Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Mye gråt? Våken på natta? Osv... Anonymous poster hash: c7740...780
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Hun sov og spiste og bæsjet Anonymous poster hash: 707cc...f98
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Spiste ca hver 2-3 time. Gråt sjeldent. Anonymous poster hash: ec7c6...1ec
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Han er 2,5 uker nå, sover mye, opptil 3-4 timer om gangen, spiser når han er våken og har 10-15 bæsjebleier om dagen. Gråter på stellebordet, men sjeldent ellers. Er stadig litt mer våken innimellom, og liker å se på himmelen, kunst, gardiner og av og til oss andre i familien. Anonymous poster hash: ac018...b26
Stolt mamma til småtroll Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Hun er to uker, bare sover og spiser. Og gulper.... Litt urolig på kvelden før legging bare.
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Min nyfødte var veldig våken og kontaktsøkende, sov korte dupper og var veldig sulten. Var stort sett blid så lenge vi bar henne, hylte når hun ble lagt ned og når hun var sulten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå