Gå til innhold

Ingen svar på bursdagsinvtasjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

6åringen feirer bursdagen sin på lørdag,dette er første gang vi har barnebursdag hjemme,forventningene er skyhøye. Vi la innbydelse i hylla i bhg på tirsdag til alle barna i hennes gruppe,10barn,med nødvendig info,og med telefonnr mitt og en setning om at dem måtte si i fra innen fredag(idag) om dem kom.

Har ikke hørt noe fra noen av foreldra om barna kan eller ikke!

Skal jeg sende ut en melding der jeg spør om dem har fått det med seg? Avlyse bursdag? Prøve igjen senere,eller Holde bursdag,og se hvem som kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sendt de en melding med en påminnelse. Halvparten har svart innen fristen når jeg har sendt ut invitasjoner til min sønns bursdagsselskap. Utrolig irriterende at folk ikke kan svare! Det er jo bare å ta en titt på kalenderen med en gang og sende avgårde et svar.

 

Det har forresten hendt at barna i bhg selv har plukket ned invitasjoner så de har blitt "borte" før foreldrene har sett de. Så uansett ville jeg ha sendt en sms med påminnelse :-)

Skrevet

Send sms du:) Det er ikke å mase, bare minne på:) Så får du se i løpet av kvelden hvordan responsen er. Lykke til!

Skrevet

Her sier folk kun ifra om de IKKE kommer - så umiddelbart ville jeg opfatte det positivt om ingen har tatt kontakt. Sansynligvis betyr det at de kommer. Men det kan jo være greit å sende en påmindelse. Har vært ute for at en invitasjon til min datter var blitt rotet bort av ungene i barnehagen så hun først fannt den den dagen festen skulle være. Vi klarte å få det til men da ville det vært greit med en tekstmelding dagen før....

Skrevet

Det ble fest:)

Sende ut melding fredagskveld,og fikk da svar av 5 av foreldrene,4 av disse kom. Liiitt sløvt synst jeg..:/

Men snuppa var fornøyd,er jo det viktigste:)

Skrevet

Ser i bhg at mange bare vil ha informasjon om barna IKKE kommer, men jeg ber alltid om svar om de også kommer. Da kan jeg være sikker på at de har fått invitasjonen og det blir ingen usikkerhet om noen kommer eller ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...