Gå til innhold

Hvordan er din nyfødte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye gråt? Våken på natta? Osv...

 

Anonymous poster hash: c7740...780

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun sov og spiste og bæsjet

 

Anonymous poster hash: 707cc...f98

Skrevet

Spiste ca hver 2-3 time. Gråt sjeldent. 



Anonymous poster hash: ec7c6...1ec
Skrevet

Han er 2,5 uker nå, sover mye, opptil 3-4 timer om gangen, spiser når han er våken og har 10-15 bæsjebleier om dagen. Gråter på stellebordet, men sjeldent ellers. Er stadig litt mer våken innimellom, og liker å se på himmelen, kunst, gardiner og av og til oss andre i familien.

 

 

 

Anonymous poster hash: ac018...b26

Skrevet

Hun er to uker, bare sover og spiser. Og gulper.... Litt urolig på kvelden før legging bare.

Skrevet

Min nyfødte var veldig våken og kontaktsøkende, sov korte dupper og var veldig sulten. Var stort sett blid så lenge vi bar henne, hylte når hun ble lagt ned og når hun var sulten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...