Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Har bronkitt og hostet på meg et brist i et ribbein på søndag. Fram til i går var det kun vondt når jeg hostet og slikt, men nå gjør det vondt hele tiden.Er det vanlig? Anonymous poster hash: 31d14...dd7
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Det er visst ganske vanlig. Ribbensbrudd/-brist kan være veldig vondt. Blir det mye verre så kontakter du lege. Anonymous poster hash: b648a...d79
Ranii Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Det er nok dessverre vanlig. Smertene blir gradvis verre, inntil en uke etter brudde. Bruk paracet 3 ganger om dagen, eller ved behov. Det vil hjelpe mye på smertene. Så må du passe på å puste dypt flere ganger om dagen, for å få frisk luft ned i lungene, slik at du ikke blir syk på nytt. Det kan gjøre vondt når du blåser opp brystkassen, så smertestillende vil være greit de neste dagene. Lykke til og god bedring!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Har fortsatt en del slim i lungene og hoste, så det er jo veldig moro med slike smerter i tillegg. Jeg har allerede vært borte fra jobb et par uker pga bronkitten, skikkelig kjipt å måtte være borte enda lenger pga ribbeinet. Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta for å gro? Anonymous poster hash: 31d14...dd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå