Gå til innhold

Kan jeg legge meg på 1200 kcal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å prøve 5:2 dietten, men synes det er vanskelig å kombinere med familieliv. Det funker bra her å spise vanlig, bare mye mindre, og å kutte snopet.

Er 1200 for lite? Tenkte noen uker for en kickstart. Vil jo ikke at kroppen skal innstille seg på hungersnød akkurat..

Anonymous poster hash: 7362a...909

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du lever et veldig stillesittende liv kan du det, men er du mer aktiv er det for lite. Grethe Roede anbefaler jo aldri under 1600..

For å få en kickstart kan du jo legge deg på 1400, også være innstilt på å øke til 1600 og leve på det en tid fremover?

Jeg tenkte også jeg skulle prøve 5:2, men vanskelig å gjennomføre her også. Jeg har laget min egen variant da, og går faktisk ned på det. Jeg spiser rundt 1800 kalorier 5 dager i uken også spiser jeg 12-1300 to dager i uken. De to dagene jeg spiser mindre jobber jeg kveld og dropper rett og slett middag, spiser knekkebrød med kokt skinke isteden...

Anonymous poster hash: 3d317...ebf
Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan dere kan ha i dere så nye kalorier uten å bli feite. Jeg trener 1-2 ganger HVER dag, spiser ca 1200 kcal og vekten min er stabil. Forbrenningen min er tydeligvis helt på jordet da.. Hadde jeg spist 1800kcal hadde jeg blitt bælfeit :P

Anonymous poster hash: 69544...d44

Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan dere kan ha i dere så nye kalorier uten å bli feite. Jeg trener 1-2 ganger HVER dag, spiser ca 1200 kcal og vekten min er stabil. Forbrenningen min er tydeligvis helt på jordet da.. Hadde jeg spist 1800kcal hadde jeg blitt bælfeit :P

Da bør du oppsøke lege..

Anonymous poster hash: 8670c...595

Skrevet

En normal og frisk voksen kvinne med moderat aktivitetsnivå bruker i gjennomsnitt 2000 kalorier i døgnet, så enten regner du helt feil, spiser kalorier du glemmer regne med eller du er litt unormal (syk?).

Anonymous poster hash: 3d317...ebf

Skrevet

Hehe, jobber innenfor trening og kan å telle kalorier ;) Men legger som sagt på meg hvis jeg ligger over 1200kcal ca ;) har ikke en veldig aktiv hverdag utenom treningen da, kan hende det er derfor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...