Gå til innhold

Jeg er så innmari redd for 3. verdenskrig:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser alt jeg kommer over for tiden, og er rett og slett livredd.

Anonymous poster hash: 2cbc2...e9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det samme som deg. Fikk en alvorlig depresjon hvor den angsten utløste seg

Anonymous poster hash: e915a...6d4

Skrevet

Om jeg var deg så ville jeg ha sluttet å lese så mye om det som skjer for på den måten er du bare med på å fore din egen angst.

Heldigvis har det ikke vært en verdenskrig på nesten 70 år. Flere ganger i disse 70 årene har man hatt kriser hvor man har vært redd for at det skal bryte ut en ny verdenskrig - men man har alltid greid å avverge det.

Jeg velger å tro at de greier det nå også.

Så slutt å fore din egen angst - husk at media også bruker "krigstyper" for å selge aviser. Så selv om det er alvorlig, så tror jeg ikke det er verre enn enkelte andre av de krisene som har vært.

Anonymous poster hash: c4823...bb4
Skrevet

Men hva hjelper det å tenke så mye på dette da, lese alt du kommer over og dyrke din egen angst? 

Blir det krig så blir det krig, da må vi tilpasse oss det som skjer. Kanskje blir det vanskelig, kanskje merker vi i Norge lite til det, helt umulig å vite på forhånd. Så hvorfor bruke masse negativ energi på dette, du får ikke gjort noe som helst fra eller til likevel. Det som skjer det skjer, og da får vi ta bekymringene ettersom de kommer, du tjener ingenting på å bekymre deg på forhånd, for noe som kanskje ikke skjer en gang...

Nyt dagene og konsentrer deg om her og nå.

Anonymous poster hash: 52d68...2a6
Skrevet

Tror det er større sjanse for en zombie-apokalypse så slapp av ;)

Jeg har sluttet og lese annet en lokale nyheter pga alt utenriks... Man blir jo helt paranoid av det.

Anonymous poster hash: 8afd3...d2a
Skrevet

Jeg har alltid vært redd for det. Og alltid vært redd for verdens undergang.

Jeg har rett og slett sluttet å følge med på alt som har med slike ting å gjøre...

Anonymous poster hash: 43d9f...b9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...