Småbarnsmor87 Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 6åringen feirer bursdagen sin på lørdag,dette er første gang vi har barnebursdag hjemme,forventningene er skyhøye. Vi la innbydelse i hylla i bhg på tirsdag til alle barna i hennes gruppe,10barn,med nødvendig info,og med telefonnr mitt og en setning om at dem måtte si i fra innen fredag(idag) om dem kom. Har ikke hørt noe fra noen av foreldra om barna kan eller ikke! Skal jeg sende ut en melding der jeg spør om dem har fått det med seg? Avlyse bursdag? Prøve igjen senere,eller Holde bursdag,og se hvem som kommer?
*Villekulla* Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Jeg hadde sendt de en melding med en påminnelse. Halvparten har svart innen fristen når jeg har sendt ut invitasjoner til min sønns bursdagsselskap. Utrolig irriterende at folk ikke kan svare! Det er jo bare å ta en titt på kalenderen med en gang og sende avgårde et svar. Det har forresten hendt at barna i bhg selv har plukket ned invitasjoner så de har blitt "borte" før foreldrene har sett de. Så uansett ville jeg ha sendt en sms med påminnelse :-)
Fem til sommers Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Send sms du:) Det er ikke å mase, bare minne på Så får du se i løpet av kvelden hvordan responsen er. Lykke til!
Giss Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Her sier folk kun ifra om de IKKE kommer - så umiddelbart ville jeg opfatte det positivt om ingen har tatt kontakt. Sansynligvis betyr det at de kommer. Men det kan jo være greit å sende en påmindelse. Har vært ute for at en invitasjon til min datter var blitt rotet bort av ungene i barnehagen så hun først fannt den den dagen festen skulle være. Vi klarte å få det til men da ville det vært greit med en tekstmelding dagen før....
Småbarnsmor87 Skrevet 29. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2014 Det ble fest:) Sende ut melding fredagskveld,og fikk da svar av 5 av foreldrene,4 av disse kom. Liiitt sløvt synst jeg..:/ Men snuppa var fornøyd,er jo det viktigste:)
Viiii Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Ser i bhg at mange bare vil ha informasjon om barna IKKE kommer, men jeg ber alltid om svar om de også kommer. Da kan jeg være sikker på at de har fått invitasjonen og det blir ingen usikkerhet om noen kommer eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå