Gå til innhold

Noen her som har vært over 40, da de fikk barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

, enten barn nr 1 eller flere? Hvordan var svangerskapet, veldig tungt eller gikk det bra?

Jeg tror jeg er gravid, 2 positive tester, men kan fortsatt ikke tro det er mulig, i en alder av 41.

Anonymous poster hash: 0c49a...760
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror? Nei du er gravid 😊 det kommer til å gå kjempe bra. Vet om flere som har fått barn etter 40 og det er ikke noe problem 😊 gratulerer

Anonymous poster hash: 15a79...226

Skrevet

Gratulerer :) Det er ikke uvanlig å få barn når man er 41 :)

Anonymous poster hash: d556a...c91

Skrevet

Det er nok fullt mulig det :)

Jeg var "bare" 35 da jeg fikk siste barnet, men naboen her var 42. Vi fikk barn omtrent samtidig og jentene våre går nå sammen i 1.klasse. Hun er en skikkelig sprek dame, da både svangerskapet og fødselen gikk som en lek. Hun er en energibunt, løper og sykler, går på ski og trener, jobber full tid, sitter i mange verv, er selvfølgelig klassekontakt, styrer i velforeningen osv osv. Beundrer virkelig den dama.

Kjenner ei til som var 42 da hun ble gravid, rakk vel akkurat runde 43 før ungen ble født. Hun er mer normal og hun hadde et ganske tøft svangerskap og fødsel. Barseltiden så hun ut som et spøkelse, helt gjennomsiktig, hun var helt utslitt stakkar. Hun synes det var utrolig tøft å starte på nytt igjen, med barnehagebarn og alt som hører med. Hun hadde barn som var 16 og 19 år da den minste lille ble født (helt uplanlagt). Men det har jo gått greit likevel, de ville ikke vært den lille prinsessa foruten, hun er jo hele familiens lykketroll.

Anonymous poster hash: 5d0ef...914
Skrevet

Jeg var 40 da jeg fikk nr 2. Ikke noe problem. Jeg skulle gjerne hatt flere, men av mange årsaker (ikke fysikk eller alder) går dette ikke.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 9e65b...614
Skrevet

Jeg var 39, 42 og 44 med de 3 siste barna. Hadde 3 store fra før. Så og si identiske svangerskap,-ingen forskjell fra 25 og 44:) Gratulerer og lykke til!

Skrevet

Jeg er 41 og fikk mitt tredje barn for noen uker siden. Har vært sliten, men tror det har mer med de to små jeg har fra før å gjøre. Gratulerer og lykke til!

Skrevet

Klart det er mulig :-) Det er ikke slik at det ringer en bjelle akkurat på slaget 40 og da, da er det slutt på å kunne få barn. Men dette vet du jo...ikke heng deg opp i alderen, det viktigste er vel innstillingen, at man har god helse og at det passer. En gave er det å få barn, og du har sikkert masse ressurser til det. Lykke til!

Anonymous poster hash: ee390...266
Skrevet

Jeg er 42 og noen uker på vei☺

Anonymous poster hash: 9096d...365

Gjest usababy
Skrevet

Jeg var 40 da jeg fikk tvillingene, og svangerskapet var faktisk mye lettere enn da jwg var gravid i 20årene. :)

Skrevet

Jeg er 44 år, 17+3 på vei med uplanlagte nr 4 og har forsatt vanskelig for å tro at det er sant! Fikk de andre da jeg var 30, 31 og 38, og skal si at dette svangerskapet - sett bort fra det psykiske, at jeg ikke var klar - har gått lettere enn de tre første, og nr 3 var definitivt det letteste sv.skap av de tre første. Vet ikke hvordan det blir utover og bekymrer meg litt for fødselen (har tatt TVT operasjon og skal egentlig ikke føde normal, men hvem vet hva sykehuset sier?) og bekkenet (har kronisk bekkenledd syndrom), men velger å tro at alt vil gå bra til slutt. :-) Og som mannen min sier (han som fyller 52 før babyen kommer), dette vil holde oss ung *veldig* lenge! :-)

Lykke til og gratulerer!

Skrevet

Det å få barn i 40-årene har kvinner gjort til alle tider, ingen grunn til at ikke du skal klare det! :)

Anonymous poster hash: c94bc...45e

Skrevet

Jeg var 40 når jeg fikk barn og var frisk og sprek i hele svangerskapet :-)

Anonymous poster hash: 486a9...215

Skrevet

Svigermor var over 40 da hun fikk mannen min, hun er 84 år nå :)

Det går fint.

Anonymous poster hash: 5d0ef...914
Skrevet

Jeg fikk siste i en alder av 45.

Litt tøffere svangerskap, men letteste fødselen jeg har hatt. "Ungjentene" på føden måtte ha både KS og tang, og det var stjernekikkere og vet ikke hva.

Satt det å var råsprek, hadde en fin barseltid. Må legge til at jeg ikke er noen topptrent superwoman i de hele tatt. Er frisk og lett overvektig.

Gratulerer :)

Skrevet

Jeg fikk sistemann rett før jeg fylte 40, de to andre var da sist i tenårene.Letteste svangerskapet jeg har hatt og var sprekere enn noensinne. Barnet var rolig så barseltiden var fantastisk. Absolutt å anbefale hvis man er frisk, men garantier har man jo aldri.

Anonymous poster hash: 774ca...428

Skrevet

Jeg fikk nr tre for snart to år siden jeg. Var da 41. Ikke noen flere plager enn da jeg var 26 i svangerskapet. Ikke mer sliten nå heller.

Anonymous poster hash: 8f86c...d40

Skrevet

Gratulerer og lykke til :) Jeg ble 40 for 2 uker siden, og minstemann ble 10 mnd i går :) Ikke angret et sekund, og synes svangerskapet gikk like greit som når jeg gikk gravid med datteren min som blir 8 år i juli. Fødselen var lettere og kjappere denne gangen :) Jeg fikk beskjed om at jeg antagelig kunne få flere, så han er et lite mirakel og veldig velkommen :) Storesøster er fortsatt i ekstase over å ha fått en lillebror :yvonne:

Skrevet

Jeg er født av en kvinne på 42 år.

Anonymous poster hash: e55c9...799

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...