amandine Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Sitter her med farge som skummet melk og har ingen mulighet til å være i solen denne sommeren pga hudsykdom. Dvs jeg får utbrudd av sol og bruker alltid høy faktor og skjermer alltid ansikt etc. MEN,- jeg har jo veldig lyst på litt farge, jeg også! Samtidig må jeg innrømme at tanken på å bli stripete oransje ikke frister, og har selvbruneren først kommet på er det ikke mye å gjøre noe med om det er feil. Annet enn å gå rundt som en eller annen krysning mellom leopard og tiger en ukes tid, hvilket ikke frister. Derfor: DiBs orakler som kan mye og mangt og har prøvd det meste: TIPS MEG!
Lykke~liten Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Aco! Kjøpes på apotek. Blanding av selvbruning og fuktighetskrem. Du må smøre deg noen ganger før det synes, men det blir en veldig naturlig brunfarge... elsker den og hr brukt den i mange år når jeg vet jeg skal noe...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 St Tropez. Dyrt, men den beste i verden. Anonymous poster hash: d8363...435
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 St Tropez. Dyrt, men den beste i verden. Anonymous poster hash: d8363...435 Enig!! Ellers er st moriz ganske lik st tropez, men koster mye mindre. Fåes på vita Anonymous poster hash: df19d...48a
Rediken Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 Jeg er veldig fornøyd med spraybrunerene fra garnier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå