Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Sånne hule vokslys som holdes inntil øregangen mens det brenner i andre enden. Helt suverent synes jeg. Om man klipper de opp etterpå ser man hvor mye voks og gørr som har kommet ut. Har slitt med tett øre, bihuler og øresus en ukes tid. Men det ble betraktelig bedre etter behandling. Anonymous poster hash: 37df3...772
kjøllefjord Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Jeg har samme erfarig som deg. Har brukt ørelys både på mann, barn og meg selv. Har hjulpet oss med dotter i øret, verk, samt bedring ved bihulebetennelse. Samt fått rene og pene ører
Ladybird2014 Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Jepp! Funket veldig godt her. Utrolig mye gugge som kom ut. Fikk bedre hørsel og åpnere bihuler føltes det som
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Har aldri vært borti, men hørtes interessant ut, hvor kjøper man slike? Anonymous poster hash: 3b4d5...cb5
Gemini77 Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Ja her gjør vi det et par ganger i året. :-) Jeg begynte å Australia for mange år siden men endelig har de kommet til Norge. Kjøper på helsekost butikker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå