Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Skrev her inne tidligere om en pågående selger,og at jeg skrev under på en avtale om å få innstallert alarm. Etter å ha signert kontrakten hører jeg ingenting fra selgeren.. Etter noen uker får jeg et brev om at sector alarm har kredittvurdert meg, det går enda fler uker og jeg hører fortsatt ikke noe fra selger eller de som skulle innstallere disse alarmene og kameraene hos meg. Så plutselig en dag, får jeg en tekstmelding fra de, der det står at de dessverre må meddele at de ikke kan levere alarm på min adresse grunnet manglende dekning ( de hadde ikke vektere som kunne rykke ut til meg innenfor tidskravet) , og de hadde dermed kansellert min bestilling. Synest det er pussig at de har kredittvurdert meg, for de må jo ha visst på et tidlig tidspunkt at de ikke hadde dekning i området hvor jeg bor. Er dette virkelig et seriøst selskap? Anonymous poster hash: 1d0f7...953
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Både jeg og foreldrene mine er veldig fornøyd De må kunne gi deg et skikkelig svar! Ring de Anonymous poster hash: cfc4d...9f9
Tjofsen Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Rart at de sender ut selgere til områder de ikke kan dekke. Høres smart ut. Har hatt selgere fra Sector på døra her også. Endte opp med å melde fra om falsk markedsføring da de serverte flere løgner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå