Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Har født fire flotte barn ammet de til godt over året . Men det synes ikke på brystvorte mi, de er små som de alltid vært,. Grunnen at jeg er litt sår/rar på det er at jeg spurte gubben og han svarte at det er litt mer voksen dame aktig med større brystvorte liksom. Og det synes jo ikke at jeg har ammet fire unger med de . Veit teit men alikavel så føler jeg på det.er det ikke vanlig at de blir større under graviditet og amming? Anonymous poster hash: 735bb...50b
mamma_til_gutt Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Mine ble større, men nå er de tilbake til normalen. Ca1 år siden jeg sluttet å amme.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Det brune på puppene mine er blitt gigantisk. Dekker nesten hele puppen. Kjempe stygt!!! Anonymous poster hash: 7a85d...ea1
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Det brune på puppene mine er blitt gigantisk. Dekker nesten hele puppen. Kjempe stygt!!!Anonymous poster hash: 7a85d...ea1 Enig, hos meg å.... Skulle gladelig hatt det fjernet. Heldig du hi Anonymous poster hash: c2dfb...8ee
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Vær glad til - her bestemmer det brune området hvor stor utringing jeg kan ha... Og voksne damer kommer i alle utgaver. Anonymous poster hash: 7fb0b...738
humlemamma Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Knøttsmå her også, altså selve nippelen, det brune rundt er stort. Har alltid hatt komplekser for de, og de er sjelden stive uten at jeg fryser og da synes jeg selv de er kjempestygge. Siste kjæreste likte godt at jeg hadde små nipler, han syntes det var penere, og vips så økte selvtillitten litt på det punktet. Er vel bedre å se yngre ut uansett? Selv om det gjelder nippelen?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 Takk jenter Vet jo at mannen liker de , men der var liksom den kommentaren han sa for en lang stund siden som liksom festa seg litt godt selv om jeg ikke trur han mente noe negativt med det. Alle rundt meg (søster, mor og de jeg har gått i barsel med ) har forandret brystvorte men ikke jeg og har jo også sett i garderoben at det er vanlig med større brystvorte derfor har jeg følt meg ille til mote pga det. Men etter litt synspunkter her skal jeg prøve og like de bedre og tenke at det er som det er. Anonymous poster hash: 735bb...50b
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #8 Skrevet 25. april 2014 snakker du om selve brystvorten eller det brune området rundt? her har brystvorten blirr noe større/utstående etter 2 år med amming(sluttet for 1 år siden), men det brune området har blitt mindre igjen, men så har jo puppene også blitt mindre, så det kan jo forsåvidt ha en sammenheng. Anonymous poster hash: a9eeb...438
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Rundt brystvorte og brystvorte mente jeg, kom ikke på hva det hete. Hi Anonymous poster hash: 735bb...50b
humlemamma Skrevet 25. april 2014 #10 Skrevet 25. april 2014 Vet du hva, det skal du være sjeleglad for! Jeg har ikke snakket med ei eneste dame som er glad for at det brune har utvidet seg, jeg skulle så gjerne hatt mindre av det området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå