Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Noen som har tips og råd til hvor og hvordan feriere i England? Jeg ser for meg at det kan være best å forflytte seg pr tog da vi ikke er så stødige på å kjøre på venstresiden, men ellers har jeg null peiling. Har vært i London mange ganger, men har nå lyst til å se mer av landet, og da gjerne noen av disse vakre små landsbyene som man ser på tv. Vi reiser tre voksne og en ettåring. Anonymous poster hash: 73eaf...cc7
catchbaby Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Dover!Veldig sjarmerende plass, og mange fine ting å se på. Supert i sommerværet, pluss at man kan ta en dagstur til Calais i Frankrike med båt. Jeg hadde hvert fall en fin ferie der.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 tog kan være greit.. men kan også være veldig dyrt i England. Prøv dere på bilkjøring - det er ikke så vanskelig som man skulle tro.. Vi har til og med hatt med vår egen bil, og kjørt på venstresiden med norsk bil.. går helt fint det også" Jeg vil uten tvil anbefale sør-vest England.. der er det masse idylliske småbyer, landsbyer og (tro det eller ei) fine strender.. Start f.eks. i Brighton og kjør vestover - helt til Cornwall hvis dere har god tid Anonymous poster hash: 55e6c...a5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå