Gå til innhold

Noen som liker 50-tallsstilen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan sminker du deg og hva slags klær bruker du? Og hva er det med tidsperioden som appellerer til deg? For min del synes jeg kvinnene virkelig så ut som og oppførte seg som kvinner. Og menn var virkelig menn, både i bekledning og oppførsel. Vil gjerne bli mer feminin! Er ikke tilhenger av at menn og kvinner skal være mest mulig like.

Anonymous poster hash: 73cd4...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjører absolutt ikke en 50-talls stil men jeg elsker den litt preppy stilen. Har du sett på kjolene til www.stopstarring.com ? Jeg elsker dem bare og for meg som har en litt timeglassfigur så er de super flatterende. Min mor har en helt annen figur enn meg og er veldig Petit men de er like fine på henne. Jeg liker at snittene er figursydde og at de fremhever kvinneligheten. Så syntes jeg det er veldig flott med feminine klær som hverken er sukkersøte eller bimbo'ish. Når det kommer til sminke så liker jeg å bruke lite på huden, bare BB krem med faktor og transperant løspudder fra Chanel. Markerer øyenbrynene med brun kajal for å fylle ut og har sort eyeliner og mascara og stort sett en lys beige lipgloss (matt rød eller blank dyp rosa om jeg skal pynte meg)

Skrevet

Jeg kjører absolutt ikke en 50-talls stil men jeg elsker den litt preppy stilen. Har du sett på kjolene til www.stopstarring.com ? Jeg elsker dem bare og for meg som har en litt timeglassfigur så er de super flatterende. Min mor har en helt annen figur enn meg og er veldig Petit men de er like fine på henne. Jeg liker at snittene er figursydde og at de fremhever kvinneligheten. Så syntes jeg det er veldig flott med feminine klær som hverken er sukkersøte eller bimbo'ish. Når det kommer til sminke så liker jeg å bruke lite på huden, bare BB krem med faktor og transperant løspudder fra Chanel. Markerer øyenbrynene med brun kajal for å fylle ut og har sort eyeliner og mascara og stort sett en lys beige lipgloss (matt rød eller blank dyp rosa om jeg skal pynte meg)

Hvordan legger du eyelineren? Rundt hele øyet, bare oppe/nede, hvor starter du streken og hvor avslutter du den? Synes det ser så fint ut på andre, men får det ikke helt til selv!

Anonymous poster hash: 73cd4...7fc

Skrevet

Jeg begynner innerst ovenfor øyekroken og følger buen langs øye og lager en liten bue ut fra enten av øyet. De letteste å legge meg er de eyelinerene som er som en myk tusj om du skjønner, ikke de med en helt hard tusj og heller ikke de med helt bevegelige "hår". Bare å sette seg foran speilet å øve :) Legger den gjerne slik om jeg skal på fest eller ut: https://www.google.no/search?q=eyeliner+50+talls&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=AodZU6TzCKr8ygPx_YGoCg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=320&bih=460#facrc=_&imgrc=SoEshKy37WIm0M%253A%3BrYBzDOxFza3-ZM%3Bhttp%253A%252F%252Fheidilarsenmakeup.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2012%252F04%252Fadeleee.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fheidilarsenmakeup.com%252F%253Fp%253D12180%3B750%3B259 Søk på audrey Hepburn f.eks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...