Frøken Ubesluttsom Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 lompe? Jeg har en sånn matlei periode nå og har de siste dagene spist lompe med pålegg, i hovedsak krydder/pepperskinke istedefor brødskive/knekkebrød. Lompe med pålegg er godt, men hvor sunt er det egentlig? Sammenlignet med andre ting, som kornblanding, brød etc? Noen som har noen tanker om det?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 25. april 2014 Forfatter #2 Skrevet 25. april 2014 Sorry trykkfeil i overskrifta.... trykka enter ved et uhell før jeg var ferdig med å skrive..
sug lut Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Jeg likte ordet "suntusunt". Det dekker mesteparten av mitt kosthold. Ellers tenker jeg at lompe langt fra er det verste du kan få i deg, dessuten er det supergodt. Særlig med tomatskiver, ruccola, basilikumblader og salt og pepper.
Monica Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Jeg bruker ofte speltlompe, full av salat, grønnsaker, ost, skinke, krydder og kesam. Og anser det for sunt. Er vel uansett bedre enn en brødskive med vanlig pålegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå