Gå til innhold

November 2014 baby❤️

DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

Jeg begynner endelig å føle meg litt som meg selv igjen :-) 

Jeg har lyst å trene igjen og matlysta er på bedring.  Har vært både på joggetur (å fytti formen har stupt) og fjellturer forrige uke. Og i dag så jeg ei matoppskrift og fikk lyst å lage mat igjen. Riktig nok var det ei usunn oppskrift, med det er tegn på bedring ;-)   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig å lese om alt det positive dere har for dere! Den lyse årstida og 2. trimester er nok godt for oss :) Selv sitter jeg neddynget med eksamensretting, men ser endelig lyset i tunnelen. Regner med å være ferdig med de skriftlige på onsdag! Weeeeee! Det skal bli deilig:) På tross av mye arbeid har jeg komt meg litt ut i pinsen. Har jobba morgen og kveld, men tatt meg fri midt på dagen. Mannen min er hjemme etter 14 dager i Oslo, så vi har trengt litt familietid!

Noen turer har det blitt og en tur på stranda i dag. 2-åringen bada og koste seg, og jeg dukka meg:) Herlig med litt sommer! Satser på en litt sunnere livsstil fra og med neste helg, for det har blitt litt mye trøstespising i denne jobbeperioden...Uffa meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plutselig fått angst. Eller det vil si hsar hatt denne angsten lenge.

Dette er kjempe teit men jeg vet jeg må...

Jeg kan ikke bruke bind. Jeg kan verken gjøre noe eller fungere ett normalt liv. Gruer. Meg noe helt inn For J..... beklager utrykket til etter fødselen. Det verster er at jeg ikke gruer meg til fødsel ( eller gjør jo det og) men jeg har ANGST for bind. De er Uhygeniske. De gangene jeg har brukt bind har jeg satt på do hele dagen. Jeg kan ikke gå med det for da blir det for klamt og ekkelt. Det lukter ekkelt. Dett lager lyd. Når jeg skriver dette får jeg faktisk klump i halsen og begynner nesten å grine. Vet VIRKELIG ikke hva eg skal gjøre. Eg vet jo at jeg kommer til å blø masse og man skal igjennom en renselse. Men dette er virkelig grusomt. De få gangene jeg har brukt bind ( prøvd alle typer) har alt gått igjnnom natten... dette er et veldig sårt teama for meg. Vet ikke ka eg skaø gjøre og eg vet at eg kommer til å fremstilles som idiotisk og barnslig for familie og venner ( min mor kommer til å klikke) når jeg sier at jeg ikke kan gå noen sted. Det funker ikke med bind jeg mhar ANGST for det. Og når man allerede er sår nedentil komer jeg til å bli det enda mer for jeg kommer til å gå 500 ganger på do. Eller meg og babyen kan i grunn bare sitte på do. :P

Oooofff måtte bare lufte meg

... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA kan jeg joine gutteklubben på ordentlig. OUL i dag viste en helt frisk og ganske så sprelsk tass, og han var slettes ikke sjenert. Viste seg fram så det holdt, så at det er en gutt er det overhodet INGEN tvil om. Hehe. Så da er det bare å fortsette med guttenavnkabalen :)

Hun som undersøkte meg har vært jordmor i maaange år, men var forholdsvis fersk på ultralyd, så jeg må tilbake for å dobbeltsjekke hjertet, selv om hun sa at alt så perfekt ut. Hun ville bare ha meg inn igjen kun for sin egen del, siden det ikke var andre jordmødre tilgjengelige som kunne kvalitetssikre henne. Så selv om hun SA at alt var HELT fint, og det var INGEN feil der, så begynte jeg å grine allikevel.. hehe, selv om det ikke er noe å grine for. Men søren altså, hadde jo vært fint med en heldreven UL-tolker, så hadde jeg sluppet å komme tilbake igjen. På en annen side får jeg jo hilst på krypet en gang ekstra før fødsel, det er jo fint :)

Viste seg at jeg har foranliggende morkake jeg også, som flere andre. Så det kunne ta litt ekstra tid før jeg kjenner liv. Men jeg mener jo at jeg har kjent litt blopping og smådytting de siste ukene allerede jeg da - men nå er jeg sulten hele tiden, så det kan jo bare være cravings. Hehe.

Jeg ble forresten flytta fram igjen, ny termin 9/11. Så nå har jeg oppdatert terminlista, tror den er riktig nå :)

1.Sunnisol, mipmipmip
2. Nummer2.2014, spire.nr.2<3
3. DrømmeSofie, Toolose
4. JeanetteMarie
5. AlexandraMedMirakeliMagen, Bonusmamma
6. Tuppen85, Makemyday
7. Silhouette
8. illyheart, tikl, Løven 72
9. MammaMia, Malv, Bifrost
10. Håpet om nr 3 :-)
11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth
12. AKO91, Optatium
13. Snurrballong, Limona, Gi89
14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78, frø-i-magen
15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma
16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike
17. VurdererBaby
18.Solstråle86
19. Milli, Coccobahhia, Panterjenta85
20. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember
21.
22. Eliamali, Mrs Meg
23. lykkeligravid2, Abcsilje
24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89
25. To små troll,Hippetihopp
26.
27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone, Zinas79
28. Novemberlykke
29. Ponkepenk, bellina
30. Frupedersen, Challe

Nå skal jeg avgårde og hente en kjempegrill! Elsker grillmat, og kom over en enorm kullgrill her om dagen - og nå er den MIN (eller vår da)! Hurra! (Små gleder... håper jeg får den inn i bilen)

Ha en fin dag, alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke bruke bind. Jeg kan verken gjøre noe eller fungere ett normalt liv. Gruer. Meg noe helt inn For J..... beklager utrykket til etter fødselen. Det verster er at jeg ikke gruer meg til fødsel ( eller gjør jo det og) men jeg har ANGST for bind. De er Uhygeniske. De gangene jeg har brukt bind har jeg satt på do hele dagen. Jeg kan ikke gå med det for da blir det for klamt og ekkelt. Det lukter ekkelt. Dett lager lyd. Når jeg skriver dette får jeg faktisk klump i halsen og begynner nesten å grine. Vet VIRKELIG ikke hva eg skal gjøre. Eg vet jo at jeg kommer til å blø masse og man skal igjennom en renselse. Men dette er virkelig grusomt. De få gangene jeg har brukt bind ( prøvd alle typer) har alt gått igjnnom natten... dette er et veldig sårt teama for meg. Vet ikke ka eg skaø gjøre og eg vet at eg kommer til å fremstilles som idiotisk og barnslig for familie og venner ( min mor kommer til å klikke) når jeg sier at jeg ikke kan gå noen sted. Det funker ikke med bind jeg mhar ANGST for det. Og når man allerede er sår nedentil komer jeg til å bli det enda mer for jeg kommer til å gå 500 ganger på do. Eller meg og babyen kan i grunn bare sitte på do. :P

Huff, så ille å føle det sånn :( Særlig nå.. til vanlig går det jo greit å droppe bind, men etter fødsel vil det kanskje bli litt vanskelig. Det vil jo renne i etterkant. Skjønner at dette er et stort problem for deg. Jeg ville snakket med jordmor, hvis du har begynt å gå dit enda. Veldig viktig at du får snakket med noen (jm, lege..) om dette ihvertfall, så det kanskje kan lette angsten din litt. Det er jo så leit hvis det skal hindre deg fra å få en god barseltid.

Klem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så ille å føle det sånn :( Særlig nå.. til vanlig går det jo greit å droppe bind, men etter fødsel vil det kanskje bli litt vanskelig. Det vil jo renne i etterkant. Skjønner at dette er et stort problem for deg. Jeg ville snakket med jordmor, hvis du har begynt å gå dit enda. Veldig viktig at du får snakket med noen (jm, lege..) om dette ihvertfall, så det kanskje kan lette angsten din litt. Det er jo så leit hvis det skal hindre deg fra å få en god barseltid.

Ja jeg må få snakket med noen.

Jeg har ikke fått jordmortime før i uke 24 :/ noe jeg synes er litt rart. men men

Jeg må snakke med henne da.

Jeg får bare håpe jeg er en av de som ikke blør så mye i ettertid.

Synes det er skikkelig teit. men vi alle har vel våres ting :/

Jeg ønsker jo en fin barseltid. og har ikke lyst å bekymre meg nå for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei damer. har ikke vært så aktiv i det siste, bare smuglest litt:-) Koselig å lese om alle positive opplevelser fra OUL. Jeg skal på mandag, gleder meg masse ( og gruer meg litt).

Noen andre som er plaget med blodtrykksfall? På jobb i dag var det rett før jeg datt i bakken: ble svimmel, kvalm, kaldsvetta og såg svarte prikker. Det var skikkelig ubehagelig, og måtte rett å slett sette meg ned på gulvet mens 15 2.klassinger lurte på hva jeg drev med (er lærer). Leste på nett at det var vanlig og ikke farlig, men hvis det skjer igjen blir det legekontoret neste:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer. har ikke vært så aktiv i det siste, bare smuglest litt:-) Koselig å lese om alle positive opplevelser fra OUL. Jeg skal på mandag, gleder meg masse ( og gruer meg litt).

Noen andre som er plaget med blodtrykksfall? På jobb i dag var det rett før jeg datt i bakken: ble svimmel, kvalm, kaldsvetta og såg svarte prikker. Det var skikkelig ubehagelig, og måtte rett å slett sette meg ned på gulvet mens 15 2.klassinger lurte på hva jeg drev med (er lærer). Leste på nett at det var vanlig og ikke farlig, men hvis det skjer igjen blir det legekontoret neste:-)

Uff det hørtes ikke bra ut :/

Jeg har ikke opplevd noe slikt enda, men veldig redd for å oppleve da jeg står aleine på jobb hver dag i 7 timer ( er butikksjef i butikk) og skjer det noe har jeg ikke muligheten til å gå ut å ta meg litt luft.

Så vi krysser fingre både for meg og deg at det ikke skjer videre.

Jeg har alt vært på ultralyd i uke 13 men skal på OUL neste torsdag. Jeg også gru gleder meg for jeg vet ikke om ting har forandret seg siden uke 13. Alt var bra til da men vet ikke hvor mye som kan ha blitt forandret.

Det positive er at magen har i allefall vokst litt siden sist, så en liten er der inni å vokser - bare håper alt annet er bra - og selvfølgelig VELDIG spent på kjønn :)

MASSE lykke til på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått jordmortime før i uke 24 :/ noe jeg synes er litt rart. men men

Hei! Jeg tenker at du har utviklet angst. Det er angsten som er hovedsaken her og ikke egentlig bindene. Det er jo helt rett som du skriver, at de er ekle, lukter vondt osv. Men reaksjonene dine er likevel ute av proposjoner. Det er det som er angst. Denne angsten kan du gjøre noe med. Start med å ta det opp med jordmor eller fastlege. De har garantert vært borte i lignende ting før. Ikke vær redd for å vikre rar! Du er helt normal!

Jeg sliter selv med angst i perioder. Vet at det er noe jeg nok må leve med. Men for hver gang blir det enklere å komme seg gjennom det, for man vet at man har klart det før. Så ta kontakt med noen og start å bearbeide problemet og angsten din :)

Og husk, bind trenger man jo bare i disse få ukene etter fødsel. Det er et veldig begrenset tidsrom, ikke for resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos jordmor og fått høre hjertet <3 veldig fint, særlig siden jeg har vært så redd for at jeg har mistet..

Lå et stykke under på symfysemålet, men det var visst ikke noe å tenke på enda :-)

Da er det OUL på torsdag, og jeg bare gleder meg nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen flere som opplever hjerteklapp? Hjertet mitt raser avgårde, de siste dagene har het skjedd ofte. Har lest at det ikke er farlig, men om plagsomt. Flere med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen flere som opplever hjerteklapp? Hjertet mitt raser avgårde, de siste dagene har het skjedd ofte. Har lest at det ikke er farlig, men om plagsomt. Flere med erfaringer?

Ja, jeg opplever dette fra tid til annen! Nå er det en uke siden sist jeg kjente det... Ubehagelig når det står på, men går fort over!😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg opplever dette fra tid til annen! Nå er det en uke siden sist jeg kjente det... Ubehagelig når det står på, men går fort over!

Ja jeg har og hatt det i perioder, men nå er det lenge siden sist. Legen tok faktisk en EKG på meg fordi jeg som regel får det i litt rare settinger... Som i dusjen ved varmt vann og når jeg har liggi å hvilt meg i lengre tid. Da syns hun også at pulsen min var veldig lav så blei undersøkt ytterligere uten at de kunne finne noe annet enn at det mest sannsynlig var hormonene i graviditeten som spiller kroppen et realt puss. :) så selvom det virker litt dramatisk var det også innenfor normalen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg tenker at du har utviklet angst. Det er angsten som er hovedsaken her og ikke egentlig bindene. Det er jo helt rett som du skriver, at de er ekle, lukter vondt osv. Men reaksjonene dine er likevel ute av proposjoner. Det er det som er angst. Denne angsten kan du gjøre noe med. Start med å ta det opp med jordmor eller fastlege. De har garantert vært borte i lignende ting før. Ikke vær redd for å vikre rar! Du er helt normal!

Jeg sliter selv med angst i perioder. Vet at det er noe jeg nok må leve med. Men for hver gang blir det enklere å komme seg gjennom det, for man vet at man har klart det før. Så ta kontakt med noen og start å bearbeide problemet og angsten din :)

Og husk, bind trenger man jo bare i disse få ukene etter fødsel. Det er et veldig begrenset tidsrom, ikke for resten av livet.

Hadde det vært resten av livet tror jeg at jeg hadde dødd heheh :P

Jeg vet ikke om det er så mye angst men kan jo være det. har slitt mye med angst når jeg var yngre og det var litt anderledens.

Det som plager meg er at det blir så klamt og ekkelt.

Men må vel bare gå igjennom det. men forstår VIRKELIG ikke hvordan noen kan gå med det... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyyy katte jeg drømte så ekkelt i natt!!

Hopp gjerne over dette innlegget om dere ikke vil lese.. Haha....

Drømte at mannen min plutselig dro til skogs noen uker før termin bare for å få litt aleine tid. Og så satte fødselen i gang mens han var der. Da jeg ringte mobilen hans var det en svensk eller finsk politimann som svarte og fortalte at han var arrestert på grunn av offentlig seksuell omgang med en fisk!!!!!! wtf??

Så da blei det fødsel alene til ei nydelig prematur jente! Hu var helt fantastisk så akkurat den delen av drømmen var jo kjempegod! Da vi fikk dra hjem fra sykehuset hadde jeg enda ikke fått lov til å prate med mannen så jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg (det faktum at vi har to barn fra før av var ikke med i drømmen engang).

Stoppa på en bensinstasjon som var gjort om til automatstasjon for å fylle og der var plutselig den nedlagte butikkdelen gjort om til en skikkelig brun (skitten) pub. Og hvem satt vel der å drakk?? Jooda det var mannen min det jo.... Fikk såvidt hilst på han og informert om at ham hadde blitt pappa før jeg stakk derfra igjen.... Og våknet....

Fytti heite å sint jeg var på stakkaren da jeg våkna! Hahaha.... Håper ikke drømmen er en advarsel om at han kommer til å gå fra oss... Hehehe....

Flere som drømmer helt absurde drømmer for tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte at mannen min plutselig dro til skogs noen uker før termin bare for å få litt aleine tid. Og så satte fødselen i gang mens han var der. Da jeg ringte mobilen hans var det en svensk eller finsk politimann som svarte og fortalte at han var arrestert på grunn av offentlig seksuell omgang med en fisk!!!!!! wtf??

Så da blei det fødsel alene til ei nydelig prematur jente! Hu var helt fantastisk så akkurat den delen av drømmen var jo kjempegod! Da vi fikk dra hjem fra sykehuset hadde jeg enda ikke fått lov til å prate med mannen så jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg (det faktum at vi har to barn fra før av var ikke med i drømmen engang).

Stoppa på en bensinstasjon som var gjort om til automatstasjon for å fylle og der var plutselig den nedlagte butikkdelen gjort om til en skikkelig brun (skitten) pub. Og hvem satt vel der å drakk?? Jooda det var mannen min det jo.... Fikk såvidt hilst på han og informert om at ham hadde blitt pappa før jeg stakk derfra igjen.... Og våknet....

Fytti heite å sint jeg var på stakkaren da jeg våkna! Hahaha.... Håper ikke drømmen er en advarsel om at han kommer til å gå fra oss... Hehehe....

Ha, ha, ha! Stakkars mann! Ikke rart han trengte ei øl etter å ha hatt seg med en fisk :)

Jeg har ikke drømt noe jeg husker denne gangen, men har hatt de merkelgste drømmer i tidligere svangerskap. Husker en der jeg fødte en baby som var så liten at jeg fikk plass til den inni hånda! Gikk rundt å mista den hele tida...Aner ikke hva det skulle bety;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! :P Fiskesex er jo også noe å drømme om!  :ler2:

Har hatt så ekstremt mange rare drømmer etter jeg har blitt gravid. De fleste er rett og slett for grove til å skrive om her! Helt merkelig. For en uke siden drømte jeg at jeg skulle føde, men at det visstnok var mannen som tok over den oppgaven. I tillegg pleide man ikke å føde på sykehus i denne drømmen, men i parker.. Så jeg og typen dro ned til parken ved leiligheten sånn at han kunne føde..Og etter det blir drømmen rett og slett for spess til å deles her!  :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg behov for å få ut litt angst/irritasjon. Samboeren dro idag tidlig til Trondheim i jobbsammenheng, og kommer ikke hjem før imorgen kveld! Jeg hater å være alene hjemme, spesielt når jeg er gravid. Sist gang han dro, endte jeg opp med ekstremt høy feber (var vel litt over en mnd siden). Var så redd at jeg ringte legevakten midt på natten. De siste dagene har jeg hatt vondt i magen, og jeg er engstelig for å være helt alene i tilfelle noe skjer.

I tillegg bor vi midt i byen, og på soverommet har vi ikke vindu, men balkongdører. Selv om vi bor i andre etasje kommer jeg jo ikke til å tørre å sove med døren åpen. Kommer vel til å steke i natt!  :kjefte:

.. Sånn, måtte klage litt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg opplever dette fra tid til annen! Nå er det en uke siden sist jeg kjente det... Ubehagelig når det står på, men går fort over!

Ja jeg har og hatt det i perioder, men nå er det lenge siden sist. Legen tok faktisk en EKG på meg fordi jeg som regel får det i litt rare settinger... Som i dusjen ved varmt vann og når jeg har liggi å hvilt meg i lengre tid. Da syns hun også at pulsen min var veldig lav så blei undersøkt ytterligere uten at de kunne finne noe annet enn at det mest sannsynlig var hormonene i graviditeten som spiller kroppen et realt puss. :) så selvom det virker litt dramatisk var det også innenfor normalen....

Så godt å høre det er flere!

Jeg har hatt det mye i dag, holdt på nesten hele første time på jobb, og nå er det i gang igjen.. :P

Syns det er fryktelig slitsomt, men det er min eneste plage, så jeg skal ikke klage for mye :P

Satser på at det ikke er noe galt, det sa også jordmor i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekspert på blodtrykksfall :-P etter å ha gått ned over 50 kg har jeg i utgangspunktet fått svært lavt blodtrykk, og nå er det nede på 95/55. Så det skal omtrent ingenting til før det svartner for meg. Litt humor er det tross alt at 12åringen er blitt så vant til det at han ser det på meg før jeg selv merker det. Så jeg blir godt passa på. Og det er ikke få ganger familien finner meg sittende på gulvet rundt om, både hjemme og ute blant folk :-P Så jeg håper faktisk på litt høyere blodtrykk utover høsten :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg behov for å få ut litt angst/irritasjon. Samboeren dro idag tidlig til Trondheim i jobbsammenheng, og kommer ikke hjem før imorgen kveld! Jeg hater å være alene hjemme, spesielt når jeg er gravid. Sist gang han dro, endte jeg opp med ekstremt høy feber (var vel litt over en mnd siden). Var så redd at jeg ringte legevakten midt på natten. De siste dagene har jeg hatt vondt i magen, og jeg er engstelig for å være helt alene i tilfelle noe skjer.

I tillegg bor vi midt i byen, og på soverommet har vi ikke vindu, men balkongdører. Selv om vi bor i andre etasje kommer jeg jo ikke til å tørre å sove med døren åpen. Kommer vel til å steke i natt!  :kjefte:

Jeg vet akkurat hvordan du har det, jeg liker ikke å være aleine. Jeg ville sørget for å lufte soverommet godt før du skal legge deg. Eller legge deg i stuen eller ett annet sted. Ett tips min. Mor har gitt meg er å ligge på hans side av sengen for da kan du ikke se bort at han er vekke, da er det kun du som er vekke.

Jeg har snakket med psykolog om dette og hun sa at jeg skulle innvitere venner og slikt. Men dette gjør ting bare verre for meg føler jeg. Så om min samboer er vekkreist har vi avtale at han skal sende mel, så ofte han kan. Ringe når han står opp og legger seg. Slik at man skal føle seg litt tryggere. Finn film og god mat og prøve å kose deg og NYTE litt fri. Ta fot bad pleie deg litt selv. Men for all del ikke se noe skummelt på tv.

Lykke til. Og husk bare å skrive på om du trenger noen å snakke med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hvordan du har det, jeg liker ikke å være aleine. Jeg ville sørget for å lufte soverommet godt før du skal legge deg. Eller legge deg i stuen eller ett annet sted. Ett tips min. Mor har gitt meg er å ligge på hans side av sengen for da kan du ikke se bort at han er vekke, da er det kun du som er vekke.

Jeg har snakket med psykolog om dette og hun sa at jeg skulle innvitere venner og slikt. Men dette gjør ting bare verre for meg føler jeg. Så om min samboer er vekkreist har vi avtale at han skal sende mel, så ofte han kan. Ringe når han står opp og legger seg. Slik at man skal føle seg litt tryggere. Finn film og god mat og prøve å kose deg og NYTE litt fri. Ta fot bad pleie deg litt selv. Men for all del ikke se noe skummelt på tv.

Lykke til. Og husk bare å skrive på om du trenger noen å snakke med :)

Det er bra å høre at jeg ikke er den eneste som freaker litt ut av å være alene hjemme! :P  Jeg har egentlig ikke vært så ille før, men de siste månedene har det bare vært helt forferdelig. Har en veldig god venninne som jeg pleier å invitere bort for å overnatte med meg når han er borte, men nå i det siste sover jeg jo så himla dårlig. Ligger og vrir og klager hele natten, så jeg orker ikke plage henne med det. Tror jammen at jeg skal ta rådet ditt med film og fotbad! Fotbad trenger jeg sårt! Føttene mine ser ikke ut!  :fnise:

Kan hende jeg bare sover med balkongdøren åpen. Jeg tror ikke jeg klarer å sove uten noe lufting.. Så hvis dere leser i nyheten imorgen at "kvinne 27 funnet drept i ranet leilighet i Oslo", så er det altså meg! :P haha.. neida! huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var dagens!🙈 Ler så jeg griner...😹😹😹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på oul i dag, og der var det fortsatt en liten guttebaby, som sprellet og strakk seg:-) så nå tenkte jeg at jeg skulle ta en liten nettshoppingsrunde. 2-åringen har lagt seg, og jeg sitter her i mitt eget sekskap. Stille og rolig her i kveld, siden mannen og de to mellomste er på bislett i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også ofte rare drømmer (har det generelt, men kanskje enda oftere nå)

Drømte her ei natt at vi var så glade for å skulle ha barn i lag, hvor vi gledet oss, og tanken på at vi lagde et menneske sammen som var litt han og litt meg, mye slik koslige greier- en ganske realistisk drøm igrunn.

Helt til jeg plutselig innså at det ikke er han som er faren, men min ex!! :idea: Noe så grusomt, å det var så virkelig. Jeg ble helt dårlig inni meg, å full av skam og dårlig samvittighet. Her går drømmemannen min å tror han skal bli far, åså bærer jeg exens barn i meg.. Fysj å Skrekk å gru!!

Gjett hvem som måtte kose, klemme, stryke, kysse på å ligge inntil litt ekstra den morningen, å bare nyte realiteten og komme over sjokket over drømmen :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...