sug lut Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Juhu og straks helg, sol og fin kjole og kaffe opp til gjellene.
Ziva Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Tja, fredda er det, men fyttikatta da er det bare enda kortere til tirsdag og torsdag. - Vinduer må pusses. - Badet graves frem. - Kjøkkenet må ryddes. - Bjørneskinn spikres. - Skrive handleliste og handle inn til barnebursdag og familieselskap. Og jeg regner med at i år som i fjor så er gubben plutselig opptatt i møte eller noe annet irritabelt (skytetrening). God helg
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 - Syk mini - Vesla i barnehagen - Alenehelg (med mini) med fare for mye snop og pittelitt vin (mamma og pappa i backup om legebesøk osv er påkrevd) - Nye kjoler og bluser på vei fra zalando og Boozt - Bakte boller i går, så det blir boller og brus på hele avdelingen her - Pizza i kantina til lunsj - Kjolefredag - Tvn for meg selv. Håper bare mini sover litt ikveld.
amandine Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Tur i skogen ble prioritert etter bhg-levering, kom hjem med en solid fangst av villtulipaner, nå har jeg i bugnenede vaser og skal nyte dem til mannen kommer hjem og hiver dem ut pga duften. Han er litt sensibel, stakkar. Det er dagens. Resten lar jeg være å tenke på. Gi meg kaffe! Nå!
sug lut Skrevet 25. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2014 Å, må få føye til en superelsk: lysende kongeblå forglemmegei på balkongen, utrolig flott (aldri sett annet enn lyseblå sånne?), den skal få et godt liv, kanskje den til og med kan leve over til neste år? De er jo toårige ELLER stauder, står det på nett, så ett år til burde være mulig. http://growingwithsuttons.diy.com/sc/im/pd/FLSMYO2087_3.jpg
amandine Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Å den var fin, luten! Du vet meg og blå... Har erfart herfra at forglemmegei frøsår seg, så det burde ikke være noe problem?
sug lut Skrevet 25. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2014 (endret) Den ble gitt meg som gave, og posen var vel en av de vanlige blomsterbutikk-kjedenes, mener jeg, så du burde kanskje ta deg en liten blåtur? Eller jeg kan sende deg frø til høsten. Ellers er jeg sykt misunnelig på villtulipaner. Men jeg har i alle fall et hav av hvitveis. Og trærne er grønne og veiene feid og skolekorpset marsjerer - livet er i rute. Endret 25. april 2014 av sug lut
Iiiiik Skrevet 25. april 2014 #8 Skrevet 25. april 2014 Fredag er fint! Betyr imidlertid at det bare er åtte dager til konfirmasjon, det er ikke sååå fint. årets siste utviklingssamtale i dag, den eneste som nok byr på annet enn skryt sola har gjemt seg litt bak skyene, det gjør det lettere å være på jobb satte tett i tett med løk i store krukker, nå nærmer det seg masse tulipaner trøtt, trøtt, trøtt og tilsvarende kaffedirrende
bIomstre Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Væææ! Er det fredag, allerede?! Jeg skulle jo ha på kjole... Skal si en myk start på uka kom og bet meg i rumpa nå ja...
Gjest Fru Banderas Skrevet 25. april 2014 #11 Skrevet 25. april 2014 Hat: I-phone som leker mentalt teknologisk tilbakestående. Det siste: alle kontakter er slettet! Elsk: Livet.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. april 2014 #12 Skrevet 25. april 2014 Jah, og så har jeg spist 6 boller med sjokolade i midten i dag.
sug lut Skrevet 25. april 2014 Forfatter #13 Skrevet 25. april 2014 Elsk: Jeg har holdt meg støtt til pulvershakene mine, med unntak av middag i en eller annen form, og er synlig mindre gravid enn jeg var. Og så hadde jeg hyperelskmiddag i går - skylder på besøk - med spanske kjøttboller, salat, stekt østerssopp og foccaccia. Det er ikke diettmat, men man må tenke på sin mentale tykkelse også, ikke bare den fysiske.
amandine Skrevet 25. april 2014 #14 Skrevet 25. april 2014 Elsk: Jeg har holdt meg støtt til pulvershakene mine, med unntak av middag i en eller annen form, og er synlig mindre gravid enn jeg var. Og så hadde jeg hyperelskmiddag i går - skylder på besøk - med spanske kjøttboller, salat, stekt østerssopp og foccaccia. Det er ikke diettmat, men man må tenke på sin mentale tykkelse også, ikke bare den fysiske. Pulverheksspørsmål: Synlig mindre, hvor lang pulvertid har du bak deg for å oppnå dette herrrlige stadie?
sug lut Skrevet 25. april 2014 Forfatter #15 Skrevet 25. april 2014 Elsk: Jeg har holdt meg støtt til pulvershakene mine, med unntak av middag i en eller annen form, og er synlig mindre gravid enn jeg var. Og så hadde jeg hyperelskmiddag i går - skylder på besøk - med spanske kjøttboller, salat, stekt østerssopp og foccaccia. Det er ikke diettmat, men man må tenke på sin mentale tykkelse også, ikke bare den fysiske. Pulverheksspørsmål: Synlig mindre, hvor lang pulvertid har du bak deg for å oppnå dette herrrlige stadie? Siden mandag. Men da med middager - en dag grovpasta og tomater og sånt, en dag BARE fiskeboller (fikk litt dilla), og i går altså herremåltid. Det er oppblåstheta som forsvinner først, ikke fett dessverre, og sånne kostholdsfolk kan jo da godt komme rasende med at "da bør du legge om kosten til daglig" men det er uaktuelt, jeg liker mat og også oppblåst-mat.
seigdamererbest Skrevet 25. april 2014 #16 Skrevet 25. april 2014 Sol Hvitveis observert Kvargkake servert hos god eks-kollega som jeg hilste på etter alt for lang tid Ny sykkel skal kjöpes til mor God helg!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. april 2014 #17 Skrevet 25. april 2014 Elsk: Det er så GØY å være tilbake på jobb- jeg digger kollegaene mine! Bare fjas og tøys og kos her i dag, og jeg storkoser meg. Blomster, sjokolade, boller, brus, massasje og masse moro!
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. april 2014 #18 Skrevet 25. april 2014 Elsk: har hatt energi til å pynte meg idag. Inkl. stappe den feite ræva nedi en bukse jeg ikke har hatt på meg på lenge Kjører snart (hvis det er plass til oss) på siste ferja på vei til mann og campingvogn. Sol Hat: Nope
frk Nilsen Skrevet 25. april 2014 #19 Skrevet 25. april 2014 Fredag! Kjolefredag, nå i en kjole som er 12 år, 9 år siden sist jeg fikk den på meg. Sexy som fy Snasne sko som passer til Riesling i sikte Pizza i sikte Game of thrones i sikte Lønningsdag for mannen, jeg fikk visst ny bluse av han i dag (han vet det bare ikke selv enda) Fikk endelig brukt min nye jeansjakke i fine vårværet
Superdolly Skrevet 25. april 2014 #20 Skrevet 25. april 2014 Freddan! -Kurs i dag. For en gang skyld et skikkelig BRA kurs! -strålende sol fra skyfri himmel. -Sitter på verandaen med te og strikketøy. -Har hentet bunad inn fra boden og skal prøve den i morra eller koe spnt. -Helgen kommer! To fridager på rad! Ingen vekkerklokke, o glede! -Nå: lang tur med hunden for å slippe å se ut som en julepølse i nevnte bunad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå