Gå til innhold

Barn på russebusskåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal være russebusskåring her i kveld. Vi kjenner et par av russen. De har spurt om ikke jeg og ungene (7 og 9) har lyst til å komme. Lydnivået blir høyt men russen stiller med ørepropper og hørselvern til ungene. Det blir sansynlig vis mye alkohol og høy festfaktor. Ville dere gått?

Anonymous poster hash: ada9e...1e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spør om det er greit at ungene dine omgås fulle folk? Det bør du vel vite svaret på selv?

Anonymous poster hash: 7ba89...2c4

Skrevet

Dere har Ingenting der å gjøre

Anonymous poster hash: b67c0...473

Skrevet

Du spør om det er greit at ungene dine omgås fulle folk? Det bør du vel vite svaret på selv?

Anonymous poster hash: 7ba89...2c4

Nei, jeg spør om hva andre tenker om å la ungene være med på noe sånt. De hadde garantert synes det var gøy.

Skrevet

Dere har Ingenting der å gjøre

Kansje jeg har forklart dårlig. Her er det lakt opp til at familie og andre venner kommer på kåringen. Hver buss lager sitt eget show og opptrer etter tur. Russen drikker og tuller, men de andre er edru. Det blir høyt lydnivå og russ som drikker, men det blir sansynlig vis fler edru foreldre og venner enn russ.

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei. Verken unger eller voksne egentlig. Russefeiring er jo en unntakstilstand, sånn sett i sammenheng med resten av livet...

Skrevet

Jeg tok med ungene og dro. Det var kjempestas! Selv om russen ikke kunne sies å være helte fru var det bare moro. Ingen ekle episoder og to strålende unger som avdøde fått se en russebil inni, danset på senen med russen, fått masse russekort og hørt høyere musikk enn de viste fantes.

Skrevet

Jeg tok med ungene og dro. Det var kjempestas! Selv om russen ikke kunne sies å være helte fru var det bare moro. Ingen ekle episoder og to strålende unger som avdøde fått se en russebil inni, danset på senen med russen, fått masse russekort og hørt høyere musikk enn de viste fantes.

Ble du og full eller? Vanvittig mye slurvefeil

Skrevet

Vi var på det for to dager siden. Tvillingene på 8 var med. Masse underholdning og show, familie og venner. Alle inviterte dro jo hjem lenge før festingen (og drikking) tok av. Barna synes det var moro. Vi var der fra 18-19.15 ca.

Anonymous poster hash: 78537...b78

Skrevet

Jeg tok med ungene og dro. Det var kjempestas! Selv om russen ikke kunne sies å være helte fru var det bare moro. Ingen ekle episoder og to strålende unger som avdøde fått se en russebil inni, danset på senen med russen, fått masse russekort og hørt høyere musikk enn de viste fantes.Anonymous poster hash: ada9e...1e2

Ble du og full eller? Vanvittig mye slurvefeilAnonymous poster hash: b67c0...473

Nei, jeg ble ikke full :). Jeg skriver på I-pad og den gjør noen merklige retinger som jeg aldri får med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...