Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Puppene er ekstremt ømme (som om man er på tur til å amme) med synlige blodårer, jeg er veldig svimmel enkelte perioder i løpet av dagen, kvalm på morgenen/fomiddagen, kjempe lyst på alt som har med suppe å gjøre, utrolig hormonell, vondt på sidene av livmoren(som om noe strekker seg?) og murringer i selve livmoren, vondt i korsryggen og kan sove omså hele døgnet. En uke til mens. Har aldri opplevd så sterke symptomer før. Testen viste negativ idag. Kan det bare være en reaksjon på kommende mens? Har aaaaldri opplevd noe slikt før mens før.. Hjelp! Noen med synspunkter ? Anonymous poster hash: 5a6a7...040
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Pluss brekninger da, det glemte jeg og si.. Anonymous poster hash: 5a6a7...040
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Begynnende influensa? Anonymous poster hash: f94e4...ca1
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Har verken feber eller noe som helst. Ingen i familien eller rundt som er plaget med sykdom. Anonymous poster hash: 5a6a7...040
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Pms? Anonymous poster hash: 4eb7c...89f
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Alt kan forklares med pms eller annet.... bortsett fra blodårene på puppene. Så bli ikke overrasket om du er gravid... Jeg fikk masse symptomer helt fra to dager etter sex den ene gangen jeg har vært gravid. Og den måneden var jeg 100 % sikker på at jeg hadde hatt eggløsning mange dager før, så jeg tenkte ikke tanken på at jeg kunne bli gravid da vi hadde sex. Men symptomene kom altså to dager etter sex og ble bare sterkere og sterkere.... så det er mulig. Anonymous poster hash: 027b6...c31
Appelsindyret Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 Hørtes ut som min første graviditet! Lykke til.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 24. april 2014 #8 Skrevet 24. april 2014 Høres ut som starten på mine graviditeter og:) Lykke til! Håper du ønsker dette da :-) Test om noen dager igjen, er nok litt tidlig ennå?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #9 Skrevet 24. april 2014 Hatt mensen siden jeg var 10, så vet så altfor godt hva pms går ut på :/ Aner ikke hva jeg skal tro, skal teste om noen dager å se tenkte jeg. Blir helt forvirret av alle disse symptomene, men negativ test! :-s Anonymous poster hash: 5a6a7...040
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #10 Skrevet 24. april 2014 Nei, du er ikke gravid. Sorry Anonymous poster hash: cd3d9...c4e
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #11 Skrevet 24. april 2014 Alt kan forklares med pms eller annet.... bortsett fra blodårene på puppene. Så bli ikke overrasket om du er gravid... Jeg fikk masse symptomer helt fra to dager etter sex den ene gangen jeg har vært gravid. Og den måneden var jeg 100 % sikker på at jeg hadde hatt eggløsning mange dager før, så jeg tenkte ikke tanken på at jeg kunne bli gravid da vi hadde sex. Men symptomene kom altså to dager etter sex og ble bare sterkere og sterkere.... så det er mulig. Anonymous poster hash: 027b6...c31 NEI, det er faktisk ikke mulig! Vet du hvorfor? Fordi egget ikke en gang har festet seg to dager etter sex! At du "merket" noe da hadde ihvertfall ikke noe med at du var gravid, for etter to dager er man ikke gravid i ordets rette forstand. Egget må feste seg for at man kan begynne å få symptomer. Jeg syntes det er trist at kvinner vet så lite om egen kropp! Anonymous poster hash: cd3d9...c4e
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #12 Skrevet 25. april 2014 Får se om noen dager, får ta en test da. Takk for svar Anonymous poster hash: 5a6a7...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå