Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Vi har en jente på snart tre år. Jeg har vært mye syk helt siden jeg begynte å jobbe etter permisjonen. Har vært utmattet og hatt mye muskelsmerter. Har vært mye sengeliggende og kun små belastninger har gjort meg syk. Nå har jeg ikke jobbet på et år. Jeg begynner å bli bedre, og tenker at jeg straks kan begynne å jobbe forsiktig. Problemet er at jeg må ha ny jobb som ikke medfører så mye ansvar og stress som tidligere. Mannen har hele tiden hatt lyst på et barn til. Jeg har tenkt at det ikke er mulig sånn som helsen min er. Samtidig er jeg redd for at jeg om noen år skal angre på at jeg ikke fikk flere barn. Jeg har ikke mange år igjen til 40 så jeg kan ikke drøye noe særlig lenger heller. Noen som har vært i lignende situasjon eller som har noen synspunkter? Anonymous poster hash: 037cc...c62
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Hadde du vært yngre, hadde jeg anbefalt deg å vente. Men tror ikke dere kan vente altfor lenge, for noen passer det jo aldri helt, og man må bare velge å gjøre som best man kan. Anonymous poster hash: cbefc...418
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Jeg har vært i samme situasjon som deg og kom fram til at det burde jeg ikke. Anonymous poster hash: 9075b...adf
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Det er kanskje ikke det du vil høre, men jeg ville ha tenkt meg godt om hvis jeg var deg. Selv fikk jeg nummer to etter å ha tvilt masse på om vi skulle være fornøyd etter ett barn. Alle sa til oss at vi må jo bare få en til, søsken og bla bla... Vet du, vi hadde egentlig nok med ett barn vi. Hverken jeg eller mannen har så mye overskudd, jeg er ikke kronisk syk som du kanskje er men har noen andre utfordringer. Vi angrer såklart ikke på vårt yngste barn, men jeg tror og at det er mulig å ha et godt liv som ettbarnsforeldre Anonymous poster hash: b243b...468
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Er han klar for å ha aleneansvar for 2 barn? Som du ikke kommer til å klare å ta deg av Anonymous poster hash: 3bfe3...f93
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Jeg er i en lignende situasjon. Har et barn på snart fire år. Fikk fødselsdepresjon og ble sykmeldt da barnet var halvannet. Da hadde jeg prøvd alt jeg kunne for å holde hodet over vannet. Er mye bedre nå, men klarer ikke jobbe mer enn 50 prosent. Har rett og slett ikke mer overskudd. Så lenge jeg har det slik synes jeg ikke det er riktig å få et barn til. Jeg føler jeg må mestre både jobb og privatliv helt før jeg kan tenke på flere barn. Hvis jeg var deg, ville jeg ventet med flere barn til overskuddet er tilbake. Konsentrer deg om å ta vare på det barnet du har. Anonymous poster hash: 49de2...86b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå