldt den siste mnd, og nå i dag ble det økt til 100 % en mnd framover. Jeg skjønner jo hvorfor - jeg har lang reisevei til jobb (2 timer i bilen når det er kø om mårran, og det er det alltid - damnit E-18!), og har fått bekkenløsning, så det å sitte i bil er rett og slett et helvete. I tillegg har en gammel ryggskade begynt å gjøre seg gjeldene. Brakk korsryggen da jeg var 18, men har greid å holde det i sjakk med trening og ikke kjent noe særlig til det egentlig - før nå. NÅ vettu, kommer det tilbake, for nå har jeg ikke greid å trene sånn som jeg burde, ikke siden jeg ble gravid faktisk. Og det er så leit.. for jeg føler at jeg ikke virker. Og som du sier, at kroppen min ikke fikser det mest naturlige i verden, nemlig å være gravid.. I tillegg får jeg kynnere bare jeg setter på en klesvask! Blæ Alt dette er jo ting som går seg til igjen når jeg greier å få fart på kroppen på nytt, annet enn kun små gåturer som er det det begrenser seg til nå. MEN det går over!! Er bare kjedelig å gå rundt og føle seg som en ubrukelig vaskeklut, hehe. I tillegg er jeg veldig glad i jobben min, og synes det er trist å ikke kunne være der. Velvel.. jeg får skaffe meg det plaskebassenget mitt, og prøve å nyte sommeren som invalid sjøku (Samboeren synes jeg ser helt fantastisk ut da, elsker magen og resten av meg. Og sier det ofte. Det er litt fint!) (Oida, nå greide jeg å lage et klagesvar, det var ikke meningen! Tror bare alle tankene jeg fikk i hodet nå rett etter legebesøk med ny sykmelding bare slang seg ut av hjernen min ) Kjæresten sier at jeg er verdens mest sexy sjøku. Og selv om han stadig poengterer at han alltid har likt puppene mine, så er det ikke noe tvil om at han elsker de nye. Fantastisk å få siklende blikk hver gang man skal sove sammen.... Kjole?! Hah!!! Erru gærn'?! Selvsagt har jeg ikke funnet kjole! Jeg hadde en nyyyydelig kjole klar, endelig skulle jeg få brukt den, og så plutselig, i begynnelsen av mars, viste det seg at det trolig ikke kom til å skje. Noe som nå har gått fra "trolig ikke" til "glem det"... Har en hjemme som er litt strechy slik at jeg kan bruke den, men den er svart, og jeg vil jo egentlig ikke ha det. :/ Ellers elsker jeg hotellfolka som sørger for at vi får sjekke inn tidlig, slik at jeg får hvile, og stelt meg etter fem timer i bilen, før jeg skal i vielsen og videre på festen. Ble litt bekymra da jeg fant ut at innsjekk startet kl 15... Synes du er flink jeg, og det står respekt av at du har har holdt ut i 50% hittil! Se på hva du har fått til, og tenk på hva du får til inni magen mens du skal gå hjemme nå! (Egentlig er det hemmelig, men sånn totalt sett med personlighet, interesser og guts så er du litt sånn forbildet mitt i gruppa.) Nå skal jeg gå ned til entrum og ha halvannen(!) time med fotpleie!!! Herrejemini som jeg gleder meg!!! Er jeg heldig finner jeg en kjole på veien, men siden det er lite trolig får jeg finne noe smashing tilbehør i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 12. juni 2014 #709 Del Skrevet 12. juni 2014 Dere får nestwn unnskylde meg. Meeen, jeg har merket at utfloden min har begynt å lukte søtt.. er dette vanlig? Noen andre som har det slik? Evnt er det noe jeg burde få sjekket?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMia :D Skrevet 12. juni 2014 #710 Del Skrevet 12. juni 2014 Da er det bare å melde meg inn blant guttegjengen Var på oul i dag og hun fant en liten rakker som satt langt nede i magen å koste seg. Han så helt frisk å fin ut med sterke gode hjerteslag <3 Bildene ble nok ikke så bra da han nektet å komme lenger opp å posere, men som dama sa..han har en fin profil Ikke så fornøyd med at hun flyttet terminen min til 12 nov da det føltes lenger frem Å for en stakkar som ikke har vært med på detta før....kjente jeg angsten stige når hun sier at fødsel mellom 29 okt til 26 nov ville være helt normalt!! 26 nov!!????!!!! Kjente jeg ble sint og informerte min kjære om at hvis jeg måtte gå så lenge vil det sikkert være best å evakuere huset...... Ellers hadde vi en koselig første handlerunde hvor fangsten ble en sammenleggbar badebalje og en HOPPEKO I beg på mai så vi en hoppeko på vei forbi en butikk I Svergie og jeg sverget på at samme hva som skjedde skulle jeg ha en sånn!! Står 3+ på den, men den er "myk", artig og søøøt! Skulle ønske de hadde til meg også! Kunne noen som sitter på pcn være snille å flytte meg til 12 nov?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 12. juni 2014 #711 Del Skrevet 12. juni 2014 Dere får nestwn unnskylde meg. Meeen, jeg har merket at utfloden min har begynt å lukte søtt.. er dette vanlig? Noen andre som har det slik? Evnt er det noe jeg burde få sjekket?? Også et annet spml. Hvor mange hjerteslag pr min har deres baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krepsen79 Skrevet 12. juni 2014 #712 Del Skrevet 12. juni 2014 Dere får nestwn unnskylde meg. Meeen, jeg har merket at utfloden min har begynt å lukte søtt.. er dette vanlig? Noen andre som har det slik? Evnt er det noe jeg burde få sjekket?? Jeg ville tatt en telefon til jordmor og spurt. Så slipper du å engste deg. Her går det i kraftig forkjølelse med tette bihuler og stråler ut i ørene og i tennene. Selvfølgelig skjedde dette da jeg endelig skulle ha en dag på jobben etter over 2 måneder sykemeldt Gikk på jobben og satt i fellesmøte i over en time. Brukte opp en hel pakke papirlommetørkler i løpet av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 12. juni 2014 #713 Del Skrevet 12. juni 2014 Kraftig forkjølelse her også. Har lagt på sofaen i hele dag. Potte tett... i hode. Nese og ørene. Kjøpte eis gel på apoteket funker kjempe bra på øm nakke og under nesen for tett nese. Hva er en hoppeku? Kanskje meg som er helt ut. har enda ikke sett på noooenting. Har seng fra min stesønn så trenger bare nye madrass. Så trenger jeg vogn og bilsete. Føler det andre tingene kommer etter hvert. skal på ferie om 1 uke og blir vel litt shoppng da kan jeg tenke meg. Veldig mange gutter. Hadde vært kjekt å fått en liste på hvem som får hva. Bare 6 dager til ultralyd. Og tror min mor er mer spent enn mrg. ALLE jeg snakker med tror jeg får jente. Veldig rart. Til og med de som ikke kjenner meg så godt tror jeg får jente. Jeg har hele tiden trodd at det blir gutt men nå går jeg å ønske tenker litt at det blir jente😆😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 12. juni 2014 #714 Del Skrevet 12. juni 2014 Dere får nestwn unnskylde meg. Meeen, jeg har merket at utfloden min har begynt å lukte søtt.. er dette vanlig? Noen andre som har det slik? Evnt er det noe jeg burde få sjekket?? Også et annet spml. Hvor mange hjerteslag pr min har deres baby? Så lenge det ikke lukter vondt, så er det nok ok. Kløe, svie osv. er jo også faresignaler. Men spør neste gang du er inne på kontroll eller ta en telefon, så er du sikker:) Jeg har hatt mye utflod denne gangen... Helt avhengig av truseinnlegg. Uff, alt dette lite hyggelige som hører med... Ugh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 12. juni 2014 #715 Del Skrevet 12. juni 2014 1.Sunnisol, mipmipmip2. Nummer2.2014, spire.nr.2<33. DrømmeSofie, Toolose4. JeanetteMarie5. AlexandraMedMirakeliMagen, Bonusmamma6. Tuppen85, Makemyday7. Silhouette8. illyheart, tikl, Løven 729. Malv, Bifrost10. Håpet om nr 3 :-)11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth12. AKO91, Optatium, MammaMia:D13. Snurrballong, Limona, Gi8914. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78, frø-i-magen15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike17. VurdererBaby18.Solstråle8619. Milli, Coccobahhia, Panterjenta8520. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember21.22. Eliamali, Mrs Meg23. lykkeligravid2, Abcsilje24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie8925. To små troll,Hippetihopp26.27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone, Zinas7928. Novemberlykke29. Ponkepenk, bellina30. Frupedersen, Challe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. juni 2014 #716 Del Skrevet 12. juni 2014 Flere som ikke har tenkt til å be om å få vite kjønn på UL? Jeg skal ha flere UL'er fremover, men vi har foreløbig funnet ut at vi vil leve i uvitenhet. Men føler ikke helt at folk syns det er så stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMia :D Skrevet 12. juni 2014 #717 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Tusen takk bamsemams74 Mabanovember- Uff, masse god bedring! Det er nok ikke at du ikke er oppdatert. Jeg vet egentlig nesten ingenting En Hoppeko er en liten hoppeball som er formet som en ku http://www.sprell.no/produkt/hoppedyr-bla-ku Ser når jeg søker at det finnes menge forskjellige hoppedyr. Jeg synes bare de var så søte å artige og elsket hoppeballer når jeg var liten så jeg bare måtte. Fant den på tilbud til 199,- på barnas hus. Bra for styrke og balanse når han blir stor nok til å kunne bruke den...hehe PrinsesseHengepupp- jeg synes du skal overse hva andre måtte gi inntrykk av du burde gjøre i forhold til å vite kjønn. Det er ditt/deres barn og det viktigste er tross alt at den lille er frisk <3 Ønsker dere gleden ved en overrskelse når barnet blir født bør ingen få ta fra dere det Det kan være fort å rive seg med i å kjøpe langt mer enn man egentlig trenger spes i forhold til klær. I noen ytterst få tilfeller kan det faktisk være feil kjønn de opplyser om...blir jo mer sikkert etterhvert, men det har skjedd. Vi valgt å få vite siden vi visste at søskenbarnet som ventes å komme i oktober er en gutt og jeg er generelt for nyskjerrig av meg ;p Monson- Burde visst bedre da jeg fikkvite hjerteslagene i dag, men er helt lost....lurer på om det var opp i 160....iallefall sykt mange, men det var normalt så da slappa jeg bare av med det Endret 12. juni 2014 av MammaMia :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlys13 Skrevet 13. juni 2014 #718 Del Skrevet 13. juni 2014 UL om 1 time. gleder meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optatium Skrevet 13. juni 2014 #719 Del Skrevet 13. juni 2014 Prinsessehengepupp : skulle ønske jeg hadde klart å leve i uvitenhet jeg! Her har nysgjerrigheten tatt overhånd, og jeg hadde aldri klart å vente til november! Vi var på UL igår og her er det en liten jente :-) bare for P veie opp for gutteklubben ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseHengepupp Skrevet 13. juni 2014 #720 Del Skrevet 13. juni 2014 Er vel helst de strikkeglade rundt oss som vil vite ;-) Selv er jeg forholdsvis allergisk mot rosa og lyseblått, så det er faktisk en tanke bak å ikke ville vite. For OM det ender med at vi får vite det skal vi ikke fortelle det til noen. Dermed slipper vi kaaaanskje unna 300.000 mariuskjoler i rosa eller hentesett og pledd i lyseblått. Om de ikke får vite kan jeg diktere at vi vil ha orange, beige, grønt og brunt, moahaha ;-) Litt er ok, men jeg har en svigermor som er over gjennomsnittet glad i både strikking og rååååsa :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 13. juni 2014 #721 Del Skrevet 13. juni 2014 Dere får nestwn unnskylde meg. Meeen, jeg har merket at utfloden min har begynt å lukte søtt.. er dette vanlig? Noen andre som har det slik? Evnt er det noe jeg burde få sjekket?? Også et annet spml. Hvor mange hjerteslag pr min har deres baby? Jeg har generelt har generelt hatt mer utflod gjennom hele svangerskapet, føler også at den har luktet mer enn før (Men det kan like gjerne være min overømfintlige svangeskapsnese). Ikke alltid like gøy... Hjerteslag på ca 160 er helt normalt. På jordmor i uke 15 hadde min pøbel ca 148, og det var helt fint det også. Merker stadig økt aktivitet i magen, og det er utrolig deilig! <3 Prinsessehengepupp, gjør det på den måten dere ønsker det selv. Jeg visste det ikke på første, men var så sikker på at det kom til å bli jente at jeg hadde nok blitt overrasket om det var gutt. Denne gangen har vi bestemt oss for å vite. For min del er det litt fordi pappaen har så sterk magefølelse på at det blit gutt at han vil trenge litt tid til å fordøye nyheten om det blir jente, og den opplevelsen vil jeg ikke ha under selve fødselen. Han blir glad for jente også, absolutt, men magefølelsen hans sier gutt, moren hans drømte at vi fikk gutt (Før de visste at vi var gravide), og alle andre tror jeg får gutt, så han har rett og slett blitt innstilt på gutt. Jeg ønsker også å føle meg litt mer forberedt, og har nok litt behov for å kunne gjøre litt mer som jeg ønsker selv denne gangen mtp innkjøp. Sist var jeg tross alt bare 18, uten rett på noe utover engangsstønad ved fødselen (Gikk på skole da jeg ble gravid) og pappaen mistet jobben en måned før lillemor ble født, så økonomien var en helt annen. Denne gangen er vi to voksne mennesker i full jobb (Jeg skal jo tilogmed ha mammapermisjon, det er så fantastisk!), og kan handle litt mer utifra ønsker, ikke bare arve og kjøpe billigste alternativet. (Går ikke bevisst for det dyreste heller, sprinkelsengen ble kjøpt for kr 100,- på finn.no, for dem var annerledes enn alle de andre, og passet perfekt inn på barnerommet jeg skal pusse opp. ) Såh, bare 1 uke til UL i dag!!! *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 13. juni 2014 #722 Del Skrevet 13. juni 2014 Skal forresten på Nordby på søndag, noen butikker der, mtp babyting eller mammatøy, som bør sjekkes ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonusmamma Skrevet 13. juni 2014 #723 Del Skrevet 13. juni 2014 hura for både gutte- og jentebabyer nå skal jeg straks på jordmorkontroll. spent på urinprøve og slik. Har hatt veldig mye magevondt de siste fire dagene og ikke vært noe god i avføringen (unnskyld detaljer), men jeg er ikke veldig god form, og synes det er litt ekkelt og ikke vite om det er farlig eller ufarlig og ha det slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panterjenta85 Skrevet 13. juni 2014 #724 Del Skrevet 13. juni 2014 Min lille hadde 151 hjerteslag i min. da jordmor fant hjerteslaget fant hun det føret langt ned på venstre side før hun fant det igjen høyt opp på høyre side.. Var ikke samme antall slag i minuttet heller... Første gang var det over 160... Gjør meg bare enda mer mistenksom til at det er to inni her.. veldig spent nå... Bare tre dager til ul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrømmeSofie Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #725 Del Skrevet 13. juni 2014 Dere får nestwn unnskylde meg. Meeen, jeg har merket at utfloden min har begynt å lukte søtt.. er dette vanlig? Noen andre som har det slik? Evnt er det noe jeg burde få sjekket?? Også et annet spml. Hvor mange hjerteslag pr min har deres baby? Var hos jordmor i går og da var hjerteslagene på 146/min. Vi får en jente!💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå