Småbarnsmor87 Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 6åringen feirer bursdagen sin på lørdag,dette er første gang vi har barnebursdag hjemme,forventningene er skyhøye. Vi la innbydelse i hylla i bhg på tirsdag til alle barna i hennes gruppe,10barn,med nødvendig info,og med telefonnr mitt og en setning om at dem måtte si i fra innen fredag(idag) om dem kom. Har ikke hørt noe fra noen av foreldra om barna kan eller ikke! Skal jeg sende ut en melding der jeg spør om dem har fått det med seg? Avlyse bursdag? Prøve igjen senere,eller Holde bursdag,og se hvem som kommer?
MammaMia xxx Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Det er ganske vanlig her og kun gi beskjed dersom man IKKE kommer. De en ikke hører fra regner en som gjest i selskapet. Nå er jo bursdagen lagt til 1 mai frihelg og mange reiser bort denne helga. Da er det lett at flere foreldre glemmer å gi beskjed at de ikke kommer. Er du usikker så ta en ringerunde. Da får du helt sikkert vite riktig antall gjestet. Lykke til :-)
strikkedia Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Syns også du burde ringe ja, siden det er 1.mai helg og du har skrevet at de burde si ifra om man kommer, går lett an å glemme dette også, håper det blir barn og skriking for 6 åringen din på lørdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå