Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Så akkurat siste episode og selv om jeg ikke likte at Jesse ble holdt fanget og i det hele tatt at han og walt ble fiender, så syns jeg slutten var bra. Anonymous poster hash: d19ca...6a8
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Ingen? Anonymous poster hash: d19ca...6a8
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Likte den godt! Er glad for at det endte godt for Jessie og at de ble "venner" igjen før Walt døde. Anonymous poster hash: 80a8d...111
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Jeg skulle ønske de var bedre venner før Walter døde. Selv om Walter gjorde mange grusomme ting så syns jeg at de hadde vært igjennom så mye sammen at det burde ha endt godt for vennskapet. Trist at Walt Jr. ikke forsto hvor mye faren gjorde for han. Anonymous poster hash: 36ab5...813
Katteskinnet Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Helt ærlig var jeg litt skuffet over at serien sluttet med noen "small time" nazi-wannabes. Fring var en mye bedre motstander, og måten han ble tatt på var mye mer imponerende. Ellers skulle jeg ønske de forlot hverandre som gode venner. Avslutningssangen var genial.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Ja, jeg la også merke til avslutningssangen utrolig bra serie altså, den kan jeg faktisk se en gang til. Mest fordi jeg har en skikkelig crush på Jesse Anonymous poster hash: d19ca...6a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå