Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Sov babyen deres lenger når dere begynte med fast føde? Har en frøken som begynner å våkne tidligere og tidligere i tillegg til at hun sover veldig urolig og lett. Vrir seg, ynker og små sutrer i søvne. Blir dette bedre når man begynner med fast føde? Når er det ok å begynne med litt tynn velling? Jenta får kun mme Anonymous poster hash: e0a66...e42
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Sorry, ikke hos oss... Kanskje litt bedre.... Vi begynte med velling i kveldsflaska fra 4 mnd alder. Fra Holle. Anonymous poster hash: f2dac...881
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Nå har jeg fullammet mine, men fast føde har ført til dårlig søvn og mye magevondt hos alle tre. Og vi ventet til anbefalte seks måneder. Anonymous poster hash: 11fff...b84
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 4-6 mnd er grei tid å begynne. Se an babyen. Mat fngerte dessverre ikke for oss mtp nattesøvnen, men har hørt de andrei barselgruppa hadde bedre resultat. Verdt et forsøk Anonymous poster hash: 7a846...491
**snuskeluska** Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Hos oss hadde ikke fast føde noe innvirkning på nattesøvn på noen av barna dessverre. Nå vet ikke jeg hvor gammel barnet ditt er , men vi begynte forsiktig med mat rett før 4 mnd alder med begge våre. Dette var i samråd med helsesøster da mine barn trengte mye mat. Jeg fullammet og de krevde etterhvert mer enn bare pupp for å bli fornøyde. Jeg merket ikke mye endring på søvn, men fikk 2 mer blide barn på dagtid .
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Ingen sammenheng desverre. Jenta mi er våken hver andre time gjennom hele natta uansett hvor mye hun spiser.. Anonymous poster hash: fb8c7...662
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 Ingen sammenheng her. Han fikk mye magevondt ved fire månders alder. Så vi ventet til han ble 6 måneder. Ikke noe bedre søvn. Anonymous poster hash: edc58...a51
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #8 Skrevet 25. april 2014 Nei, heller tvert i mot. Merka ikke så mye når jeg innførte grønnsaks/fruktmos, men når jeg innførte grøt ble det mange ganger verre, i flere mnd. Begge ungene fikk store problem med magen av grøt Anonymous poster hash: 7e7e2...374
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Ikke det svaret jeg håpet på mamma sa at når ho begynte med litt velling så sov jeg så mye bedre, men da var det sikkert tilfeldig da Anonymous poster hash: e0a66...e42
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #10 Skrevet 25. april 2014 Her fekk me og beskjed om at h*n kom til å sova mykje betre med ein gong me begynnte med fast føde... Nå nærmar h*n seg året og me ventar framleis på at det skal inntreffe... *trøtt* Men det hjelper hos mange då :-) Anonymous poster hash: 9e022...fbc
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #11 Skrevet 25. april 2014 Med begge ungene våres så førte det faktisk til at dem sov mye bedre og lenger om natta Før jeg begynte med fast føde, så våknet dem titt og ofte og måtte ammet dem i ett, de verste periode hver time. Etter jeg startet med fast føde kunne dem sove alt fra 5-12 timer sammenhengenes. Sant skal sies så ble det myk start på fastføde. Jeg ga dem litt og litt, det tok ca 1mnd før de spiste full porsjon. Anonymous poster hash: 3d7ab...a49
Masekråka! Skrevet 25. april 2014 #12 Skrevet 25. april 2014 Null sammenheng. 14 mnd nå, spiser som en voksen mann, og sover som en nyfødt med kolikk !!! (Altså, nada...) Er våken X antall ganger om natta, gråter i søvne, våkner og vil opp osv osv... Hurra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå