Gå til innhold

November 2014 baby❤️

DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

Var så bekymra om noe ikke stemte, men alt så heldigvis bra ut!! nå er jeg veldig letta og glad

Her blir det en lillebror

Fikk flytta termin til 5. Nov hvis noen vil oppdatere lista (har bare mobil) :)

Gratulerer så masse!! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er jo min første <3

Jeg var på førstegangs ultralyd i uke 13 og alt stod bra til da - ganske UTROLIG å se 

siden da har jeg nesten ikke hat noen syptomer på graviditet og nå har jeg begynt få angst for at noe kan være gale med lille nurket mitt :/ 

Hvor stor sansynlighet eller hvor mye kan forandre seg fra uke 13 til uke 18 ? 

Hva er det man ikke ser på Ultralyd i uke 13 som man kan oppdage i uke 18 ? 

man er jo livredd for alle mulige ting :S 

Alt er nok sikkert i orden men kjenner jeg begynner å bli litt stresset nå og jeg vet ikke hvorfor...

Klart det er skummelt og man blir bekymret innimellom. Dette er min nummer to, og jeg har vært mye mer nervøs denne gangen selv.

Det er også veldig normalt å "miste symptomene" etter først trimester, og da vil man nok være litt bekymret og stresset frem til småtrollene blir så store at vi kjenner daglige spark og bevegelse.

Tror ikke det er så mye skummelt de kan se i uke 18 som de ikke kan se i uke 13, men hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt lege eller jordmor og fått meg en time.

Bedre å komme inn og få seg en liten sjekk og bekreftelse på at alt er i orden, enn å gå rundt å være stresset og bekymret frem til OUL bare fordi man ikke vil bry noen.

Happy mama= Happy baby. :)

Klem til deg, håper du finner roen. :)

Det å være til bry det føler jeg hele tiden ehhe :P

Jeg skal på Ultralyd 19.juni og føler jeg kan vente til dette. er vel ikke mye Lege kan sjekke er det det?

Men har jo ingen symptomer på at noe skal være gale

Takk for klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er det andre som føler at det er VELDIG mye guttebabyer?

Synes ALLE får og skal få små karer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så bekymra om noe ikke stemte, men alt så heldigvis bra ut!! nå er jeg veldig letta og glad

Her blir det en lillebror

Fikk flytta termin til 5. Nov hvis noen vil oppdatere lista (har bare mobil) :)

Gratulerer så mye :) KOSE deg masse og kjøp noe fint både til deg selv og den lille prinsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler også at ALLE har guttebabyer for tiden! Har 6 stykker på facebook som har fått baby det siste året, og alle har fått guttebabyer!  

Da tenker jeg at jeg får en jentebaby for å veie opp alle disse guttene! haha!  *ønsketenking* 

Blir faktisk glad uansett kjønn! Har allerede kjøpt inn noe blå klær av en eller annen grunn, så vi får nå se om en ukes tid! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler også at ALLE har guttebabyer for tiden! Har 6 stykker på facebook som har fått baby det siste året, og alle har fått guttebabyer!  

Da tenker jeg at jeg får en jentebaby for å veie opp alle disse guttene! haha!  *ønsketenking* 

Blir faktisk glad uansett kjønn! Har allerede kjøpt inn noe blå klær av en eller annen grunn, så vi får nå se om en ukes tid! 

SELVFØLGELIG blir man glad uansett kjønn men er ett litt mer ønsker om jente her fra HELE familien. På min samboer sin side er det 5 guttebarnebarn og ingen jenter. Men på min side er det INGEN barnebarn. Så lenge de er friske er jo man glad for hva enn det blir :)

Det som jeg synes er litt morsomt er at ALLE tror jeg får jente, selv de som ikke kjenner meg så godt. ER ikke EN som tror jeg får gutt utenom meg selv hehehe. SÅ blir veldig spennende å se.

Jeg har ikke kjøpt noen ting enda hehe :P jeg er ikke sånn typisk rosa og blått jente.

Men sengen er allerede montert og lyseblått sengetøy er på heheheh :P Det er det vi har igjen etter sønnen til min samboer. så hver dag jeg ser inn på rommet hvor sengen står nå tenker jeg liksom at det skal bli gutt siden det er lyseblått sengetøy på hehe :P

blir VELDIG spennende 19.juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med prinsen!!! :)

Hos oss så er det litt omvend, mine venner har jenter, og det er flere jenter enn gutter hos hans venner også.

På hans side er det 3 jenter og to gutter til barnebarn, på min side er det bare den kommende storesøsteren, så det hadde vært helt greit med en gutt. Selv om jeg hadde syntes at det var greit med jente også, for det "kan" jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SELVFØLGELIG blir man glad uansett kjønn men er ett litt mer ønsker om jente her fra HELE familien. På min samboer sin side er det 5 guttebarnebarn og ingen jenter. Men på min side er det INGEN barnebarn. Så lenge de er friske er jo man glad for hva enn det blir :)

Det som jeg synes er litt morsomt er at ALLE tror jeg får jente, selv de som ikke kjenner meg så godt. ER ikke EN som tror jeg får gutt utenom meg selv hehehe. SÅ blir veldig spennende å se.

Jeg har ikke kjøpt noen ting enda hehe :P jeg er ikke sånn typisk rosa og blått jente.

Men sengen er allerede montert og lyseblått sengetøy er på heheheh :P Det er det vi har igjen etter sønnen til min samboer. så hver dag jeg ser inn på rommet hvor sengen står nå tenker jeg liksom at det skal bli gutt siden det er lyseblått sengetøy på hehe :P

blir VELDIG spennende 19.juni

Her har folk helt delte meninger om det er gutt eller jente jeg skal ha! haha. Jeg er den første i vennegjengen som får barn, og dette blir det første barnebarnet til mine og hans foreldre. Jeg mener det blir jente, og det tror moren og søstern min og. Samboeren min og noen av venninnene mine mener at det er en gutt. Har til og med en venninne som refererer til babyen som " tobbe" (kort for tobias) :fnise:

Blir så spennende å se!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det også mye som tydet på gutt da jeg var på UL i uke 13, men det vil vel vise seg på OUL på tirsdag :) Samboer har to jenter fra før, og trodde det ble jente denne gangen også. Jeg har guttefølelse, og har begynt å kalle h*n Mathis (som er det eneste guttenavnet jeg og mannen har greid å bli nogenlunde enige om foreløbig) (blir rart hvis det er en jente allikevel da, eller overhodet ikke er en Mathis når h*n kommer ut..)

Og ja - det ER mye gutter rundt omkring nå :) Lurer på hvorfor tro.

Nå har jeg nettopp vært hos jordmor for første gang. Veldig ok, hun er veldig hyggelig.

Og så fikk jeg høre babyhjertet for første gang. Har bare sett blink på en skjerm tidligere, og hallo - der var det leven. Hørtes ut som en god gammeldags snekke i full fart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk eksamen i går, _Bifrost_?

Off.. hehe.. Neida, den gikk helt greit. Fikk en karakter dårligere enn jeg hadde håpet på, men jeg fikk hjerneteppe og surra fælt da jeg var inne hos sensor. Prøvde å skylde på gravidhjernen min, men tror ikke jeg fikk særlig sympati :P

MEN jeg er fornøyd, tross alt, og nå er det sommerferie :regn:  Fra skole ihvertfall. Et par dager til på jobb blir det jo, men det er deilig å ikke ha pensum hengende over meg i noen måneder :)

Jeg takler ikke muntlig eksamen noe særlig bra. Var klassen flinkeste, og den alle spurte om hjelp, i det faget, kom opp muntlig og strøk nesten... Jeg får lammende prestasjonsangst, og begynner å stamme noe helt utrolig... Tror jeg har blitt bedre nå som jeg har eldre (Jobbintervjuer er fin trening mot slikt tror jeg. :P ), men foretrekker å få levere ting skriftlig slik at jeg ikke blir så lammet. Men ikke alltid det er mulig heller. :)

Nyt sommerferien!

Tre uker igjen til min skal starte. :(

Deilig å endelig være ferdig med muntlig Eksamen da! Uff jeg var og av den typen som alle spurte om hjelp, men jeg strøk faktisk på muntlig forsvaring av bacheloroppgava mi... Prata meg helt bort og glemte alt det faglige jeg skulle fortelle Om! Godt å være ferdig med det! Nå kan du virkelig slappe av! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg tittet innom nå... Hvor ble dagene av? :) Godt å se dere er så aktive, med alt mulig av interesse!

Som hundeperson synes jeg det er flott at barn og hund kan vokse opp sammen og lære gjensidig respekt :)

Vi har to hunder, en som nærmer seg året og en som nærmer seg 11 år. Merker jeg er begynt å bli redd for å miste min gamle gode følgesvenn og at han skal føle seg tilsidesatt av alt styret med baby :) tror han er som en litt eldre storebror i forhold til valpen...kjekt å ha noen å leke med (når han gidder), men forbarka mye mas og oppmerksomhet den stjeler...hehe...så detta kan gå alle veier, men satser på at det ordner seg! :)

Om noen mnd flytter vi "på landet" så det blir både hunder og sauer for en liten krabat å vokse opp med ( kanskje høns og hest etter hvert også :D )

Uff, ellers går dagene bare avgårde... Er hjemme men får ikke gjort en drit av alt som burde ordnes :( så sitter da her med den feite magen min og ett hus med småting som skulle vært ordnet så vi kan legge det ut for salg....men får bare gjort ca time effektivt om dagen :P All ære til dere som jobber, styrer med barn, flytting, skole osv med eller uten plager. Dere er dyktige! og til inspirasjon for meg at jeg får få ræva i gir! ;) Bare noe faktisk kunne sparke meg i gang også...hehe

....nå går jeg å legger sammen klær så tar jeg resten av det jeg tenkte å skrive senere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nettopp jeg kjente noe bevege seg for første gang!!!!!!  :laugh:

... Men det kan vel være luft?... Aner ikke jeg. Men har aldri kjent noe lignende før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ellers går dagene bare avgårde... Er hjemme men får ikke gjort en drit av alt som burde ordnes :( så sitter da her med den feite magen min og ett hus med småting som skulle vært ordnet så vi kan legge det ut for salg....men får bare gjort ca time effektivt om dagen :P All ære til dere som jobber, styrer med barn, flytting, skole osv med eller uten plager. Dere er dyktige! og til inspirasjon for meg at jeg får få ræva i gir! ;) Bare noe faktisk kunne sparke meg i gang også...hehe

....nå går jeg å legger sammen klær så tar jeg resten av det jeg tenkte å skrive senere :D

Kjenner meg veldig igjen i den! Nå har det riktignok gått med en del tid til div skoleavslutninger og speidertur for frøken, pleie av Kayaq før vi måtte avlive, og alt mulig annet som dukker opp på veien, men det er absolutt ingen grunn egentlig til at huset mitt ikke ligger ute for salg allerede.

Jeg har gode dager hvor jeg kjenner at jeg gleder meg til å ta fatt, men i det sekundet jeg er oppe fra sofaen/sengen/stolen så kjenner jeg at energien og tiltalslysten forsvant på veien opp... Utrolig frustrerende! I dag skulle jeg begynne tidlig og få gjort så mye, men har ikke gjort noe annet enn litt smårydding og satt på en vaskemaskin.

Kjæresten er på karateleir og lillemor hos pappa, så det er ingen grunn til at jeg ikke skal få gjort noe. Kjenner at det gnager noe veldig på samvittigheten!

Men mangel på energi henger vel trolig sammen med mangel på matlyst, og at det kan se ut til at jeg ikke får i meg noko næring nå?

Bare så frustrerende å gå fra å være aktiv med flere treninger i uka, lufting av bikkja og turer i skauen, til å bli anpusten og småsvimmel av å gå over stuegulvet.

Kanskje jeg skal være litt mer åpen for å vurdere det, neste gang legen tar opp at jeg kanskje burde revurdere å jobbe 100% fremover.

Tror nok det er den lille som har gitt sin første hilsen til mamma! :D

Så utrolig gøy, Malv! Gled deg, det blir bare mer fremover! :D

Her er det gjerne noen dager mellom hver gang jeg kjenner noe, tror bølla liker å vente akkurat lenge nok til at jeg skal begynne å bekymre meg før han gir sitt neste vink. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg:) Hi, hi, men jeg er jo egentlig i oktobergjengen (30.10). men helt enig! Masse gutter på lista!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen i den! Nå har det riktignok gått med en del tid til div skoleavslutninger og speidertur for frøken, pleie av Kayaq før vi måtte avlive, og alt mulig annet som dukker opp på veien, men det er absolutt ingen grunn egentlig til at huset mitt ikke ligger ute for salg allerede.

Jeg har gode dager hvor jeg kjenner at jeg gleder meg til å ta fatt, men i det sekundet jeg er oppe fra sofaen/sengen/stolen så kjenner jeg at energien og tiltalslysten forsvant på veien opp... Utrolig frustrerende! I dag skulle jeg begynne tidlig og få gjort så mye, men har ikke gjort noe annet enn litt smårydding og satt på en vaskemaskin.

Kjæresten er på karateleir og lillemor hos pappa, så det er ingen grunn til at jeg ikke skal få gjort noe. Kjenner at det gnager noe veldig på samvittigheten!

Men mangel på energi henger vel trolig sammen med mangel på matlyst, og at det kan se ut til at jeg ikke får i meg noko næring nå?

Bare så frustrerende å gå fra å være aktiv med flere treninger i uka, lufting av bikkja og turer i skauen, til å bli anpusten og småsvimmel av å gå over stuegulvet.

Kanskje jeg skal være litt mer åpen for å vurdere det, neste gang legen tar opp at jeg kanskje burde revurdere å jobbe 100% fremover.

Tror nok det er den lille som har gitt sin første hilsen til mamma! :D

Så utrolig gøy, Malv! Gled deg, det blir bare mer fremover! :D

Her er det gjerne noen dager mellom hver gang jeg kjenner noe, tror bølla liker å vente akkurat lenge nok til at jeg skal begynne å bekymre meg før han gir sitt neste vink. :P

Det høres ut som om du må tenke litt på næringsinntaket ditt kanskje ;) Tar du vitaminer og sånn? Jeg var vanvittig sliten i vinter og det viste seg å være mangel på d-vitaminer og jern. Er utrolig mye bedre nå!

Men prøv å ikke legge lista for høyt. Ikke tenk at du skal få gjort så mye. Sett deg noen overkommelige mål og vær fornøyd med det :) Det er jo faktisk kroppen din som forteler deg noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trust me, tenker mye på næringsinntaket. Kjæresten tenker også mye på det. :)

Hadde lavt innhold av jern på kontrollen på torsdag, tar derfor jerntabletter, og skal på ekstra kontroll i juli før legen går på ferie. Jernlageret kunne ha sammenheng med at jeg får i meg for lite næring.

Prøver jo ikke lage de største planene, men er så frustrerende å føle at man aldri får gjort noe, og hadde vært utrolig deilig å ikke ha hus-salget hengende over meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lavt innhold av jern på kontrollen på torsdag, tar derfor jerntabletter, og skal på ekstra kontroll i juli før legen går på ferie. Jernlageret kunne ha sammenheng med at jeg får i meg for lite næring.

Prøver jo ikke lage de største planene, men er så frustrerende å føle at man aldri får gjort noe, og hadde vært utrolig deilig å ikke ha hus-salget hengende over meg. :)

Vet du kan få næringsdrikke på apoteket, hvis du ikke får i deg så mye mat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ulvemamma jeg synes du er flink jeg! Med tanke på jobb, barn, kjæresten og manglende mat :)

Vi må nok alle til tider sette kravene til oss selv etter eget vellbesfinnende og ikke etter hva vi føler andre forventer av oss. Ikke nok med det men mange burde nok også enda oftere lempe litt på kravene vi stiller til oss selv :P

Det er nettopp egne krav som har satt meg i en situasjon hvor jeg nå er gravid og arbledig:/ Jobbet livet av meg i syv år og holdt på å miste min kjæreste og meg selv pga jobb som fikk alt jeg hadde å gi.....fikk ingenting tilbake i det lange løp. Så nok var nok å valgte å drite i jobb i stede for resten av livet, hvor langt nede jeg var innså jeg først etter to mnd hvor jeg stirret på tv hver dag. I etterkant ser jeg at jeg muligens skulle sykemeldt meg i stede for å si opp...men igjen tenkte jeg på de jeg jobbet med og vissheten om hvor slitsomt det er å ikke vite om folk kommer tilbake....skulle heller bare tenkt på meg :)

Så til dere som misstrives på jobb for tiden... Forsøk å få sykemeld eller sånn annen permisjon (husker ikke hva det kalles) frem til fødselspermisjonen og bruk tida da til å finne noe nytt. Ikke la dere presse ut eller presses til noe...dere får sans ikke no i retur :/

Uff...mye på en gang her nå :)

Ellers skal jeg på jobbintervju på tirsdag...kommer til å fortelle at jeg er gravid da det er samme bygg/kommune som min kjære jobber i og hvis de ikke vet det kommer de til å finne det fort ut :) Satser på at det ikke kommer til å ha no innvirkning uansett da jeg vet de llerede før har ansatt folk som var gravide i lamgt viktigere stillinger.

Og oul på på torsdag så da får vi se om det blir enda flere gutter her eller om det blir ei lita jente som forhåpentligvis ikke blir like utspekulert som meg.... Hehe ville egentlig hatt både gutt å jente med en gang, men vet det bare er en så så lenge alt er i orden er jeg lykkelig! :)

Hvordan har det gått på intervju og oul for dere som hadde det i uka?? :)

Ønsker dere en fortreffelig helg med god samvittighet uansett hva en får gjort eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki:) Husk at det er lurt å få i seg c-vitaminer også. Det hjelper kroppen med å ta opp jern (Hilsen snusmumrikken...;) Jeg har slitt med dette i alle svangerskapene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nettopp jeg kjente noe bevege seg for første gang!!!!!! :laugh:

... Men det kan vel være luft?... Aner ikke jeg. Men har aldri kjent noe lignende før.

Så utrolig morsomt jeg kjente noe jeg ikke har kjent i går når jeg la meg i 0100 tiden. Var ikke bobler for det har jeg kjent før mer akkurat noen som stryker. Veldig spennede
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei allesammen!

Skriver fra min lille all inclusive ferie på hytta til mamma og pappa. Jeg og jentene er her mens gubben er på Vestlandet i barnedåp. Er så herlig for min bekkenløsning. Det er egen barnepass og aktivisering av barna hele dagen. Hjelp til bleieskift. Ferdige måltider inkl dessert og all den hvile jeg trenger. Nevnte jeg forresten hundelufting inkludert? Hehehe.... Jeg har det som plommen i egget. :D

Håper virkelig bekkenløsningen slipper taket litt når jeg får akupunktur på tirsdag....

Er 17 uker i dag og nå er jeg helt sikker på at det er poden jeg kjenner innimellom i magen. Er så deilig å kjenne liv!! Nå er det ei uke igjen til ultralyd og jeg er fremdeles megaspent på om det er en eller to inni der. Gleder meg veldig til det er avklart og til jeg har sett at alt er bra slik at jeg kan begynne å planlegge utstyr. Må ha søskenvogn siden det bare blir halvannet år mellom de to yngste her og jeg syns det er passelig vanskelig å bestemme seg for ha jeg vil ha. Blir å kjøpe brukt så tråler finn nesten hver dag nå. Hehe. Mange som har begynt innkjøp her eller? Har vel kommen fram til at det bare er vogn og sprinkelseng vi trenger. Og så tripptrapp med tida. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei allesammen!

Skriver fra min lille all inclusive ferie på hytta til mamma og pappa. Jeg og jentene er her mens gubben er på Vestlandet i barnedåp. Er så herlig for min bekkenløsning. Det er egen barnepass og aktivisering av barna hele dagen. Hjelp til bleieskift. Ferdige måltider inkl dessert og all den hvile jeg trenger. Nevnte jeg forresten hundelufting inkludert? Hehehe.... Jeg har det som plommen i egget. :D

Håper virkelig bekkenløsningen slipper taket litt når jeg får akupunktur på tirsdag....

Er 17 uker i dag og nå er jeg helt sikker på at det er poden jeg kjenner innimellom i magen. Er så deilig å kjenne liv!! Nå er det ei uke igjen til ultralyd og jeg er fremdeles megaspent på om det er en eller to inni der. Gleder meg veldig til det er avklart og til jeg har sett at alt er bra slik at jeg kan begynne å planlegge utstyr. Må ha søskenvogn siden det bare blir halvannet år mellom de to yngste her og jeg syns det er passelig vanskelig å bestemme seg for ha jeg vil ha. Blir å kjøpe brukt så tråler finn nesten hver dag nå. Hehe. Mange som har begynt innkjøp her eller? Har vel kommen fram til at det bare er vogn og sprinkelseng vi trenger. Og så tripptrapp med tida. :)

Det høres jo helt fantastisk ut! Jeg vil også på all inclusive med hundelufting :P Jeg var på utdrikningslag igår, og idag er jeg kjempesliten!!! Har begynt på innkjøp ja. Moren min mobber meg, siden hun mener jeg er for tidlig ute med sånne ting. Kjøpte vogn for en månede siden :P.... (Fant den veldig billig på Finn.no, og kunne ikke dy meg) Har også kjøpt inn noen småting som klær. På fredag skal jeg på IKEA med en venninne og kjøpe klesskap til alle disse klærne, og en sprinkelseng. Vi vil også ha tripp trapp stolen. Vurderer å kjøpe sånn newborn set til den i tillegg. Vi får se! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :)

Dette er første helg eller første gang at jeg kjenner at jeg er gravid uten å være dårlig..

Jeg har kjent kulen i magen tydelig når jeg har lagt på magen. Jeg har kjent noen sommerfuglvinger. Og begynner så smått å se liten kul på magen.

Det Som jeg synes Er litt rart er at når jeg hadde første lege time 11 uker på vei hadde jeg gått ned 2 kg. Nå har jeg ytterlig gått ned nesten 1 kg til.

Jeg er fornøyd med dette da jg veier for mye i utgangspunktet men synes det er litt rart.

Min mor la på seg 20 kg. Og jeg er SUPER redd for å gjøre det samme. Spiser helt vanlig og drikker masse vann.

Jaja er vel ikke akkurat noe å bekymre seg for. Babyen har nok næring vil jg tro.

16+5 synes tiden går tregt. Bare 11 dager til ulyralyd 😁😃😄💓💖 gleder meg til å få vite hva det blir.

Er det noen som ikke har fått vite kjønnet på ultralyd med at babyen ligger for urolig?

Natta zzzzzzz

Endret av Mabanovember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+2 her i dag, og 15 dager til OUL! :)

Gruer meg faktisk mer til OUL denne gangen. Første gang var jeg bare spent, nå er jeg faktisk livredd for at det kan være noe galt. Blir godt å få det overstått! :)

Mabanovember: Siden jeg ble gravid har jeg gått ned 8 kilo. Dette har kun vært gjort ved å utelukke usunn mat, og et bevisst valg fra min side i og med at jeg veier altfor mye i utgangspunktet. Jeg vil heller gå ned noen kilo på en sunn måte enn å risikere svangerskapsdiabetes, svangerskapsforgiftning og høyt blodtrykk. Legen var veldig enig med meg, og bebisen tar det den skal, uansett. :)

(Jeg gikk ned 10 kilo de første 20 ukene i forrige svangerskap også, men da var det pga kvalme og jeg var normalvektig i utgangspunktet. Ut kom ei velskapt jente på over 3600 g.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoi ladies😊 her går dagene i å stelle i hagen, dra på jobb, og gå turer med hunden og leke med jentungen. Kjenner gode bevegelser fra den lille i magen 😄 men ingen skikkelige spark. Tror det går mest i å snu seg rundt hihi. Har begynt å fått kynnere, men det er bare positivt 😄 føler meg i superform 😄 lempet steiner og div i hagen igår, skal lage en plen til på baksiden av huset, så blir vel å fortsette idag, herlig. Krysser fingrene for at jeg får ha det slik resten av svangerskapet også. kjenner litt i bekkenet, men det gjør meg ingenting, noe må man tåle å kjenne på😊 deili å kunne bruke kroppen som normalt selv om man er gravid😄

Det var litt skryt fra meg 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...