Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Babyen vår på 8 mnd har tydeligvis bestemt seg for å være vegetarianer Hun spiser masse mat, 4 måltider om dagen, og elsker det aller meste. Men kjøtt og fisk er rett og slett fryktelig ekkelt mener hun. Hun spiser most mat, mat med små biter, pasta, ris, gumler på brødskiver, ja det aller meste. Men det stopper seg når det kommer til kjøtt eller fisk. Jeg har forsøkt å mose det, gjemme det i maten, hakke det, gi henne biter hun kan smake på osv. Men neida, hun merker det på en mils avstand Noen andre som har hatt dette problemet, og som eventuelt har noen tips? Jeg tenker å fortsette å tilby henne litt av hvert, og håpe at hun liker det til slutt. Noen som har noen bedre råd? Anonymous poster hash: e618a...125
Von Hertelhofen Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Gi henne andre proteinkilder heller. Moste bønner eller linser f.eks og se om hun liker der. Smart hun jenta di
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Har ei datter på 5,5 som generelt aldri har vært glad i kjøtt. Hu kan spise litt kylling og fiskeboller/kjøttkaker osv men biff ( vanskelig å tygge) ja +++ ikke noe glad i det, mens lillebroren vil KUN ha kjøtt og brokkoli!! Aldri poteter eller noe slik. Han må være en lavkarbo gutt Men nei, ingen løsning. Jeg gir fortsatt dattra kjøtt osv. Alltid gjort. Aldri blitt bedre Anonymous poster hash: 741fa...bad
Batgirl88 Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Min gutt på fire er likedan, eller nesten hvertfall. Han spiser noe fisk, og pølse. Men rent kjøtt(kylling, rødt, svin) og kjøttdeig rører han ikke. Har skrevet ned hva han spiser, og fått klarsignal fra helsesøster på at han får i seg nok protein, anbefaler å gjøre det samme om du er usikker
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Gi henne andre proteinkilder heller. Moste bønner eller linser f.eks og se om hun liker der. Smart hun jenta di Det er det jeg har gjort. Hun elsker bønner, linser og erter. Hun spiser til og med hjemmelagde falafler med hvitløk og litt chilli ( uten salt ) Det er helt fasinerende å se alt hun liker, f.eks syltet ingefær nam, nam. Men en liten blit kylling, nei den kaster vi rett i veggen Anonymous poster hash: e618a...125
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Min spiste ikke kjøtt før han var 5. Dvs rent kjøtt, han spiste pølse og kjøttdeig. Elsker fisk og grønnsaker , får godt med næring. Tror det er noe med konsistensen helt enkelt. Anonymous poster hash: 5f61e...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå